eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa odzieży ochronnej oraz odzieży i bielizny operacujnej w tym barierowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Poznań: Dostawa odzieży ochronnej oraz odzieży i bielizny operacujnej w tym barierowej
Numer ogłoszenia: 48836 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej oraz odzieży i bielizny operacujnej w tym barierowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży medycznej, ochronnej, wielorazowego użytku dla personelu medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej wielorazowego użytku i barierowej dla potrzeb szpitala ZOZ Poznań Stare Miasto w asortymencie i ilościach określonych poniżej oraz na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowa odzież ochronna jak i odzież i bielizna operacyjna wielorazowego użytku oraz barierowa, winna zapewniać odpowiednia ochronę i być zaprojektowana oraz wykonana zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w warunkach używania do których jest przeznaczona, jej użytkownicy mogli swobodnie wykonywać wszystkie czynności, korzystając z odpowiedniej ochrony, co ma na celu wykluczyć zagrożenia oraz inne niedogodności w trakcie jej używania. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z wysokogatunkowych tkanin, przeznaczonych specjalnie na odzież dla służby zdrowia tzn. tkaniny te winny być trwałe - odporne na reżim przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się, o niskiej kurczliwości, łatwe do utrzymania w czystości i estetyce. Odzież wykonana z tkanin białych i kolorowych ( łączonych kolorów) nie może zmieniać barw(farbować lub odbarwiać się). Tkaniny przeznaczone na oferowaną odzież ochronną, odzież i bieliznę operacyjna oraz barierowa winny spełniać normy Unii Europejskiej w zakresie wymogów stawianych ubiorom ochronnym, oraz winny posiadać : Certyfikat zgodności z Polską Norma, certyfikat jakości Centralnego Instytutu Ochrony Pracy lub Zakładu Certyfikacji Techniki i Technologii Dziewiarstwa oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę odzieży do Zamawiającego - do magazynu głównego szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem zorganizowanym przez wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia podzielony został na niżej wymienione pakiety (części): PAKIET I GARSONKI DAMSKIE PAKIET II SPODNIUM DAMSKI PAKIET III UBRANIA LEKARSKIE PAKIET IV UBRANIE DAMSKO - MĘSKIE - BIAŁE PAKIET V UBRANIA DAMSKO - MESKIE - SELEDYNOWE PAKIET VI UBRANIA MĘSKIE PAKIET VII KITEL DAMSKI PAKIET VIII KITEL MĘSKI PAKIET IX UBRANIA OPERACYJNE PAKIET X SUKIENKA OPERACYJNA PAKIET XI SERWETY OPERACYJNE PAKIET XII FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH KLIMATYZOWANYCH PAKIET XIII FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH NIEKLIMATYZOWANYCH PAKIET XIV ODZIEŻ OPARACYJNA I OBŁOŻENIA OPERACYJNE PAKIET XV PODKŁADY JEDNORAZOWE PAKIET XVI PODKŁADY PODGUMOWANE PAKIET XVII PIDŻAMY PAKIET XVIII POŚCIEL BIAŁA PAKIET XIX KOSZULE OPERACYJNE PAKIET XX PRZEŚCIERADŁA I SERWETY KOLOROWE PAKIET XXI POŚCIEL KOLOROWA PAKIET XXII SERWETA NA STOLIK.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 10% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla pakietów I-VIII oraz XIV - XXII - dokumenty (certyfikaty) potwierdzające spełnienie norm Unii Europejskiej w zakresie wymogów stawianych ubiorom ochronnym, tkaniny z których został wykonany przedmiot zamówienia winny posiadać : - certyfikat zgodności z Polską Normą, - certyfikat jakości Centralnego Instytutu Ochrony Pracy lub Zakładu Certyfikacji Techniki i Technologii Dziewiarskich, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami określonymi w pkt.1.2 przedmiotowej SIWZ, a w szczególności : - Pakiet IX i X - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795 - Technologię prania - Pakiet XI poz 1, 2, 3, - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań w zakresie pylenia zgodnie z normą, PN-EN 13795 - Technologię prania - Pakiet XI poz 4, 5, 6 - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, - Karta techniczna tkaniny, -Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795, - Dokumenty z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania, wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów - Technologia prania - Pakiet XI poz 7, 8 - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań w zakresie pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795, - Technologię prania - Pakiet XII, XIII - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, - Karta techniczna tkaniny, -Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą 13795, - Dokumenty z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania, wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów, - Technologia prania Formularz ofertowy, Wykaz wykonawców składajacych ofertę wspólnie, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składajacych ofertę wspólnie lub do reprezentowania i zawarcia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, jeżeli nastąpi zmiana przepisów dot. stawki podatku VAT, lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okolicznosci

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań Dział Zamówień Publicznych pok. 134 Ip..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań Kancelaria pok. 239IIp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GARSONKI DAMSKIE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załacznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPODNIUM DAMSKI dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA LEKARSKIE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIE DAMSKO - MĘSKIE - BIAŁE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA DAMSKO - MESKIE - SELEDYNOWE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA MĘSKIE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KITEL DAMSKI dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KITEL MĘSKI dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 36.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKIENKA OPERACYJNA dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIEY XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETY OPERACYJNE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH KLIMATYZOWANYCH dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.91.20.00-4, 32.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH NIEKLIMATYZOWANYCH dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODZIEŻ OPARACYJNA I OBŁOŻENIA OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY JEDNORAZOWE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY PODGUMOWANE (materiał w belach) dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIDŻAMY dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POŚCIEL BIAŁA dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOSZULE OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEŚCIERADŁA I SERWETY KOLOROWE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XXI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POŚCIEL KOLOROWA dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET XXII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA NA STOLIK dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.13.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.