eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa mebli oraz sprzętu AGD dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Krosno Odrzańskie: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 441560 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370908 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz sprzętu AGD dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli oraz sprzętu AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ) oraz w załącznikach nr 6a, 6b, 6c oraz 6d - rysunki.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 (cztery) części: 1 część zamówienia: Szafy, 2 część zamówienia: Meble, 3 część zamówienia: Sprzęt AGD, 4 cześć zamówienia: Łóżeczko turystyczne oraz kojec łóżeczko turystyczne. W zakresie każdej części zamówienia dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Opisane wyżej meble oraz sprzęt, powinny być fabrycznie nowe oraz wolne od wad technicznych i prawnych. Zaoferowane meble i sprzęt muszą: 1. być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2. nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu. 3. zastosowane do produkcji płyty meblowe muszą posiadać atest higieniczny E1. Wykonawca przedstawi przy dostawie przedmiotu zamówienia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.) Kopię certyfikatów należy przedstawić przy dostawie towarów. Przez dostawę wyposażenia obejmującego przedmiot zamówienia rozumie się wykonanie, przewóz oraz wniesienie mebli i sprzętu przez Wykonawcę do magazynów wskazanych przez Zamawiającego i zgodnie z jego wytycznymi. Wykonawca zaoferuje okres bezwarunkowej gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Zamawiającego jednorazowo, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców Projekt 1/12/EFU Infrastruktura i procedury azylowe oraz Projekt 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szafy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO Sp. z o. o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34267,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36666,30

  • Oferta z najniższą ceną: 36666,30 / Oferta z najwyższą ceną: 135890,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJMK MEBLE Sp. z o. o., ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, ul. Ks. Bp. Bednorza 2A-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13504,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13988,37

  • Oferta z najniższą ceną: 13988,37 / Oferta z najwyższą ceną: 18218,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c. Monika Tomasionek, Marcin Tomasionek, ul. Aleksandra Wieczorka 2A/107, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2935,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4238,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4238,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6494,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Łóżeczko turystyczne oraz kojec łóżeczko turystyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c. Monika Tomasionek, Marcin Tomasionek, ul. Aleksandra Wieczorka 2A/107, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 799,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2238,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.