eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełno › Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Mełno: Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r
Numer ogłoszenia: 14786 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta , Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4683121, faks 56 4683188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gruta.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Guta oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 1.04.2013r. do 31.03.2016r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy: Gminna Biblioteka Publiczna w Grucie Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Grucie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie Szkoła Podstawowa w Grucie Szkoła Podstawowa w Boguszewie Szkoła Podstawowa w Słupie Szkoła Podstawowa w Plemiętach Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Królewskiej Gimnazjum w Grucie Przedszkole Samorządowe w Mełnie Gminne Centrum Kultury w Grucie przy czym liczba jednostek gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia .2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 2.) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta w okresie 3 lat w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240). Warunkiem formalnym uczestnictwa w przetargu jest posiadanie na terenie Gminy Gruta oddziału banku lub punktu kasowego lub zobowiązanie się do jego utworzenia do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. W oddziale tym (lub w punkcie kasowym) będą dokonywane wpłaty z tytułu należności przypadających Zamawiającemu oraz wpłaty i wypłaty własne Zamawiającego. 3.) 1. Wybrany bank dokona instalacji usługi bankowości elektronicznej (home - banking) w Urzędzie Gminy w Grucie na 5 /pięciu/ stanowiskach komputerowych, z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia ilości stanowisk komputerowych w czasie trwania umowy. 4.) Wybrany bank przyjmie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej. 5.) Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 6.) Wybrany bank zapewni realizację złożonych przelewów/dyspozycji w tym samym dniu. 7.) Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych z tytułu należności przypadających Zamawiającemu (opłaty za zużytą wodę, opłaty za odprowadzane ścieki, opłaty z tytułu podatku rolnego, opłaty za użytkowanie wieczyste gruntów, czynsze, opłaty z tytułu wydania dowodów osobistych itp.) oraz wpłat własnych wynosi 1.100.000 zł w ciągu jednego roku, tj. 3.300.000 zł w ciągu trzech lat trwania umowy. Od lipca 2013r., mieszkańcy gminy będą dokonywać wpłat wynikających z przejęcia przez gminę gospodarki odpadami - szacowana kwota wpływów z tego tytułu to 400.000 zł 8.) Szacunkowa liczba operacji kasowych (wpłat gotówkowych) wynosi 9.840 w ciągu roku, tj. 29.520 w ciągu trzech lat. 9.) Punkt obsługi kasowej powinien być otwarty w godzinach 800 do 1500. 10.) Z tytułu prowadzenia czynności obsługi kasowej Zamawiający będzie płacił ryczałt. Rozliczenie ryczałtu będzie dokonywane za każdy miesiąc prowadzenia obsługi kasowej w terminie określonym w umowie. 11.) W przypadku kiedy wybrany do wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Gruta Wykonawca nie posiada w dniu składania ofert oddziału lub punktu kasowego na terenie Gminy Gruta będzie zobowiązany do utworzenia takiego oddziału lub punktu kasowego w miejscowości w której Zamawiający ma siedzibę (Gruta) do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Koszty związane z utworzeniem punktu kasowego lub oddziału poniesie wybrany Wykonawca. 12.) Bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług. 13.) Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy (limit zadłużenia w rachunku Gminy, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej). Jedynym kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jego oprocentowanie. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji za przyznanie kredytu ani innych opłat związanych z jego obsługą. Wykonawca będzie naliczał odsetki tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych. 14.) Wybrany bank z tytułu wykonywania czynności bankowej obsługi budżetu opisanych w przedmiocie zamówienia nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji poza wymienionymi w ofercie. 15.) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w banku oficjalną tabelą opłat i prowizji, stanowiącą załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z zapisem w SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.5 ust. 1 Prawo bankowe - według załącznika nr 4 do formularza ofertowego, 2.) oświadczenie zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 grudnia 2000r., o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających. (Dz.U.2000.119.1252 z późn. zm.) 3.) uchwałę rady nadzorczej zawierającej w swej treści skład osobowy zarządu banku wraz ze zgodą Komisji Nadzoru Finansowego, o której mowa w odpowiednich przepisach Prawa bankowego lub numer KRS

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

statut banku (dotyczy banku w formie spółki akcyjnej) lub regulamin oddziału (dotyczy oddziału banku zagranicznego w kraju); w przypadku banku państwowego należy dołączyć informację zawierającą rocznik i numer Dziennika Ustaw oraz pozycję właściwego rozporządzenia Ministra Skarbu Państwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gruta.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grucie, 86-330 Mełno, tel. 56-46-83-121, faks 56-46-83-188 /sekretariat/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grucie, 86-330 Mełno /Biuro Obsługi Interesanta/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.