Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-03-03
Poznañ: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz I i II Oddzia³u ZUS
w Poznaniu i podleg³ym im terenowym jednostkom organizacyjnym
Numer og³oszenia: 47114 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych II Oddzia³ w Poznaniu , ul. Staro³êcka 31, 61-361 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Instytucja ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz I i II Oddzia³u ZUS w Poznaniu i podleg³ym im terenowym jednostkom organizacyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz I i II Oddzia³u ZUS w Poznaniu i podleg³ym im terenowym jednostkom organizacyjnym. Czê¶æ nr 1 ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. Staro³êckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszcz±cego siê przy ul. Armii Poznañ 27. Czê¶æ nr 2 ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszcz±cego siê przy ul. ¦w. Maksymiliana Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszcz±cego siê przy ul. B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszcz±cego siê przy ul. Armii Krajowej 18. - Biura Terenowego ZUS w S³upcy mieszcz±cego siê przy ul. Ratajczaka 2 e, Czê¶æ nr 3 ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS we Wrze¶ni mieszcz±cego siê przy ul. Wroc³awskiej 42, Czê¶æ nr 4 ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - I Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. D±browskiego 12. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki nr 1a,1b,1c,1d do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 45.23.23.32-8.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców telekomunikacyjnych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustaw± Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. z 2014 r., poz. 243 - t.j. z pó¼n. zm.).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporz±dzone na za³±czniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporz±dzone na za³±czniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporz±dzone na za³±czniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporz±dzone na za³±czniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku osoby (osób) dzia³aj±cej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrêbnie udzielone pe³nomocnictwo, w ofercie nale¿y z³o¿yæ: orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego udzielenie tego pe³nomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzon± kopiê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Billing elektroniczny - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1.zmiana umowy wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 1.2.zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê. 1.3.Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1.2 lit. a, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 1.4.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. a, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 1.5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1.2 lit. b lub c, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 1.6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 1.7.W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. 1.8. W celu zawarcia aneksu do umowy ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 1.9. W przypadku zmian, o których mowa w pkt 1.2 lit. b lub c, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty wraz z dowodami (umowy o pracê, listy p³ac, druki ZUS RCA, RMUA i inne), z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. b, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. c. 1.10. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.2 lit. c, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, dokumentów wraz z dowodami (umowy o pracê, listy p³ac, druki ZUS RCA, RMUA i inne), z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w pkt .9. ppkt 2. 1.11.W terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w pkt 1.10, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 1.12.W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w pkt 1.8. W takim przypadku zapisy pkt 1.8. - 1.11. oraz 1.12. stosuje siê odpowiednio. 1.13. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 1.14. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego braku mo¿liwo¶ci zabezpieczenia ¶rodków finansowych na zwiêkszenie wynagrodzenia, Zamawiaj±cy dokona stosownego skrócenia okresu ¶wiadczenia us³ug.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: odebraæ osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego lub przesy³k± polecona na pisemny wniosek Wykonawcy przes³any na fax 61 877 28 50. SIWZ bezp³atna.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych II Oddzia³ w Poznaniu, ul. Staro³êcka 31, 61-361 Poznañ, budynek A, I piêtro, pok.102 - sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. Staro³êckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszcz±cego siê przy ul. Armii Poznañ 27..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - II Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. Staro³êckiej 31, - Inspektoratu ZUS w Obornikach mieszcz±cego siê przy ul. Armii Poznañ 27. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Billing elektroniczny - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszcz±cego siê przy ul. ¦w. Maksymiliana Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszcz±cego siê przy ul. B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszcz±cego siê przy ul. Armii Krajowej 18. - Biura Terenowego ZUS w S³upcy mieszcz±cego siê przy ul. Ratajczaka 2 e,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz: - Inspektoratu ZUS w Koninie mieszcz±cego siê przy ul. ¦w. Maksymiliana Kolbego 1, - Inspektoratu ZUS w Kole mieszcz±cego siê przy ul. B. Prusa 11, - Inspektoratu ZUS w Turku mieszcz±cego siê przy ul. Armii Krajowej 18. - Biura Terenowego ZUS w S³upcy mieszcz±cego siê przy ul. Ratajczaka 2 e, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Billing elektroniczny - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz Inspektoratu ZUS we Wrze¶ni mieszcz±cego siê przy ul. Wroc³awskiej 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz Inspektoratu ZUS we Wrze¶ni mieszcz±cego siê przy ul. Wroc³awskiej 42 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Billing elektroniczny - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz I Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. D±browskiego 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych na rzecz I Oddzia³u ZUS w Poznaniu mieszcz±cego siê przy ul. D±browskiego 12 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 45.23.23.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.05.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Billing elektroniczny - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespó³ Szkó³ Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê placu zabaw wraz z realizacj± zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa us³uga szkoleniowa 2 szkoleñ specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleñ dla pracowników centrum us³ug spo³ecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. M³yñskiej 11a w Poznaniu. Czê¶æ IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 104208E w miejscowo¶ci Janowice, Gmina Pi±tek."
- ¦wiadczenie us³ugi modernizacji i optymalizacji procesu obs³ugi pacjentów poprzez wdro¿. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na dzia³ce nr 48 obrêb 39, przy ul. £ódzkiej w Czêstochowie- budynek "B""
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.