eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Busko-Zdrój: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 45033 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do leczenia bólowych zespołów kręgosłupa z oprogramowaniem- 2. Stół do terapii ręki. 3. Aparat do terapii polem magnetycznym małej częstotliwości 4. Stół terapeutyczny do masażu 5. Aparat do elektrokardiografii /EKG/ 6. Stanowisko o inhalacji 7. Otoskop 8. Lampa bakteriobójcza przepływowa na statywie 9. Negatoskop jednoklapkowy z regulacją 10. Ciśnieniomierz zegarowy plastikowy 11. Stetoskop 12. Okulary ochronne do lampy kwarcowej 13. Tablica okulistyczna Snellena - litery 14. Tablica okulistyczna Snellena - cyfry.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii 33.15.81.00 - Urządzenia elektromagnetyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 39.71.40.00 - Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe 18.14.20.00 - Okulary ochronne 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówieniach publicznych. 2.Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówieniach publicznych. 3.Przedstawią ofertę zgodną w wymogami Ustawy Prawo zamówieniach publicznych i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dostarczyć następujące formularze, oświadczenia i dokumenty : 1.Wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną ) przez osobę y uprawnioną e do reprezentowania oferenta Formularze ilościowo - wartościowe, stanowiące załączniki nr 1, 2, 3 do niniejszej specyfikacji. 2.Wypełniony , podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ) przez uprawnioną do reprezentowania oferenta Formularz oferty stanowiący - Załącznik nr 18 do niniejszej specyfikacji - oddzielnie dla każdego pakietu zamówienia. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenia o nie zaleganiu w płaceniu podatków do Urzędu Skarbowego, oraz składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniu ofert. 5.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 ust.1 - Załącznik nr 19, do niniejszej specyfikacji; 7.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik Nr 20 do niniejszej specyfikacji. 8.Dokument potwierdzający certyfikację produktu na znak CE. 9.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 21.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://21wszur.tbu.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ 28-100 Busko Zdrój ul. gen. F. Rzewuskiego 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Gen F. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój sekretariat szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rehabilitacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do leczenia bólowych zespołów kręgosłupa z oprogramowaniem szt 1 2.Stół do terapii ręki szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fizykoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Aparat do terapii polem magnetycznym małej częstotliwości szt 1 4. Stół terapeutyczny do masażu szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3, 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrokardiografii EKG szt1 Stanowisko o inhalacji szt 1 Otoskop szt 1 Lampa bakteriobójcza przepływowa na statywie szt 1 Negatoskop jednoklapkowy z regulacją szt 1 Ciśnieniomierz zegarowy plastikowy szt 8 Stetoskop szt 8 Okulary ochronne do lampy kwarcowej szt 4 Tablica okulistyczna Snellena - litery szt 1 Tablica okulistyczna Snellena - cyfry szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0, 39.71.40.00-0, 33.12.20.00-1, 35.51.50.00-9, 33.19.60.00-0, 38.42.31.00-7, 33.19.60.00-0, 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.