Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Przemyśl: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krówniki, Hermanowice, Ostrów i Kuńkowce
Numer ogłoszenia: 4524 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krówniki, Hermanowice, Ostrów i Kuńkowce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. budowy sieci kanalizacji sanitarnej porządkujących gospodarkę wodno ściekową w miejscowości Krówniki Hermanowice i Ostrów Kuńkowce obejmujących wykonanie rurociągów grawitacyjnych tłocznych i przepompowni wraz z instalacją energetyczną wewnętrzną.Część I budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krówniki.Na terenie istnieje lokalny kanał sanitarny Fi 200mm, do którego zostanie przyłączona nowobudowana kanalizacja. Dalej ścieki poprzez istniejący system kanałów grawitacyjnych i pompowni strefowych odprowadzone zostaną do miejskiej oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Przedmiotowa inwestycja ma na celu dalszą rozbudowę systemu kanalizacji pozwalających na zorganizowane odprowadzenie ścieków sanitarnych z poszczególnych gospodarstw znajdujących się na terenie wioski Krówniki, gmina Przemyśl.Prace sprowadzać się będą do wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej wraz z pompownią strefową P2 oraz połączenia ich z istniejącymi lokalnymi kolektorami grawitacyjnymi przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych. zakres 1343 mb sieci i 608 mb przyłączy. Część II budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hermanowice Na terenie objętym opracowaniem istnieje lokalny kanał sanitarny fi200mm do którego zostanie przyłączona nowobudowana kanalizacja. Dalej ścieki poprzez istniejący system kanałów grawitacyjnych i pompowni strefowych odprowadzone zostaną do miejskiej oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Przedmiotowa inwestycja ma na celu dalszą rozbudowę systemu kanalizacji pozwalających na zorganizowane odprowadzenie ścieków sanitarnych z poszczególnych gospodarstw znajdujących się na terenie wioski Hermanowice.Prace sprowadzać się będą do wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz połączenia jej z systemem istniejących kolektorów odprowadzających nieczystości ciekłe do istniejącej lokalnej pompowni ścieków przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Zakres 1994 mb sieci i 781 mb przyłączy. Część III budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów i Kuńkowce Nowobudowana kanalizacja zostanie przyłączona do istniejącego ciągu kanalizacyjnego fi200mm przewidzianego do włączenia i odprowadzającego ścieki do pompowni P1 tłoczącej nieczystości płynne do kolektora w miejscowości Ostrów znajdującego się na terenie objętym opracowaniem. Dalej ścieki poprzez istniejący system kanałów grawitacyjnych i pompowni strefowych odprowadzone zostaną do miejskiej oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Przedmiotowa inwestycja ma na celu dalszą rozbudowę systemu kanalizacji pozwalających na zorganizowane odprowadzenie ścieków sanitarnych z poszczególnych gospodarstw znajdujących się na terenie wioski Ostrów i Kuńkowce, gmina Przemyśl. Prace sprowadzać się będą do wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzającej nieczystości ciekłe do istniejącej lokalnej pompowni ścieków P1 w miejscowości Ostrów-Fort I przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych.Zakres3121 mb sieci i 1090 mb przyłączy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.21.30-8, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3, 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla części I Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krówniki - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych ( słownie dziesięć tysięcy złotych złotych). Dla części II - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Hermanowice - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 złotych ( słownie jedenaście tysięcy złotych). Dla części III - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów i Kuńkowce - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 złotych ( słownie siedemnaście tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić oddzielnie dla każdej części.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o przedłożony wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż: 1) dla części I - 500 000,00 zł brutto 2) dla części II - 600 000,00 zł brutto 3) dla części III - 900 000,00 zł brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o przedłożony wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - dysponowanie przy realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia; doświadczenie zawodowe min. 5 letnie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy wykonawcy pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej ( w oryginale), - jeśli dotyczy pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocnika ( pełnomocnictwo w oryginale), - jeśli dotyczy kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót. pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie umowy w sprawie zamówienia publicznego w części dotyczącej: 1.1.Terminu wykonania zamówienia z uwagi na: a) niekorzystne warunki atmosferyczne tj. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof utrudniające wykonanie prac budowlanych, w tym przeprowadzenie odbioru, Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności działanie siły wyższej, opóźnienia nie leżące po stronie Wykonawcy. b) wystąpienie niemożliwych do przewidzenia kolizji technicznych związanych z uzbrojeniem terenu niezaznaczonych w dokumentacji technicznej, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, d) zmiany trasy na skutek wycofania udzielonej zgody w zakresie prawa do dysponowania terenem. Zmiana terminu wykonania zamówienia zostanie dokonana jedynie pod warunkiem przesunięcia przez Instytucję Wdrażającą Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 terminu złożenia wniosku końcowego o płatność ( termin z umowy o dofinansowanie 31 maja 2015 r.). W przypadku braku takiej zgody Zamawiający nie dokona przesunięcia terminu zakończenia zadania. W związku z powyższym Wykonawca składając ofertę winien brać pod uwagę termin zakończenia realizacji zamówienia 10 maja 2015 r. 1.2. Zmianę technologii wykonania robót, zmianę materiału budowlanego. 1.3. Zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, Zmiany podwykonawcy, który zgodnie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 1.4. Zmianę kierownika budowy , inspektora nadzoru w przypadku wystąpienia o zmian na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Przemyśl, 37-700 Przemysl, ul. Borelowskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl, 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krówniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace sprowadzać się będą do : - wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej wraz z pompownią strefową P2 oraz połączenia ich z istniejącymi lokalnymi kolektorami grawitacyjnymi - przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Zakres 1343 mb sieci i 608 mb przyłączy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.21.30-8, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3, 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hermanowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace sprowadzać się będą do : - wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz połączenia jej z systemem istniejących kolektorów odprowadzających nieczystości ciekłe do istniejącej lokalnej pompowni ścieków - przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Zakres 1994 mb sieci i 781 mb przyłączy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.21.30-8, 45.31.00.00-3, 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów i Kunkowce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace sprowadzać się będą do : - wybudowania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzającej nieczystości ciekłe do istniejącej lokalnej pompowni ścieków P1 w miejscowości Ostrów-Fort I. - przyłączenie instalacji kanalizacyjnych z poszczególnych posesji do nowo budowanej kanalizacji, poprzez wykonanie odcinków przyłączy kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Zakres 3121 mb sieci i 1090 mb przyłączy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.21.30-8, 45.31.00.00-3, 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- Jaksmanice, Fort I Salis Soglio (1882-1886 r.): prace budowlano konserwatorskie, wykonanie izolacji pionowej i poziomej murów fundamentów bocznych kurtyn obronnych oraz wykonanie okapów nad fosą
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024 roku
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.