eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa maszyn szwalniczych finansowana z środków dotacji pozyskanej w ramach konkursu na dofinansowanie z budżetu Województwa Podkarpackiego w 2013 roku zadań dotyczących pierwszego wyposażenia Centrum Integracji Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Jarosław: Dostawa maszyn szwalniczych finansowana z środków dotacji pozyskanej w ramach konkursu na dofinansowanie z budżetu Województwa Podkarpackiego w 2013 roku zadań dotyczących pierwszego wyposażenia Centrum Integracji Społecznej
Numer ogłoszenia: 459358 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn szwalniczych finansowana z środków dotacji pozyskanej w ramach konkursu na dofinansowanie z budżetu Województwa Podkarpackiego w 2013 roku zadań dotyczących pierwszego wyposażenia Centrum Integracji Społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, w pełni wyposażonych i spełniających wymagania Zamawiającego maszyn do szycia oraz innych maszyn szwalniczych wraz z akcesoriami oraz stosowną dokumentacją. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia poniżej 200 000 euro. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) maszyna szwalnicza typu LAMOWACZ - szt. 1; 2) maszyna szwalnicza typu ZIG-ZAK - szt. 2; 3) maszyna szwalnicza typu OWERLOK - szt. 2; 4) maszyna szwalnicza typu STEBNÓWKA - szt. 5; 5) maszyna szwalnicza typu MASZYNA DO SZYCIA CIĘŻKIEGO - szt. 1; 6) maszyna szwalnicza typu WYCINARKA RAMIENNA - szt. 1; 7) maszyna szwalnicza typu TAMPONIARKA - szt. 1; 8) uniwersalne nożyczki krawieckie 21cm - szt. 15; 9) obcinaczki do nici 11 cm - szt. 20; 10) materiały eksploatacyjne do zaoferowanych przez Wykonawcę maszyn szwalniczych (igły). W ramach dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych oraz własnym staraniem świadczyć serwis gwarancyjny w miejscu wykonania dostawy oraz w zakresie określonym warunkami gwarancji określonymi przez producentów maszyn. W ramach dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego): 1) dokonać podłączenia, instalacji i konfiguracji dostarczonych maszyn oraz uruchomienia i przetestowania ich na wyznaczonych stanowiskach pracy w miejscu i pomieszczeniach wskazanym przez Zamawiającego; 2) przeprowadzić w miejscu dostawy godzinny instruktaż dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji każdej z dostarczonych maszyn. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) nie dopuszcza się możliwości dostarczenia maszyn demonstracyjnych lub powystawowych; 2) wszystkie maszyny i akcesoria stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być: a) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, i nieposiadające śladów użytkowania, nie dotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, b) nowo wytworzone, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 r., c) wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego; 3) dostarczone maszyny muszą być wyposażone we wszystkie elementy (głowicę maszyny, silnik oraz blat, podstawę, stoły robocze (szafkę) szuflady, przyłącza, kable, niezbędne akcesoria itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego; 4) dostarczone maszyny muszą posiadać: instrukcje obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach; 5) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonych maszyn muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski w formie papierowej/drukowanej lub na nośnikach CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych maszyn, które muszą być w formie papierowej/drukowanej; 6) dostarczone maszyny muszą być objęte minimum standardową gwarancją, tzn. taką, jaka jest powszechnie stosowana dla danej maszyny tj. której minimalny okres dla danej maszyny oraz warunki realizacji zostały określone przez producenta maszyny; 7) gwarancje na maszyny zaoferowane przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się automatycznie postanowieniami umowy na wykonanie zamówienia i nie mogą ulec zmianie, a bieg ich będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia określa Wykaz Ilościowy Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00 - Maszyny do szycia 42.72.00.00 - Części maszyn do produkcji wyrobów włókienniczych i odzieży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SINTEC S. C. - A. Olbrycht, R. Pado, ul. Miłocińska 1A, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.