eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie II etapu robót związanych z odbudową zasilania jeziora Zdworskiego na cieku Wielka Struga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Płock: Wykonanie II etapu robót związanych z odbudową zasilania jeziora Zdworskiego na cieku Wielka Struga
Numer ogłoszenia: 46217 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku, ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, fax 024 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu robót związanych z odbudową zasilania jeziora Zdworskiego na cieku Wielka Struga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) istniejącego cieku wodnego Wielka Struga zasilającego Jezioro Zdworskie. Zadanie składa się z dwóch elementów technicznych tj.: 1.Wykonaniu robót budowlanych polegających na: - ubezpieczeniu - uszczelnieniu dna i skarp cieku matą bentonitową w km 15+320 do 15+896 tj. na długości 576 m, - remoncie 2-ch przepustów w km 15+010 i 16+100 - remoncie stopnia betonowego h=0,8 m w km 16+620 - remoncie zastawki betonowej h=0,8 m w km 15+666 2. Budowie stopni siatkowo-kamiennych o wysokości piętrzenia od 0,4 m do 0,8 m szt. 10 w km cieku od 16+100 do 17+600

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 12 500,00 zł (dwanaście tysięcy pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: a)wykonawcy wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali: przebudowę przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzek, cieku, kanałów, rowów na długości 2 km, polegającego na: budowie stopni ze ścianką szczelną, ubezpieczeniu dna lub skarp koszami siatkowo-kamiennymi (gabionami) oraz uszczelnieniu matą bentonitową lub folią nasypów, wykopów. Na potwierdzenie wykonania w/w robót wykonawcy obowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (referencje). b)przedstawią wykaz sprzętu, jakim dysponują (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędny do realizacji robót minimum:(2 koparki gąsienicowe podsiębierne o pojemności łyżki min 0,25m³; spycharkę gąsienicową; zagęszczarkę wibracyjną płytową o wadze min. 200 kg; kafar lub wibromłot do wbijania grodzic) c)informacja o potencjale kadrowym - wykonawca zatrudni obowiązkowo kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub wodno-melioracyjnej posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby zawodowej Inżynierów Budownictwa 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wykonawca osiągnął za ostatnie trzy lata średni obrót roczny w wysokości co najmniej 3 mln zł b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 tys. zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oferty składane wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Pełnomocnik w toku postępowania pozostaje w kontakcie z Zamawiającym; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami, a Zamawiający do niego kieruje informacje, korespondencję itp. 4. Oferty złożone przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a.oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. X b) 1-4 SIWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. X b 5-9 SIWZ, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez konsorcjum warunków udziału w przetargu b.wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 5. Wszyscy wykonawcy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz za prawidłowe wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez wykonawcę kierującego lub od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna, albo tez w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną Jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie, na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie także ten podmiot. 8.Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - form. 2, 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali: przebudowę przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzek, cieku, kanałów, rowów o długości 2 km, polegającego na: budowie stopni ze ścianką szczelną, ubezpieczeniu dna lub skarp koszami siatkowo-kamiennymi (gabionami) oraz uszczelnieniu matą bentonitową lub folią nasypów, wykopów. Na potwierdzenie wykonania w/w robót wykonawcy obowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie -referencje zgodnie z form. nr 3. Referencje powinny zawierać okres wykonania robót, rodzaj i rozmiar robót oraz wartość. 6.Informacja o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji robót zgodnie z treścią - form. nr 4 7.Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - zgodnie z treścią form. nr 5 8.Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy za ostatnie 3 lata na - form. nr 6 wraz z dowodami: a)sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. b)informacja z Banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt X 2,3 SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X b) 2,3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m cy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płock, ul. 1-go Maja 7b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. 26- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.