eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bożków › Dostawa wyposażenia i mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Bożków: Dostawa wyposażenia i mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie
Numer ogłoszenia: 47176 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechnicznych , Bożków 89a, 57-441 Bożków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8714275, faks 074 8714252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa-bozkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w zakresie: Część I. Dostawa wraz z montażem mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Tapczan jednoosobowy- materac na sprężynach, odporny na odgniecenia, skrzynia na pościel, zagłowie i podnóże, zewnętrzna część zagłowia i podnóża oklejona taśmą PCV o grubości 2 mm, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha, materiał obiciowy typu szenil ( kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór tapczanu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wymiar 90 x 200 cm Ilość 62 szt 2. Szafka nocna z półką otwartą i szufladą, uchwyt, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) Wymiar 43 x 35 x 35 cm Ilość 62 szt 3. Biurko dwustanowiskowe z 2 szafkami zamykanymi na kluczyk, i 2 szufladami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór biurka stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) Wymiar 75 x 90 x 55-65 cm Ilość 14 szt 4. Biurko trzystanowiskowe z 3 szafkami zamykanymi na kluczyk, i 3 szufladami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór biurka stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) Wymiar 75 x 100 x 55-65 cm Ilość 11 5. Półka nad biurko dwurzędowa, wisząca, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór półki stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) Wymiar 94 x 48 x 18 cm Ilość 62 szt 6. Szafa ubraniowa, z 4 półkami i drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 80 x 55 Ilość 12 szt 7. Szafa ubraniowa, z 4 półkami, z drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 60 x 55 Ilość 14 szt 7. Krzesło drewniane z obiciem tapicerowanym typu szenil, (kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym), kolor olcha (wzór krzesła stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Wymiary wysokość całkowita 97 cm, wysokość od podłoża do siedziska 48 cm szerokość 40,43 cm Ilość 63 szt 8. Stolik okolicznościowy okrągły, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha Wymiary 57-5 x 60 x 60 cm Ilość 1 szt 9. Uchwyty do mebli do uzgodnienia z Zamawiającym Wyposażenie pokoju wychowawcy internatu 1. Zestaw wypoczynkowy (sofa + 2 fotele) rozkładana, rama drewniana, wypełnienie gąbką + sprężyny bonelowe, materiał obiciowy szenil ( kolor wg wzornika do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Fotele, rama drewniana, obicie wypełnione gąbką, materiał obiciowy szenil ( kolor wg wzornika do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Ilość 1 komplet Powierzchnia spania sofy 120 cm długość 190-200 cm fotel 103 x 65 x 70 cm 2. Stolik okolicznościowy owalny z półką pod blatem, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 53,5 x 60 x 110-130 cm Ilość 1 szt 3.Biurko jednoosobowe z wysuwanym blatem pod klawiaturę, z szafką zamykaną na kluczyk, i szufladą, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 78 x 120 x 60 cm Ilość 1 4. Fotel obrotowy, stabilny na kółkach jezdnych samohamownych,stabilna podstawa 5-cio ramienna metalowa z nakładkami maskującymi z tworzywa, stelaż w kolorze czarnym, z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa gwarantującego doskonałą wytrzymałość na zginanie oraz duży komfort użytkowy, materiał obiciowy szenil, kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Ilość 1 5. Regał otwarty z półkami (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 190 x 90 x 40 cm Ilość 1 6. Szafa ubraniowa, z 4 półkami, z drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 80 x 60 Ilość 1 szt 7. Komoda z 3 szufladami po środku, po lewej i prawej stronie drzwiczki w środki półki (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 98 x 130-140 x 50 Ilość 1 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy, 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyrzuceniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu mebli, wypoziomowaniu mebli w godzinach pracy szkoły, 3.Meble powinny być wykonane z płyty laminowanej o grubości m.in. 18 mm 4.Wszystkie meble powinny pochodzić z jednej kolekcji 5.Kolor płyty (olcha) 6.Wszystkie krawędzie elementów wykonanych z płyty wiórowej laminowanej powinny być oklejone listwą PVC w kolorze płyty meblowej, grubość 2 mm 7.Powierzchnia płyt powinna wykazywać dużą odporność na ścieranie 8.Wszystkie szuflady powinny być wykonane na prowadnicach rolkowych, 9.Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach 10.Krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone 11.Otwory widoczne od montażu (łby śrub i wkrętów) powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty 12.Meble powinny mieć zabezpieczenia przed rysowaniem podłóg drewnianych i paneli 13.Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, 14.Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) CZĘŚĆ II Wyposażenie łazienek i toalet internatu ZSA w Bożkowie 1. Szafka pod umywalkę- biała na metalowych nóżkach, z drzwiczkami, uchwytem, otwierana, z półką na środki czystości (wzór szafki stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Wymiar 70 x 40-45 x 60 cm Ilość 15 2.Lustro ze szklaną półką - montowane nad umywalką do ściany na uchwyty, w górnej części zaokrąglone, ze szklaną półką w dolnej części lustra (wzór lustra stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) Wymiary 50 x 70 cm Ilość 15 sztuk 3. Wieszak ( haczyk ) na ręczniki, szlafroki do łazienki ze stali nierdzewnej, mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych, m.in. 5 haczyków (wzór wieszaka stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 13 Wieszak ( haczyk ) na ręczniki do toalety ze stali nierdzewnej, mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych, m.in. 3 haczyki (wzór wieszaka stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) ilość 13 szt 4. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, m.in. 12 l, z zamykaną klapą otwieraną na pedał (wzór kosza stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 19 szt 5. Szczotka do WC z pojemnikiem ze stali nierdzewnej (wzór szczotki stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 17 6. Uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej, montowany do ściany za pomocą kołków rozporowych (wzór uchwytu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 17 szt 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy, 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu akcesoriów do łazienek i toalet w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyrzuceniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu przedmiotów, w godzinach pracy szkoły. 3.Wszystkie elementy wyposażenia łazienek i toalet powinny pochodzić z jednej kolekcji. Część III. Wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD, kuchni internatu wg projektu stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz dostawę i montaż sprzętów AGD do zabudowy. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne stojące i wiszące z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)szafki kuchenne pod zlewozmywak dwukomorowy 3)fronty kuchenne wykonane z płyty meblowej laminowanej, oklejone dookoła listwą PVC o grubości 2 mm (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 5)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 6)mikrofalówka do zabudowy - moc mikrofal 1000W, grill, pojemność 31 l, wyświetlacz elektroniczny, napięcie 220-240V, 7)lodówka z zamrażalnikiem w dolnej części do zabudowy, liczba półek w lodówce min. 4, liczba szuflad w zamrażarce max 3, pojemność użytkowa lodówki 201l, pojemność użytkowa zamrażarki 65l, klasa energetyczna A+, napięcie 220-240V 8)2 zlewozmywaki dwukomorowe z syfonem i baterią w komplecie 9)2 kuchenki elektryczne z 4 taboretami grzejnymi do zabudowy, napięcie 220-240V, piekarnik z termo obiegiem, 10)2 okapy nad kuchenki z łapaczami tłuszczu i oświetleniem, ze stali nierdzewnej, napięcie 220-240V Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) Część IV. Dostawa i montaż stołów i krzeseł do kuchni internatu i świetlico-stołówki 1. Stół kuchenny prostokątny, blat z płyty laminowanej oklejony listwą PVC o grubości 2 mm, grubość blatu 28-36 mm, nogi metalowe chromowane (wzór stołu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) Wymiar 120-140 x 80 cm Ilość 2 szt 2.Krzesło kuchenne z oparciem, siedzisko wypełnione pianką, obicie ekoskórką, nogi metalowe, chromowane (kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym ), (wzór krzesła stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) Ilość 12 szt 3.Stół prostokątny drewniany, blat laminowany, kolor olcha, grubość blatu 28-36 mm (wzór krzesła stanowi załącznik nr 13 do SIWZ) Wymiary 72-75 x 160 x 80 Ilość 14 szt 4.Krzesło w całości drewniane, powierzchnia łatwo zmywalna, kolor olcha. (wzór krzesła stanowi załącznik nr 13 do SIWZ) Ilość 84 Wymiary wysokość całkowita 97 cm, wysokość od podłoża do siedziska 48 cm szerokość 40,43 cm Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Część V. Dostawa mebli i sprzętów AGD ze stali nierdzewnej na wyposażenie pomieszczeń wydawania posiłków Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli kuchennych ze stali nierdzewnej oraz zmywarko - wyparzarki gastronomicznej 1.Zlew niski do mycia mopów montowany we wnęce ze stali nierdzewnej Wymiary 60x40x50 Ilość 1 szt 2.Stół z półką ze stali nierdzewnej Wymiary 160x60x85 Ilość 1 szt 3.Szafa przelotowa z półkami ze stali nierdzewnej Wymiary 150x60x180 Ilość 1 szt 4.Podest na termosy ze stali nierdzewnej Wymiary 100x40x20 Ilość 1 szt 5.Pojemnik na odpadki na kółkach, ze stali nierdzewnej o poj. m.in. 25 l, ilość 1 szt 6.Stół wyładowczy ze stali nierdzewnej Wymiary 100x60x85 Ilość 1 szt 7.Stół załadowyczy z otworem na odpady i kubłem ze stali nierdzewnej Wymiary 120x60x85 Ilość 1 szt 8. Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne oszranianie, filtr przeciwpyłowy, samodomykające drzwi z zamkiem obudowa zewnętrzna oraz komora chłodząca wykonana ze stali nierdzewnej Wymiary 60 x 60 x .170 cm Ilość 1 szt 8.Zmywarka z pompą + podstawa , programator elektromechaniczny, z funkcją wyparzania, wydajność: do 350 talerzy/h, moc znamionowa: 4,15 kW, zasilanie: ~230V. Wymiary 60 x 61 x 85 Ilość 1 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.14.10.00-2, 39.10.00.00-3, 39.71.13.61-4, 39.71.13.61-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawcy przedkłada: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy przedkłada: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa-bozkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 57-441 BOŻKÓW 89a, w sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 10:00, miejsce: 57-441 BOŻKÓW 89a, w sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli do internatu Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Tapczan jednoosobowy- materac na sprężynach, odporny na odgniecenia, skrzynia na pościel, zagłowie i podnóże, zewnętrzna część zagłowia i podnóża oklejona taśmą PCV o grubości 2 mm, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha, materiał obiciowy typu szenil ( kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór tapczanu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wymiar 90 x 200 cm Ilość 62 szt 2. Szafka nocna z półką otwartą i szufladą, uchwyt, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) Wymiar 43 x 35 x 35 cm Ilość 62 szt 3. Biurko dwustanowiskowe z 2 szafkami zamykanymi na kluczyk, i 2 szufladami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór biurka stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) Wymiar 75 x 90 x 55-65 cm Ilość 14 szt 4. Biurko trzystanowiskowe z 3 szafkami zamykanymi na kluczyk, i 3 szufladami, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór biurka stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) Wymiar 75 x 100 x 55-65 cm Ilość 11 5. Półka nad biurko dwurzędowa, wisząca, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór półki stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) Wymiar 94 x 48 x 18 cm Ilość 62 szt 6. Szafa ubraniowa, z 4 półkami i drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 80 x 55 Ilość 12 szt 7. Szafa ubraniowa, z 4 półkami, z drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 60 x 55 Ilość 14 szt 7. Krzesło drewniane z obiciem tapicerowanym typu szenil, (kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym), kolor olcha (wzór krzesła stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Wymiary wysokość całkowita 97 cm, wysokość od podłoża do siedziska 48 cm szerokość 40,43 cm Ilość 63 szt 8. Stolik okolicznościowy okrągły, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha Wymiary 57-5 x 60 x 60 cm Ilość 1 szt 9. Uchwyty do mebli do uzgodnienia z Zamawiającym Wyposażenie pokoju wychowawcy internatu 1. Zestaw wypoczynkowy (sofa + 2 fotele) rozkładana, rama drewniana, wypełnienie gąbką + sprężyny bonelowe, materiał obiciowy szenil ( kolor wg wzornika do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Fotele, rama drewniana, obicie wypełnione gąbką, materiał obiciowy szenil ( kolor wg wzornika do uzgodnienia z Zamawiającym) (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Ilość 1 komplet Powierzchnia spania sofy 120 cm długość 190-200 cm fotel 103 x 65 x 70 cm 2. Stolik okolicznościowy owalny z półką pod blatem, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 53,5 x 60 x 110-130 cm Ilość 1 szt 3.Biurko jednoosobowe z wysuwanym blatem pod klawiaturę, z szafką zamykaną na kluczyk, i szufladą, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 78 x 120 x 60 cm Ilość 1 4. Fotel obrotowy, stabilny na kółkach jezdnych samohamownych,stabilna podstawa 5-cio ramienna metalowa z nakładkami maskującymi z tworzywa, stelaż w kolorze czarnym, z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa gwarantującego doskonałą wytrzymałość na zginanie oraz duży komfort użytkowy, materiał obiciowy szenil, kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Ilość 1 5. Regał otwarty z półkami (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 190 x 90 x 40 cm Ilość 1 6. Szafa ubraniowa, z 4 półkami, z drążkiem na ubrania wiszące, zamykana na kluczyk, grubość płyty m.in. 18 mm, kolor olcha (wzór szafy stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiary 190-200 x 80 x 60 Ilość 1 szt 7. Komoda z 3 szufladami po środku, po lewej i prawej stronie drzwiczki w środki półki (wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) Wymiar 98 x 130-140 x 50 Ilość 1 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy, 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyrzuceniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu mebli, wypoziomowaniu mebli w godzinach pracy szkoły, 3.Meble powinny być wykonane z płyty laminowanej o grubości m.in. 18 mm 4.Wszystkie meble powinny pochodzić z jednej kolekcji 5.Kolor płyty (olcha) 6.Wszystkie krawędzie elementów wykonanych z płyty wiórowej laminowanej powinny być oklejone listwą PVC w kolorze płyty meblowej, grubość 2 mm 7.Powierzchnia płyt powinna wykazywać dużą odporność na ścieranie 8.Wszystkie szuflady powinny być wykonane na prowadnicach rolkowych, 9.Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach 10.Krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone 11.Otwory widoczne od montażu (łby śrub i wkrętów) powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty 12.Meble powinny mieć zabezpieczenia przed rysowaniem podłóg drewnianych i paneli 13.Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, 14.Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Wyposażenie łazienek i toalet internatu ZSA w Bożkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafka pod umywalkę- biała na metalowych nóżkach, z drzwiczkami, uchwytem, otwierana, z półką na środki czystości (wzór szafki stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Wymiar 70 x 40-45 x 60 cm Ilość 15 2.Lustro ze szklaną półką - montowane nad umywalką do ściany na uchwyty, w górnej części zaokrąglone, ze szklaną półką w dolnej części lustra (wzór lustra stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) Wymiary 50 x 70 cm Ilość 15 sztuk 3. Wieszak ( haczyk ) na ręczniki, szlafroki do łazienki ze stali nierdzewnej, mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych, m.in. 5 haczyków (wzór wieszaka stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 13 Wieszak ( haczyk ) na ręczniki do toalety ze stali nierdzewnej, mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych, m.in. 3 haczyki (wzór wieszaka stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) ilość 13 szt 4. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, m.in. 12 l, z zamykaną klapą otwieraną na pedał (wzór kosza stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 19 szt 5. Szczotka do WC z pojemnikiem ze stali nierdzewnej (wzór szczotki stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 17 6. Uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej, montowany do ściany za pomocą kołków rozporowych (wzór uchwytu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) Ilość 17 szt 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu atestów i innych dokumentów świadczących o dopuszczeniu do użytkowania materiałów wykorzystanych przy realizacji dostawy, 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu akcesoriów do łazienek i toalet w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyrzuceniu opakowań, ewentualnym doczyszczeniu przedmiotów, w godzinach pracy szkoły. 3.Wszystkie elementy wyposażenia łazienek i toalet powinny pochodzić z jednej kolekcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wraz z wyposażeniem w sprzęt AGD, kuchni internatu wg projektu stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz dostawę i montaż sprzętów AGD do zabudowy. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne stojące i wiszące z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)szafki kuchenne pod zlewozmywak dwukomorowy 3)fronty kuchenne wykonane z płyty meblowej laminowanej, oklejone dookoła listwą PVC o grubości 2 mm (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 5)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 6)mikrofalówka do zabudowy - moc mikrofal 1000W, grill, pojemność 31 l, wyświetlacz elektroniczny, napięcie 220-240V, 7)lodówka z zamrażalnikiem w dolnej części do zabudowy, liczba półek w lodówce min. 4, liczba szuflad w zamrażarce max 3, pojemność użytkowa lodówki 201l, pojemność użytkowa zamrażarki 65l, klasa energetyczna A+, napięcie 220-240V 8)2 zlewozmywaki dwukomorowe z syfonem i baterią w komplecie 9)2 kuchenki elektryczne z 4 taboretami grzejnymi do zabudowy, napięcie 220-240V, piekarnik z termo obiegiem, 10)2 okapy nad kuchenki z łapaczami tłuszczu i oświetleniem, ze stali nierdzewnej, napięcie 220-240V Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 39.14.10.00-2, 39.71.13.61-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż stołów i krzeseł do kuchni internatu i świetlico-stołówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół kuchenny prostokątny, blat z płyty laminowanej oklejony listwą PVC o grubości 2 mm, grubość blatu 28-36 mm, nogi metalowe chromowane (wzór stołu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) Wymiar 120-140 x 80 cm Ilość 2 szt 1.Krzesło kuchenne z oparciem, siedzisko wypełnione pianką, obicie ekoskórką, nogi metalowe, chromowane (kolor obicia do uzgodnienia z Zamawiającym ), (wzór krzesła stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) Ilość 12 szt 2.Stół prostokątny drewniany, blat laminowany, kolor olcha, grubość blatu 28-36 mm (wzór krzesła stanowi załącznik nr 13 do SIWZ) Wymiary 72-75 x 160 x 80 Ilość 14 szt 4.Krzesło w całości drewniane, powierzchnia łatwo zmywalna, kolor olcha. (wzór krzesła stanowi załącznik nr 13 do SIWZ) Ilość 84 Wymiary wysokość całkowita 97 cm, wysokość od podłoża do siedziska 48 cm szerokość 40,43 cm Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli i sprzętów AGD ze stali nierdzewnej na wyposażenie pomieszczeń wydawania posiłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli kuchennych ze stali nierdzewnej oraz zmywarko - wyparzarki gastronomicznej 1.Zlew niski do mycia mopów montowany we wnęce ze stali nierdzewnej Wymiary 60x40x50 Ilość 1 szt 2.Stół z półką ze stali nierdzewnej Wymiary 160x60x85 Ilość 1 szt 3.Szafa przelotowa z półkami ze stali nierdzewnej Wymiary 150x60x180 Ilość 1 szt 4.Podest na termosy ze stali nierdzewnej Wymiary 100x40x20 Ilość 1 szt 5.Pojemnik na odpadki na kółkach, ze stali nierdzewnej o poj. m.in. 25 l, ilość 1 szt 6.Stół wyładowczy ze stali nierdzewnej Wymiary 100x60x85 Ilość 1 szt 7.Stół załadowyczy z otworem na odpady i kubłem ze stali nierdzewnej Wymiary 120x60x85 Ilość 1 szt 8. Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej, cyfrowy wyświetlacz, automatyczne oszranianie, filtr przeciwpyłowy, samodomykające drzwi z zamkiem obudowa zewnętrzna oraz komora chłodząca wykonana ze stali nierdzewnej Wymiary 60 x 60 x .170 cm Ilość 1 szt 8.Zmywarka z pompą + podstawa , programator elektromechaniczny, z funkcją wyparzania, wydajność: do 350 talerzy/h, moc znamionowa: 4,15 kW, zasilanie: ~230V. Wymiary 60 x 61 x 85 Ilość 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.71.13.61-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.