eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Siedlce: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013
Numer ogłoszenia: 484496 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013 /wersja drukowana połączona z bezpłatnym dostępem do elektronicznej wersji czasopisma, jeśli jest ona zagwarantowana przez Wydawcę w cenie prenumeraty drukowanej /print + free on-line/ 14 tytułów czasopism - wykaz czasopism załącznik Nr 2 do SIWZ WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: Zakres świadczeń zaoferowanych Zamawiającemu, w zakresie prenumeraty naukowych czasopism zagranicznych winien odpowiadać warunkom prenumeraty instytucjonalnej, Zapewnienie systemu kontroli i realizacji czasopism w systemie on-line, Zapewnienie serwisu elektronicznego do obsługi prenumeraty drukowanej /z funkcją podstawową do składania reklamacji/, Zapewnienie systemu elektronicznego gwarantującego dostęp ON LINE do wszystkich darmowych czasopism elektronicznych przysługujących z tytułu prenumeraty wersji drukowanej, poprzez przekazanie kodów dostępu od 01 stycznia 2013r. Wymogiem zamawiającego jest dostawa kompletnych roczników /od nr pierwszego do ostatniego/ czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej, związanej z prenumeratą w roku 2013, określonych odpowiednio w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Koszty przesyłki do zamawiającego oraz ewentualne udzielone rabaty winny być ujęte w oferowanej cenie, Wszelkie formalności celne, podatkowe i administracyjne związane z dostawą czasopism /np. odprawa celna, podatek VAT) załatwia /przeprowadza/ Wykonawca, Cena oferty za dostawę przedmiotu zamówienia, powinna być ceną ostateczną do zapłaty przez Zamawiającego, Wykonawcy przedstawią zaakceptowany przez osoby upoważnione projekt umowy wg zał. Nr 5 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie czasopism zagranicznych, z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie była niższa niż 20 tys. złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np.protokoły odbioru, referencje/; Zamawiajacy oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt.B.I. ust.3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo osób/osoby podpisujących dokumenty składające się na ofertę i upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę /w przypadku osób nie wymienionych w rejestrze lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej/;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul.Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, pok.57 lub wysyłka poczta listem poleconympo zgłoszeniu wniosku Wykonawcy na fax 25/643 19 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul.Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.