eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Kraków: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki
Numer ogłoszenia: 479708 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Książki , ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4337040, faks 012 4293829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki (zwanej dalej: Inwestycją). Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu celem zatwierdzenia, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań prowadzących do wyboru Projektanta Inwestycji (dalej: Projektant) oraz Wykonawcy robót budowlanych objętych Inwestycją (dalej: Wykonawca) na podstawie przepisów ustawy Pzp, w tym sporządzonego programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia na wyłonienie Projektanta; b) pełnienie roli biegłego w postępowaniach, o których mowa w pkt a); c) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji administracyjnych koniecznych dla zgodnej z prawem i wymaganiami Zamawiającego realizacji Inwestycji; d) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem Inwestycji w zakresie niezbędnym dla umożliwienia Zamawiającemu użytkowania obiektów zgodnego z ich przeznaczeniem i oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jego uzyskanie będzie konieczne zgodnie z przepisami prawa), e) zarządzanie w imieniu Zamawiającego umową o wykonanie dokumentacji projektowej z Projektantem oraz umową o roboty budowlane z Wykonawcą, f) składanie Zamawiającemu miesięcznych, pisemnych raportów, w terminie do 7 dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, zawierających informacje o czynnościach wykonywanych przez Inwestora Zastępczego, stanie zaawansowania Inwestycji, wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w realizacji Inwestycji. Etapy realizacji inwestycji Etap 1. - przygotowanie inwestycji; maksymalny czas realizacji: 2 miesiące, Etap 2. - projektowanie inwestycji; zakładany czas realizacji: ok. 4 miesiące (w tym ok. 1 miesiąc na wybór Projektanta), Etap 3. - realizacja Inwestycji; zakładany czas realizacji: około 7 miesięcy (w tym ok. 1 miesiąc na wybór Wykonawcy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 75.14.10.00 - 75.14.10.00 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 75.14.00.00 - 75.14.00.00 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 zadań polegających na świadczeniu usług obejmujących co najmniej zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków (obejmujących co najmniej roboty dotyczące wykonania lub wymiany: stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej i słaboprądowej, okablowania strukturalnego, sieci sanitarnych, centralnego ogrzewania, sanitariatów, tynków wewnętrznych, malowania ścian, wymiany poszycia dachowego, izolacji fundamentów), które zostały już zakończone (co najmniej świadectwo przejęcia lub protokół odbioru końcowego). Wartość każdego z zadań nie mniejsza niż 75.000 złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Koordynator - Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej: a. posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b. posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków (obejmujących co najmniej roboty dotyczące wykonania lub wymiany: stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej i słaboprądowej, okablowania strukturalnego, sieci sanitarnych, centralnego ogrzewania, sanitariatów, tynków wewnętrznych, malowania ścian, wymiany poszycia dachowego, izolacji fundamentów), które zostały zakończone i odebrane, 2) Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej: a. posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b. posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, które zostały zakończone i odebrane. 3) Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej: a. posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b. posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, które zostały zakończone i odebrane. 4) Twórca PFU, weryfikator dokumentacji projektowej: a. posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b. posiadający doświadczenie w opracowaniu co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych lub projektów budowlanych dla budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze powyżej 2000 m3. W przypadku zgłaszania do pełnienia funkcji określonych w pkt 1-4 powyżej specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt 1-4 powyżej, w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie okresu realizacji Etapu I - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie określonym w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutksiazki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.