eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełno › Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Mełno: Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r
Numer ogłoszenia: 46506 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14786 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta, Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4683121, faks 56 4683188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.) Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy: Gminna Biblioteka Publiczna w Grucie Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Grucie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie Szkoła Podstawowa w Grucie Szkoła Podstawowa w Boguszewie Szkoła Podstawowa w Słupie Szkoła Podstawowa w Plemiętach Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Królewskiej Gimnazjum w Grucie Przedszkole Samorządowe w Mełnie Gminne Centrum Kultury w Grucie przy czym liczba jednostek gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia .2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 2.) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta w okresie 3 lat w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240). Warunkiem formalnym uczestnictwa w przetargu jest posiadanie na terenie Gminy Gruta oddziału banku lub punktu kasowego lub zobowiązanie się do jego utworzenia do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. W oddziale tym (lub w punkcie kasowym) będą dokonywane wpłaty z tytułu należności przypadających Zamawiającemu oraz wpłaty i wypłaty własne Zamawiającego. 3.) 1. Wybrany bank dokona instalacji usługi bankowości elektronicznej (home - banking) w Urzędzie Gminy w Grucie na 5 /pięciu/ stanowiskach komputerowych, z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia ilości stanowisk komputerowych w czasie trwania umowy. 4.) Wybrany bank przyjmie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej. 5.) Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 6.) Wybrany bank zapewni realizację złożonych przelewów/dyspozycji w tym samym dniu. 7.) Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych z tytułu należności przypadających Zamawiającemu (opłaty za zużytą wodę, opłaty za odprowadzane ścieki, opłaty z tytułu podatku rolnego, opłaty za użytkowanie wieczyste gruntów, czynsze, opłaty z tytułu wydania dowodów osobistych itp.) oraz wpłat własnych wynosi 1.100.000 zł w ciągu jednego roku, tj. 3.300.000 zł w ciągu trzech lat trwania umowy. Od lipca 2013r., mieszkańcy gminy będą dokonywać wpłat wynikających z przejęcia przez gminę gospodarki odpadami - szacowana kwota wpływów z tego tytułu to 400.000 zł 8.) Szacunkowa liczba operacji kasowych (wpłat gotówkowych) wynosi 9.840 w ciągu roku, tj. 29.520 w ciągu trzech lat. 9.) Punkt obsługi kasowej powinien być otwarty w godzinach 800 do 1500. 10.) Z tytułu prowadzenia czynności obsługi kasowej Zamawiający będzie płacił ryczałt. Rozliczenie ryczałtu będzie dokonywane za każdy miesiąc prowadzenia obsługi kasowej w terminie określonym w umowie. 11.) W przypadku kiedy wybrany do wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta Wykonawca nie posiada w dniu składania ofert oddziału lub punktu kasowego na terenie Gminy Gruta będzie zobowiązany do utworzenia takiego oddziału lub punktu kasowego w miejscowości w której Zamawiający ma siedzibę (Gruta) do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Koszty związane z utworzeniem punktu kasowego lub oddziału poniesie wybrany Wykonawca. 12.) Bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług. 13.) Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy (limit zadłużenia w rachunku Gminy, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej). Jedynym kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jego oprocentowanie. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji za przyznanie kredytu ani innych opłat związanych z jego obsługą. Wykonawca będzie naliczał odsetki tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych. 14.) Wybrany bank z tytułu wykonywania czynności bankowej obsługi budżetu opisanych w przedmiocie zamówienia nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji poza wymienionymi w ofercie. 15.) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w banku oficjalną tabelą opłat i prowizji, stanowiącą załącznik do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Łasinie, Odrodzenia Polski 5, 86-320 Łasin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257599,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247656,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.