To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-03
Gdynia: Przetarg nieograniczonego o wartości poniżej 209.000 euro na dostawę artykułów mleczarskich i tłuszczowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 47814 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30848 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczonego o wartości poniżej 209.000 euro na dostawę artykułów mleczarskich i tłuszczowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.: 1) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1, 2) Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3, 3) Ośrodek Opiekuńczy dla Osób Przewlekle Chorych ul. Bosmańska 32A, 4) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Generała Maczka 1, 5) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Wąsowicza 3, 6) Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11, 7) Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2, 8) Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 9) Sekretariat MOPS ul. Grabowo 2, 10) Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42, 11) Zespół ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z Rodziną, ul. Chrzanowskiego 14/3 /Zespół Doradztwa ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Wendy 7/9, 4 piętro, 12) Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48, 13) Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2. 2. Dostarczane produkty muszą być w I gatunku tzn. o charakterystycznej barwie i zapachu bez odkształceń. Dostarczane produkty muszą posiadać estetyczne opakowania, nie uszkodzone mechanicznie. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz miejsce dostawy. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 5. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane produkty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 25% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany cyklicznie, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną. 6. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do Placówek wymienionych w Rozdziale 2 pkt. 1. Ewentualne koszty związane z transportem wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu. 7. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.53.00.00 - Masło 15.54.40.00 - Ser twardy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONA-KONTRA Sp. z o.o, ul. Generała Hubala 6, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91331,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85301,96
Oferta z najniższą ceną: 84932,09 / Oferta z najwyższą ceną: 95681,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ograniczenie populacji zwierząt łownych poprzez odłowy, odłowy z uśmierceniem, odstrzały redukcyjne zwierząt bytujących na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez KPW Gdynia,
- Przedłużenie wsparcia technicznego i gwarancji na usługę: Centralny Systemu Zarządzania Użytkownikami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wraz z ADFS
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ UCMMiT
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
- Dostawa symulatora nauki jazdy samochodem z przeszkoleniem oraz dwóch symulatorów spawania w wirtualnej rzeczywistości wraz ze szkoleniem nauczycieli
- Przeprowadzenie Zajęć aktywności ruchowej dla UP "Centrum Nowoczesnego Seniora jako element procesu deinstytucjonalizacji usług społecznych dla najstarszych mieszkańców Gdyni" FEPM.05.18-IZ.00-001/25
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2026"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Głownie na 2026 rok"
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w 2026 r. dla potrzeb PZPW w Rzeszowie z podziałem na trzy części, w tym projektów RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II
- Systematyczna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 02.01.2026r. do 23.12.2026 r.
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





