eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › adaptacja i rozbudowa budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy przy Domu Pomocy Społecznej w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44386

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Giżycko: adaptacja i rozbudowa budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy przy Domu Pomocy Społecznej w Giżycku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, do kontaktów: Grzegorz Niezbecki, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282574, fax 087 4282573, e-mail: gizycko@dps.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja i rozbudowa budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy przy Domu Pomocy Społecznej w Giżycku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie, rozbudowa i adaptacja budynku do potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) spełnienie wymogów określonych w art;. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) opracowanie i przedstawienie koncepcji wykonywania robót 4) prowadzenie działalności z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert 5) zobowiązanie do udzielenia gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 3 lata 6) wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzajacych termin otwarcia ofert co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonywania robót o podobnym charakterze w czynnym (zamieszkałym) obiekcie opieki społecznej 7) zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia kierownika budowy i kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i będącymi czynnymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego 8) wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat robót budowlanych o przeciętnej wartości minimum 1,5 mln zł roczni 9) zobowiązanie do wykonania przedmiotu zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców 10) opracowanie i przedstawienie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 11) spełnienie pozostałych warunków SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wpis do właściwego rejestru bądź ewidencji. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Zaświadczenie banku prowadzącego rachunek o zdolności finansowej do wykonania zamówienia w wyznaczonym terminie 2. zaświadczenie z ZUS i właściwego US o braku zaległości w opłacaniu składek i podatków. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Kopię uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 2. zaświadczenia (referencje) o wykonaniu robót o których mowa w pkt III.2.1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DPS-23-230/2/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.10.2005, godzina 09:10, Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, Giżycko - Gabinet Dyrektora.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.