eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli metalowych ubraniowych oraz regałów magazynowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Kraków: Dostawa mebli metalowych ubraniowych oraz regałów magazynowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 482992 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli metalowych ubraniowych oraz regałów magazynowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf metalowych ubraniowych oraz regałów magazynowych zwanych dalej towarem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. I część zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf metalowych ubraniowych zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1)szafa metalowa ubraniowa, dwudrzwiowa, bez nóżek, typu Sum 420 st lub równoważny,2)ilość sztuk: 90,3)konstrukcja szafy, zgrzewana lub/i spawana, malowana proszkowo4)kolor: jasnopopielaty (RAL 7035),5)wymiary: 1800 x 800 x 490 mm (wys x szer x gł),6)wieniec dolny z blachy ocynkowanej, 7)konstrukcja szafy, zgrzewana lub/i spawana, malowana proszkowo, wieniec dolny i drzwi z blachy 0,8 mm, pozostałe elementy szafy wykonane z blachy 0,6 mm,8)otwory wentylacyjne w drzwiach,9)w środku szafy ścianka dzieląca szafę na dwie połowy, w każdej z nich drążek i półka (pawlacz),10)zamykana na skobel do założenia kłódki,11)oba skrzydła drzwi rozwierane w tą samą stronę (oba skrzydła w lewą lub oba skrzydła w prawo prawą), jedne drzwi zmontowane na ścianie bocznej szafy, a drugie drzwi zamontowane na ścianie wewnętrznej dzielącej szafę na dwie części, skobel na kłódkę zamontowany do każdych skrzydeł oddzielnie (możliwość niezależnego otwierania obu połówek szafy).2.Miejsce dostawy:1)70 szt. - Noclegownia i Schronisko dla Bezdomnych Mężczyzn, ul. Makuszyńskiego 19a, Kraków (parter i 3 piętra, bez windy), 2)20 szt. - Ogrzewalnia, ul. św. Stanisława 12, Kraków (parter i 1 piętro, bez windy)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa. Wówczas miejscem dostawy 90 szt. będzie wyłącznie Noclegownia i Schronisko dla Bezdomnych Mężczyzn, ul. Makuszyńskiego 19a, Kraków. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 3.Termin realizacji: jednorazowa dostawa w terminie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2013r.4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, wnieść szafy do wskazanych pomieszczeń (pomieszczenia na parterze, I, II lub III piętrze) oraz ustawić je we wskazanym miejscu na własny koszt. 5.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również transport, wniesienie i ustawienie szaf na miejscu.II część zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa regałów magazynowych zgodnie z poniższymi wytycznymi:1)Ilość sztuk: 18,2)Parametry regału:a)wysokość - 2000 mm.b)długość - 900 mm. c)głębokość - 500 mm.d)max obciążenie półki - 150 kg,e)max obciążenie regału - 800 kg,f)kolor standardowy - jasnopopielaty (RAL7035),g)5 półek.2. Miejsce dostawy:1)10 regałów ul. Mackiewicza 15 ( archiwum) - przyziemie, bez windy,2)8 regałów ul. Józefińska 14 - piwnica bez windy. 3.Termin realizacji dostawy: do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i złożyć towar na własny koszt. Półki mają być rozłożone równomiernie w odległościach ok. 40 cm. 5.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy i montażu regałów. 6.Płatność: do 7 dni od daty przyjęcia faktury przez zamawiającego, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:1.Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa 2.Wynagrodzenie zostanie wypłacone po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 7 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 68 poz. 360) wraz z protokołami odbioru za dostawy bezpośrednio na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury.3.Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą dostarczyć protokół odbioru mebli dostarczonych we wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lokalizacje oraz zbiorczy dokument gwarancyjny, o którym mowa w ust. 4. Protokół ma być podpisany przez użytkownika w miejscu dostawy.4.Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowane meble i regały mają wynosić minimum 24 miesiące. Gwarancja na dostarczone meble i regały ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez upoważnioną osobę. 5.Osobami odpowiedzialnymi za odbiór przedmiotu zamówienia jest pan Robert Kowalski lub osoba go zastępująca.6.Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia usterki. 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym sprzęcie Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.8.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca, za pomocą własnych pracowników, wniesie i zamontuje sprzęt w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.9.Wykonawca oświadczy, że meble oraz regały są fabrycznie nowe oraz kompletne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć i zdatne do bezpośredniego użycia, zgodnie z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia do Zamawiającego w dniu dostawy przez Wykonawcę. 10.Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ofercie koszty wszystkich materiałów oraz środków niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz koszty transportu i montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 11.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. Dotyczy to również montażu mebli i regałów na miejscu. 12.Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania się z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 13.Wszystkie dostarczone meble i regały podczas ustawienia w miejscu przeznaczenia mają zostać wypoziomowane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.30 - 39.14.13.30 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a)skrócenia czasu naprawy gwarancyjnej, b)wydłużenia okresu gwarancji, c)warunków płatności, d)miejsca dostawy towaru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 003.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.