eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Tychy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Tychy: Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 460644 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Tychy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej przyłączem kablowym. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej przyłączem kablowym: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń przychodzących oraz wychodzących lokalnych (strefowych), międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci telefonii komórkowej generowanych z numerów i na numery należące do Zamawiającego, b) świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń realizowanych pomiędzy wszystkimi numerami należącymi do Zamawiającego (tzw. połączenia wewnętrzne), skalkulowanych w ramach opłaty miesięcznej, c) przejęcie przez Wykonawcę obowiązku przeprowadzenia ewentualnej procedury związanej z przeniesieniem numerów. Zamawiający nie ponosi kosztów ewentualnego przeniesienia numerów telefonicznych. 2. Lokalizacja dostawy usług telekomunikacyjnych dla Zamawiającego: a) Lokalizacja 1 - budynek Urzędu Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49 b) Lokalizacja 2 - Straż Miejska, ul. Budowlanych 67 c) Lokalizacja 3 - Wydział Komunikacji, ul. Budowlanych 59 d) Lokalizacja 4 - Miejski Rzecznik Konsumenta,ul. Grota Roweckiego 42. 3. Ogólny opis wymagań do zaoferowanych usług telekomunikacyjnych. Zamawiający stawia następujące wymagania co do zaoferowanych usług telekomunikacyjnych w określonych lokalizacjach: a) Lokalizacja 1 - Al. Niepodległości 49 1x ISDN 30 B+D z zakresem 1000 DDI 32 7763000 do 32 7763999 1 x POTS 32 7805878 zachowanie obecnej numeracji b) Lokalizacja 2 - Budowlanych 67 1 x ISDN 2 B + D 32 7800975 + 2 x MSN 32 7800990 oraz 32 7802201 zachowanie obecnej numeracji c) Lokalizacja 3 - Budowlanych 59 2 x ISDN 2 B + D 32 7800965 oraz 32 7800955 1 x POTS 32 7800950 zachowanie obecnej numeracji d) Lokalizacja 4 - Grota Roweckiego 42 1 x POTS 32 7805063 zachowanie obecnej numeracji. Pod hasłem zachowanie obecnej numeracji rozumie się zachowanie wszystkich numerów w danej lokalizacji (zarówno na liniach analogowych jak i ISDN), które winne nadal pozostać na nowych łączach zgodnie z opisem. Uruchomienie usług w wyżej wymienionych lokalizacjach związanych z przedmiotem zamówienia operator winien wykonać poza godzinami pracy Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych również w godzinach pracy. 3. Opis funkcjonowania systemu. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami powinna odbywać się za pomocą 9-cyfrowej numeracji publicznej, z możliwością wykorzystania wszystkich kanałów komunikacyjnych w każdej lokalizacji. Połączenia pomiędzy wymienionymi lokalizacjami powinny być nielimitowane i bezpłatne, ujęte w formie zryczałtowanego abonamentu. Nie dopuszcza się wariantu dodatkowych kanałów komunikacyjnych do bezpłatnej komunikacji wewnętrznej, gdyż ograniczyłoby to przepustowość wewnętrznych połączeń. Pozostałe połączenia (jako lokalne, międzystrefowe itd.) wykonywane są za pomocą tych samych łączy wg zaoferowanej formy rozliczenia. Wymaga się zastosowania planu sekundowego rozliczenia. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania połączeń inną drogą niż kablowa. Uruchomienie usług we wszystkich lokalizacjach wykonawca wykona we współpracy z serwisem fabrycznym centrali (koszty uruchomienia ponosi dostawca usług). Obecnie Zamawiający użytkuje centrale telefoniczne: budynek Urzędu Miasta Tychy - Siemens Wydział Komunikacji, ul. Budowlanych 59 - Siemens Straż Miejska, ul. Budowlanych 67 - Flican NCT 1248. 4. Informacje dodatkowe: a) wszelkie ewentualne koszty związane z uzyskaniem przez Zamawiającego dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy z tytułu uruchomienia usług telefonicznych Wykonawca skalkuluje w ramach jednorazowej opłaty startowej, b) wszelkie ewentualne koszty związane z wykonaniem powyższego zamówienia nie wskazane powyżej a niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca skalkuluje w ramach jednorazowej opłaty startowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004, Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum jednej usługi (zrealizowanej w ramach jednej umowy) polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o wartości min. 120 000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości linii oraz ograniczenie usług wymienionych w specyfikacji bez konieczności ponoszenia kar finansowych, a także zmianę lokalizacji linii; W przypadku zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany kwoty brutto w treści umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. Zamawiający zmieni termin realizacji zamówienia w przypadku nie rozstrzygnięcia postępowania w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z terminami wskazanymi powyżej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.