Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Poznań: Dostawa odzieży ochronnej oraz odzieży i bielizny operacujnej w tym barierowej
Numer ogłoszenia: 48836 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej oraz odzieży i bielizny operacujnej w tym barierowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży medycznej, ochronnej, wielorazowego użytku dla personelu medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej wielorazowego użytku i barierowej dla potrzeb szpitala ZOZ Poznań Stare Miasto w asortymencie i ilościach określonych poniżej oraz na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowa odzież ochronna jak i odzież i bielizna operacyjna wielorazowego użytku oraz barierowa, winna zapewniać odpowiednia ochronę i być zaprojektowana oraz wykonana zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w warunkach używania do których jest przeznaczona, jej użytkownicy mogli swobodnie wykonywać wszystkie czynności, korzystając z odpowiedniej ochrony, co ma na celu wykluczyć zagrożenia oraz inne niedogodności w trakcie jej używania. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z wysokogatunkowych tkanin, przeznaczonych specjalnie na odzież dla służby zdrowia tzn. tkaniny te winny być trwałe - odporne na reżim przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się, o niskiej kurczliwości, łatwe do utrzymania w czystości i estetyce. Odzież wykonana z tkanin białych i kolorowych ( łączonych kolorów) nie może zmieniać barw(farbować lub odbarwiać się). Tkaniny przeznaczone na oferowaną odzież ochronną, odzież i bieliznę operacyjna oraz barierowa winny spełniać normy Unii Europejskiej w zakresie wymogów stawianych ubiorom ochronnym, oraz winny posiadać : Certyfikat zgodności z Polską Norma, certyfikat jakości Centralnego Instytutu Ochrony Pracy lub Zakładu Certyfikacji Techniki i Technologii Dziewiarstwa oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę odzieży do Zamawiającego - do magazynu głównego szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem zorganizowanym przez wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia podzielony został na niżej wymienione pakiety (części): PAKIET I GARSONKI DAMSKIE PAKIET II SPODNIUM DAMSKI PAKIET III UBRANIA LEKARSKIE PAKIET IV UBRANIE DAMSKO - MĘSKIE - BIAŁE PAKIET V UBRANIA DAMSKO - MESKIE - SELEDYNOWE PAKIET VI UBRANIA MĘSKIE PAKIET VII KITEL DAMSKI PAKIET VIII KITEL MĘSKI PAKIET IX UBRANIA OPERACYJNE PAKIET X SUKIENKA OPERACYJNA PAKIET XI SERWETY OPERACYJNE PAKIET XII FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH KLIMATYZOWANYCH PAKIET XIII FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH NIEKLIMATYZOWANYCH PAKIET XIV ODZIEŻ OPARACYJNA I OBŁOŻENIA OPERACYJNE PAKIET XV PODKŁADY JEDNORAZOWE PAKIET XVI PODKŁADY PODGUMOWANE PAKIET XVII PIDŻAMY PAKIET XVIII POŚCIEL BIAŁA PAKIET XIX KOSZULE OPERACYJNE PAKIET XX PRZEŚCIERADŁA I SERWETY KOLOROWE PAKIET XXI POŚCIEL KOLOROWA PAKIET XXII SERWETA NA STOLIK.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 10% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla pakietów I-VIII oraz XIV - XXII - dokumenty (certyfikaty) potwierdzające spełnienie norm Unii Europejskiej w zakresie wymogów stawianych ubiorom ochronnym, tkaniny z których został wykonany przedmiot zamówienia winny posiadać : - certyfikat zgodności z Polską Normą, - certyfikat jakości Centralnego Instytutu Ochrony Pracy lub Zakładu Certyfikacji Techniki i Technologii Dziewiarskich, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami określonymi w pkt.1.2 przedmiotowej SIWZ, a w szczególności : - Pakiet IX i X - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795 - Technologię prania - Pakiet XI poz 1, 2, 3, - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań w zakresie pylenia zgodnie z normą, PN-EN 13795 - Technologię prania - Pakiet XI poz 4, 5, 6 - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, - Karta techniczna tkaniny, -Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą PN-EN 13795, - Dokumenty z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania, wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów - Technologia prania - Pakiet XI poz 7, 8 - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów medycznych, - Kartę techniczna tkaniny, - Wynik badań w zakresie pylenia zgodnie z normą PN-EN 13795, - Technologię prania - Pakiet XII, XIII - Deklaracje zgodności CE, - Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, - Karta techniczna tkaniny, -Wynik badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzający parametry techniczne tkaniny zgodnie z normą 13795, - Dokumenty z badania nieprzemakalności po 100 cyklach prania, wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów, - Technologia prania Formularz ofertowy, Wykaz wykonawców składajacych ofertę wspólnie, Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składajacych ofertę wspólnie lub do reprezentowania i zawarcia umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, jeżeli nastąpi zmiana przepisów dot. stawki podatku VAT, lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okolicznosci
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań
Dział Zamówień Publicznych pok. 134 Ip..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań Kancelaria pok. 239IIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GARSONKI DAMSKIE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załacznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPODNIUM DAMSKI dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA LEKARSKIE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIE DAMSKO - MĘSKIE - BIAŁE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA DAMSKO - MESKIE - SELEDYNOWE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA MĘSKIE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KITEL DAMSKI dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KITEL MĘSKI dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 36.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UBRANIA OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKIENKA OPERACYJNA dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIEY XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETY OPERACYJNE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH KLIMATYZOWANYCH dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.91.20.00-4, 32.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH BARIEROWY PRZEZNACZONY DO SAL OPERACYJNYCH NIEKLIMATYZOWANYCH dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODZIEŻ OPARACYJNA I OBŁOŻENIA OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY JEDNORAZOWE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.31.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY PODGUMOWANE (materiał w belach) dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIDŻAMY dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POŚCIEL BIAŁA dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOSZULE OPERACYJNE dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEŚCIERADŁA I SERWETY KOLOROWE dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XXI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POŚCIEL KOLOROWA dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET XXII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA NA STOLIK dokładny opis znajduje sie w formularzu ofertowym stanowiacym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4, 35.11.13.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Zakup wyposażenia żłobka
- "Zakup i dostawa wyposażenia Centrum szkoleniowo-konferencyjnego oraz pokoi gościnnych w Pałacu na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice"
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- dostawa do Lwowa (Ukraina) 72 dwuczęściowych kompletów ubrań strażackich zgodnych z normą PN-EN 469 ubrania, z opcją zwiększenia dostawy o 40 kompletów
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.