eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › zimowe utrzymanie dróg w Sulejówku w sezonie 2005/2006 oraz sprzątanie dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-09

POZYCJA 46968

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sulejówek: zimowe utrzymanie dróg w Sulejówku w sezonie 2005/2006 oraz sprzątanie dróg

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Sulejówek, do kontaktów: Krzysztof Kuśmierowski, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7830273, 7831144, e-mail: zamowienia_publiczne@sulejowek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Sulejówek, Krzysztof Kuśmierowski, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 / 783-13-20, fax 0-22 / 783-51-00, e-mail: gkim@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Sulejówek, Krzysztof Kuśmierowski, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 / 783-13-20, fax 0-22 / 783-51-00, e-mail: gkim@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg w Sulejówku w sezonie 2005/2006 oraz sprzątanie dróg. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w Sulejówku w sezonie 2005/2006 oraz sprzątanie dróg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Sulejówek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60000 euro. Zakres: - odśnieżanie ok. 80 km - likwidacja śliskości ok. 36 km - sprzątanie ulic ok. 36 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000 PL. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ zrealizowali w ostatnich 3-ch latach co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (zimowe utrzymanie ulic i sprzątanie ulic) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację całego zamówienia, przy założeniu, że zapłata nastąpi w okresach miesięcznych w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury. Podstawą do złożenia faktury będą dzienne raporty pracy z okresu miesiąca i sporządzone na ich podstawie miesięczne zestawienia robót zatwierdzone przez Zamawiającego; 4/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8/ wykaz prac zrealizowanych przez oferenta odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający zakres i wartość poszczególnych zamówień, daty ich wykonania oraz nazwę i adres zamawiającego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 9/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 10/ informacja o potencjale technicznym potwierdzająca posiadanie co najmniej następującego sprzętu do wykonania: a) zimowego utrzymania, tj.: - piaskarko solarka - szt. 2 - pług odśnieżny lemieszowy (z możliwością zmiany geometrii ustawienia) - szt. 2 - równiarka - szt. 1 - ładowarka - szt. 1 - środki transportowe o poj. powyżej 10 t - szt. 2 b) mechanicznego czyszczenia ulic: - uliczna zamiatarka mechaniczna - szt. 1 11/ informacja o potencjale kadrowym firmy potwierdzająca dysponowanie co najmniej 4 osobami do obsługi sprzętu oraz co najmniej 10 osobami.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.10.2005, cena - 6.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.10.2005, godzina 12:30, Budynek Urzędu Miasta Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej pok. 103.).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.