eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie. Postępowanie znak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46609

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Iława: zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie. Postępowanie znak: WA-341/36/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Iława, do kontaktów: Mariusz Korpalski Bogusława Bndelewska w zakresie przedmiotu przetargu, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31, e-mail: um.przetargi@ilawa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ilawa-um.bip-wm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie. Postępowanie znak: WA-341/36/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta Iławy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie. Nomenklatura CPV 90212000-6, 90213000-3. 2)Usługa obejmuje: a)Przygotowanie i zabezpieczenie materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający informuje, że w czasie poprzedniego okresu realizacji umowy( od 15.10.05 do 15.04.06.) zużyto następujące ilości materiałów : piasku w ilości 2 300 t oraz soli w ilości 230 t, wykonawca musi zabezpieczyć materiały na cały okres obowiązywania umowy. b)Zabezpieczenie ok. 50 m3 piasku w celu udostępnienia mieszkańcom z osiedli domów jednorodzinnych na posypywanie chodników (rozwiezienie w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca), c)Bieżące i ciągłe w okresie trwania umowy odśnieżanie i usuwanie śliskości z ulic miejskich wraz z sięgaczami i łącznikami, placów, parkingów i chodników wzdłuż nieruchomości komunalnych. Do godz. 7 rano powinny być odśnieżone oraz usunięta śliskość na głównych ciągach komunikacyjnych, w tym pieszych w mieście (wykaz ulic stanowi załącznik nr 1 do umowy). Szczególną uwagę należy zwrócić na likwidacje śliskości na podjazdach i zjazdach. d)Wywóz śniegu ze skrzyżowań i przejść dla pieszych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, e)Wywóz śniegu spryzmowanego na chodnikach i przy krawężnikach jezdni - w miarę potrzeb f)Utrzymywanie dyspozycyjności kierowców sprzętu do zimowego utrzymania, g)Ponoszenie odpowiedzialności za uruchomienie sprzętu oraz przebieg zimowego utrzymania h)Zorganizowanie dodatkowego sprzętu i ludzi do odśnieżania w razie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych, np. gołoledź, obfite i ciągłe opady śniegu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Kserokopię zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku oraz rozpoczęcie przez Bank działalności b)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f)wypełnione formualrze zawarte w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników miejskich w Iławie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 15.10.2006; lub data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy e) Wykonawca ma potwierdzić, że posiada zaplecze na terenie realizacji zamówienia w postaci pomieszczeń biurowych i socjalnych, pomieszczeń magazynowych, placu składowego do materiałów i sprzętu, które warunkuje ciągłość wykonywania zadań i pełną dyspozycyjność całodobową w okresie trwania umowy. ( po wyborze oferty w ciągu 7 dni, a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca dokona wraz z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia wizji lokalnej obiektów, o których mowa w niniejszym punkcie oraz przekaże kserokopie umów na wynajem pomieszczeń i palców o których mowa powyżej - na czas realizacji zadania lub udostępni do wglądu prawo do dysponowania nieruchomością na czas realizacji zadania) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dyspozycji osób zdolnych do wykonania Zamówienia wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 usługę, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym (usługę zimowego utrzymania dróg) przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę lub podwykonawcę. W przypadku występowania Wykonawców wspólnie (konsorcjum) warunek może być spełniony łączenie. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.); posiada do dyspozycji niezbędny wykwalifikowany potencjał kadrowy w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk i techniczny: kierownik usług(osoba fizyczna) - oczekuje się, że Kierownik usług będzie przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym 2 lata doświadczenia w prowadzeniu \akcji zima\,doświadczenie w kierowaniu zespołem, Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do minimum wyszczególnionych poniżej urządzeń i sprzętu niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Samochód ciężarowy z piaskarką o masie własnej pow. 3,5 t.-2szt.; 2.Ciągnik z pługiem i piaskarką o masie własnej pow.2,5 t - 3szt.; 3.Multicar lub pojazd porównywalny wielkością - 2szt.; 4.Koparko-ładowarka o poj. naczynia roboczego min. 0,25m3 - 1 szt. w zakresie wrunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, wykonawca musi przedstawić kserokopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Kserokopię zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku oraz rozpoczęcie przez Bank działalności b)kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Wykonawca ma potwierdzić, że posiada zaplecze na terenie realizacji zamówienia w postaci pomieszczeń biurowych i socjalnych, pomieszczeń magazynowych, placu składowego do materiałów i sprzętu, które warunkuje ciągłość wykonywania zadań i pełną dyspozycyjność całodobową w okresie trwania umowy. ( po wyborze oferty w ciągu 7 dni, a przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca dokona wraz z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia wizji lokalnej obiektów, o których mowa w niniejszym punkcie oraz przekaże kserokopie umów na wynajem pomieszczeń i palców o których mowa powyżej - na czas realizacji zadania lub udostępni do wglądu prawo do dysponowania nieruchomością na czas realizacji zadania) g) wypełnione formualrze zawarte w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=1161. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, w pok.215.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.