eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Lubelskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Końskowoli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Końskowola: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Lubelskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Końskowoli.
Numer ogłoszenia: 45686 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 509958 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, woj. lubelskie, tel. 081 8816285, faks 081 8816663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Lubelskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Końskowoli..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku materiałów eksploatacyjnych z pozycji 2, 3, 4, 5, 6, 16, 17, 18, 19, 24, 26, 41, 42 załącznika nr 2 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza składanie ofert wyłącznie na tonery i tusze producentów urządzenia. 3. Oferowane materiały eksploatacyjne oraz wszystkie ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uważa materiały, które: 5.1 są kompatybilne ze sprzętem do jakiego są przeznaczone, 5.2 odpowiadają normom i standardom jakościowym materiałów producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, 5.3 mają parametry techniczne nie gorsze niż produkowane przez producenta sprzętu, 5.4 są w całości nowe, nie regenerowane, nie napełniane wtórnie, 5.5 spełniają parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nie noszące śladów otwierania opakowania, które zawierają: 6.1 numer, oznaczenie produktu, 6.2 nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, 6.3 nazwę i symbol producenta, 6.4 termin przydatności do użycia. 6. Wykonawca udziela gwarancji na oferowane materiały eksploatacyjne nie krótszej niż gwarancja określona przez producenta. 7. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiał bezpłatnie na spełniający wymagania w ciągu 2 dni. W przypadku, gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni ww. wymagań, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni całą partię dostarczonego materiału w ciągu 2 dni roboczych. Jeżeli kolejna dostawa będzie niezgodna z wymaganiami, Zamawiający ma prawo zerwać umowę z winy wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami umowy. 8. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia, spowodowanego przez dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny, wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub naprawić uszkodzony sprzęt na własny koszt i ryzyko w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 7 dni roboczych. 9. Niewykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu w terminie 7 dni uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. Jeżeli uszkodzenia sprzętu z winy materiału będą się powtarzały, zamawiający ma prawo zerwać umowę z winy Wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami umowy. 10. W przypadku uszkodzenia sprzętu, którego przyczyną było używanie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu poniesione przez niego koszty związane z naprawą urządzenia i sporządzoną ekspertyzą dotyczącą przyczyn uszkodzenia. Ekspertyza lub naprawa zostanie przeprowadzona przez serwis obsługujący Zamawiającego. 11. W przypadku kwestionowania przez wykonawcę opinii serwisu, Zamawiający zleci ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. Potwierdzenie ekspertyzy będzie skutkować zwrotem kosztów tej ekspertyzy przez wykonawcę. 12. W przypadku, gdy ekspertyza wskaże, że przyczyną uszkodzenia urządzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania ekspertyzy, urządzenie zastępcze tego samego rodzaju. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia lub nieekonomiczności takiej naprawy, wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości niż określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zobowiązany jest wskazać w ofercie, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dalimex sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94902,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97858,36

  • Oferta z najniższą ceną: 78277,20 / Oferta z najwyższą ceną: 196612,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.