eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa 1 zestawu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-01

POZYCJA 45028

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa 1 zestawu: ramie C rtg z urządzeniami umożliwiającymi radiologiczną kontrolę położenia aplikatorów izotopowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, do kontaktów: mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Św. Anny 12, 31-501 Kraków, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, e-mail: herjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, e-mail: herjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, e-mail: herjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, e-mail: herjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 1 zestawu: ramie C rtg z urządzeniami umożliwiającymi radiologiczną kontrolę położenia aplikatorów izotopowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Aparat z ramieniem C izocentrycznym, angulacją ramienia 360 stopni, zakresem ruchu orbitalnego min. 110 stopni i silnikowo sterowanym przesuwem pionowym min. 40 cm, fluoroskopia pulsacyjna min. 8 obrazów/s, kamera CCD, matryca obrazowania min. 1000x 1000 pikseli. W zestawie 2 monitory obrazowe RTG typu TFT LCD. Oferowany zestaw musi być fabrycznie nowy, z min. 12 miesięczną gwarancją. Konfigurację zestawu oraz zestawienie parametrów granicznych - odcinających zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a/ dostawę zestawu wraz z transportem i ubezpieczeniem CIP Kraków, b/ prace montażowe, c/ próby ruchowe urządzeń wchodzących w skład zestawu, d/ przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, e/ dostarczenie kompletu dikumentacji techniczno - ruchowej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, f/ świadczenie usług w okresie gwarancji, zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katedra Ginekologii i Położnictwa Collegium Medicum UJ w Krakowie, ul. Kopernika 23. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 700 000,00 PLN netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane oświadczenia i dokumenty: (podstawa: art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do jego reprezentacji - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93, poz. 896, (deklaracja zgodności oraz znak zgodności CE). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DAp/CM/242-26/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.10.2005. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.10.2005, godzina 11:00, Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.