eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa dwóch sztuk autobusów używanych (rok produkcji nie wcześniejszy od 2000) miejskich niskopodłogowych do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Gdynia: Dostawa dwóch sztuk autobusów używanych (rok produkcji nie wcześniejszy od 2000) miejskich niskopodłogowych do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
Numer ogłoszenia: 488768 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Chwaszczyńska 169, 81-571 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6290926, faks 058 6290946.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch sztuk autobusów używanych (rok produkcji nie wcześniejszy od 2000) miejskich niskopodłogowych do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa 2 (słownie: dwóch) sztuk autobusów używanych (rok produkcji nie wcześniejszy od 2000) miejskich niskopodłogowych do Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 169- Zamawiającego. 2. Wszystkie oferowane autobusy muszą być autobusami jednego producenta, o jednolitym wyposażeniu. 3. Wymagania (bezwzględne) dotyczące parametrów autobusów (w odniesieniu do każdego z oferowanych autobusów): Podstawowe parametry (których spełnienie jest bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego) autobusów stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: długość całkowita: 11,5 -12,0 m; szerokość całkowita: 2,45 - 2,55 m; liczba drzwi: min. 3; wysokość wejścia we wszystkich drzwiach: maks. 360 mm; pojemność silnika: min.11000 cm3; moc silnika: min. 220 kW; rodzaj silnika: wysokoprężny; emisja spalin: minimum Euro 2; ilość miejsc siedzących: minimum 29; ilość miejsc ogólnie (siedzące, stojące): minimum 90. 4. Szczegółowy opis wymagań (których spełnienie jest bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego) dotyczących kompletacji pojazdów zawarty został w załączniku numer 1 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) zestawienie bezwzględnie wymaganych przez Zamawiającego- parametrów techniczno-użytkowych dotyczących oferowanych autobusów wraz z wymaganiami dodatkowymi (załącznik numer 6 do SIWZ);2) zdjęcia lub film oferowanych autobusów zawierające (dotyczy każdego z oferowanych autobusów): a/ cztery strony zewnętrzne pojazdu oraz dach autobusów, b/ widok wnętrza przedziału pasażerskiego, podłogi, siedzeń - w kilku przybliżeniach, c/ widok skrzyni biegów, d/ widok silnika wraz z osprzętem, e/ podwozie autobusu w części przedniej, środkowej oraz tylnej, f/ stan ogumienia osi przedniej oraz tylnej - UWAGA: autobusy sfotografowane muszą być suche

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie (załącznik numer 5 do SIWZ) o powierzeniu podwykonawstwa w ramach niniejszego zamówienia, b/ formularz oferty (załącznik numer 2 do SIWZ), c/ jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKM sp. z o.o. ul. Chwaszczyńska 169 81-571 Gdynia pokój numer 3, sekretariat dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: PKM sp. z o.o. ul. Chwaszczyńska 169 81-571 Gdynia pokój numer 3, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: PKM/ZP/N/4/12, 3/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną, 4/ szczegółowy opis terminu wykonania zamówienia: maksymalny - 30 (słownie: trzydzieści) dni od daty podpisania umowy, w tym: a) I ETAP - dostawa autobusów szczegółowo opisanych w Sekcji II ogłoszenia pkt. II.1.3) wraz z tymczasowymi dowodami rejestracyjnymi - w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy; b) II ETAP - dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów (w szczególności: książek pojazdów oraz dowodów rejestracyjnych stałych) niezbędnych do rejestracji pojazdów dostarczonych przez Wykonawcę, szczegółowo opisanych w Sekcji II ogłoszenia pkt. II.1.3) - w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.