eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach projektu pn. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Suwałki: dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach projektu pn. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12
Numer ogłoszenia: 461720 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach projektu pn. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach projektu pn. Business class podlaskiego biznesunr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 1 Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Ekokwalifikacje. Zadanie 2 Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Firma w Internecie. Zadanie 3 Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Skuteczny Sprzedawca -skuteczna sprzedaż. Zadanie 4 Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania samochodów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wsparcie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Ekokwalifikacje..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Ekokwalifikacje.1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład niebieski chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuka 46. 2.Teczka A4 Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm .Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ; oraz nazwa projektu: Business class podlaskiego biznesu Kolor teczki do uzgodnienia.sztuka 46.3.Blok notatnikowy - A4.Opis: papier klejony na górze, papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 100, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ; nazwa projektu Business class podlaskiego biznesu sztuka 46.Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe określone w pkt. 1 Rozdział 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2)Opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. Business class podlaskiego biznesu ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Firma w Internecie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Firma w Internecie.1.Długopis. Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia. Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuka 6.2.Blok notatnikowy - A4 Opis: papier offset 80g m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; nazwa projektu Business class podlaskiego biznesu sztuka 6. 3.Pamięć USB .Opis: Specyfikacja techniczna szybki interfejsem USB 2.0, Pojemność: 8 GB, Gwarancja: min. dwa lata gwarancji sprzętowej. Obudowa metalowa. Każdy oddzielnie pakowany.Nadruk: Logo programu PO KL, logo UE (nadruk jednostronny).sztuka 6. Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe określone w pkt. 1 Rozdział 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2)Opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. Business class podlaskiego biznesu ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Skuteczny Sprzedawca -skuteczna sprzedaż...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Skuteczny Sprzedawca -skuteczna sprzedaż. 1.Długopis. Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia. Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE.2.Blok notatnikowy - A4 Opis: papier offset 80g/m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ; nazwa projektu Business class podlaskiego biznesu .Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe określone w pkt. 1 Rozdział 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2)Opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. Business class podlaskiego biznesu ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania samochodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia: Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania samochodów.1.Długopis Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia. Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuka 10.2.Teczka A4 Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ; oraz nazwa projektu: Business class podlaskiego biznesu Kolor teczki do uzgodnienia. sztuka 10. 3.Blok notatnikowy - A4 Opis: papier offset 80g m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna. Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; nazwa projektu Business class podlaskiego biznesu sztuka 10. 4.Pamięć USB .Opis: Specyfikacja techniczna szybki interfejsem USB 2.0, Pojemność: 8 GB, Gwarancja: min. dwa lata gwarancji sprzętowej. Obudowa metalowa. Każdy oddzielnie pakowany. Nadruk: Logo programu PO KL, logo UE (nadruk jednostronny). sztuka 10.Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe określone w pkt. 1 Rozdział 2 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2)Opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. Business class podlaskiego biznesu ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.