eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu żywieckiego w sezonie 2006/2007 z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48120

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żywiec: zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu żywieckiego w sezonie 2006/2007 z podziałem na 2 zadania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Żywiecki - Powiatowy Zarząd Dróg, do kontaktów: Elżbieta Giercuszkiewicz, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8620572, fax (033) 862 05 72, e-mail: przetargi@pzd.zywiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.zywiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu żywieckiego w sezonie 2006/2007 z podziałem na 2 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: drogi powiatowe Powiat Żywiecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego w sezonie 2006/2007 z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1. drogi powiatowe na terenie Gminy Lipowa 26,399 km, Zadanie 2. drogi powiatowe na terenie Gminy Łodygowice 20,671 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w ramach wypełnienia załącznika nr 6 dotyczącego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia- osobno dla każdej części zamówienia oraz wypełnienia załącznika nr 5 dotyczącego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osobno dla każdej części zamówienia) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 47,070 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1. drogi powiatowe na terenie Gminy Lipowa - 4.000,00zł Zadanie 2. drogi powiatowe na terenie Gminy Łodygowice - 3.000,00zł Oferta złożona na dwa zadania winna być zabezpieczona wadium będącym sumą wadium na wybrane zadania.Suma wadium na wszystkie zadania wynosi 7.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawca składający ofertę powinien: a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w ramach wypełnienia załącznika nr 6 dotyczącego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia- osobno dla każdej części zamówienia oraz wypełnienia załącznika nr 5 dotyczącego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - osobno dla każdej części zamówienia), d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, e)w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są oni zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f)akceptować warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, g)wpłacić wymagane wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena:spełnia,nie spełnia na druku ZP-17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 i 4 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt 4 - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione w terminach określonych wyżej. 8.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 6 osobno dla każdej części zamówienia); 9.wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; 10.informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie; 11.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 osobno dla każdej części zamówienia); 12.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 13.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 14.kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty w formie wadium(odpowiednio dla każdej części, lub sumy części); 15.Na podstawie art. 44 ustawy \Prawo zamówień publicznych\, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie III niniejszej specyfikacji (oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zywiec.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniana jest zainteresowanym wykonawcom na stronie internetowej www.pzd.zywiec.pl lub na wniosek wykonawcy zostanie przesłana odpłatnie za zaliczeniem pocztowym za kwotę 10 zł brutto zgodnie art. 42 ust.2 - ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 09:10, siedziba zamawiającego pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: drogi powiatowe na terenie Gminy Lipowa. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Lipowa w sezonie 2006/2007. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00, 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 26,399 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający zapewni materiały uszorstniające (piasek,sól) do likwidacji gołoledzi oraz będzie kierował akcją zimową. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: drogi powiatowe na terenie Gminy Łodygowice. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Łodygowice w sezonie 2006/2007. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00, 90.21.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 20,671 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Zamawiający zapewni materiały uszorstniające (piasek,sól) do likwidacji gołoledzi oraz będzie kierował akcją zimową.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.