Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Białystok: Sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 46562 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Podane w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi, przewidzianymi do realizacji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, iż rzeczywiste ilości zamówionego towaru mogą być mniejsze. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część - koperty wg załącznika nr 2; II część - materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych wg załącznika nr 3. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. W obrębie każdej części zamówienia oferta musi być kompletna. 4. Nadruk na kopertach Wykonawca obowiązany jest wykonać przy użyciu następujących kolorów: - logo ZUS i linie pod logiem w kolorze PANTONE 355U, - pozostała treść nadruku opłaty w kolorze czarnym. 5. Treść nadruku będzie podawana każdorazowo przy składaniu zamówienia. Przykładowe treści nadruku na koperty znajdują się w załączniku nr 5, natomiast parametry nadruków znajdują się w załącznikach nr 6,7,8,9,10. 6. W przypadku wątpliwości, czy oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi - na wezwanie do wyjaśnienia - po próbce zaproponowanego asortymentu. 7. W całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu), co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować dostawy na dotychczasowych warunkach, Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8. Dostarczony przez Wykonawcę zamówienia asortyment powinien posiadać: - w części I (koperty) datę produkcji nie późniejszą niż 1 miesiąc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, - w części II (mat. eksploatacyjne) co najmniej 24 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego dostarczania do siedziby Zamawiającego oraz do jej rozładunku na własny koszt każdej zamówionej partii materiałów nie częściej niż: - 2 razy w miesiącu w przypadku materiałów do urządzeń biurowych; - raz w miesiącu w przypadku kopert; w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, 10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowy) tj.: a) I część zamówienia - dostawa kopert o wartości 25 000,00zł każde, b) II części zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości 6 000,00 zł każde,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, Wielosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, pok. 712, bud. B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.03.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie nastąpi w dniu 14.02.2013 r.., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są Andrzej Wiśniewski oraz Waldemar Dąbkowski, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 904. Informacje będą udzielane w godz. 8:00 - 15:00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Papier termoczuły lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.