eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Wykonanie kompleksowej usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem funkcji Inspektorów Nadzoru, nad realizacją zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach inwestycji pn.Budowa żywieckiej światłowodowej sieci szerokopasmowej



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Żywiec: Wykonanie kompleksowej usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem funkcji Inspektorów Nadzoru, nad realizacją zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach inwestycji pn.: Budowa żywieckiej światłowodowej sieci szerokopasmowej
Numer ogłoszenia: 441130 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żywiec , ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 33 4754200, faks 33 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem funkcji Inspektorów Nadzoru, nad realizacją zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach inwestycji pn.: Budowa żywieckiej światłowodowej sieci szerokopasmowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, w tym pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego poprzez zapewnienie Inspektorów Nadzoru, polegającej na kompleksowym zarządzaniu projektem budowlanym w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Budowa żywieckiej światłowodowej sieci szerokopasmowej w zakresie zgodnym z: - opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 6a do umowy), - wzorem umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Przez pojęcie Inżyniera Kontraktu należy rozumieć podmiot pełniący kompleksowo nadzór nad inwestycją po stronie Zamawiającego. - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług zarządzania w imieniu Zamawiającego, polegających na kompleksowej obsłudze oraz rozliczeniu Projektu Budowa żywieckiej światłowodowej sieci szerokopasmowej, który będzie realizowany w ramach odrębnej umowy (umów) na roboty projektowe, budowlane, dostawę i montaż urządzeń i ich konfigurację zawartej/zawartych w wyniku oddzielnego postępowania w formule zaprojektuj i wybuduj. - W zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu wchodzą w szczególności następujące prace: a) nadzór nad właściwym wykonaniem projektu i jego akceptacja w imieniu Zamawiającego, b) nadzór nad robotami budowlanymi związanymi z budową sieci szkieletowej (ułożenie kanalizacji światłowodowej i kabli), modernizację pomieszczeń dla potrzeb lokalizacji węzłów sieci oraz centrum zarządzania siecią szkieletową, c) nadzór nad dostawą, wyposażeniem i konfiguracją sieci w urządzenia aktywne oraz jej rozruch..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Żywcu, Rynek 2 nr 49 1240 4142 1111 0000 4829 9240. Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Urzędu Miejskiego w Żywcu, Rynek 2, Biuro d/s Informatyki i Telelomunikacji, pok. 205 bud. A, przed upływem terminu składania ofert. 6) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust 5 pkt. 1, 2, 3 ustawy PZP tj. 1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2. wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 7) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 9) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a ust. 2 ustawy PZP. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał : 1) co najmniej jedną zakończoną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, obejmującą jednocześnie pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji polegającej na budowie infrastruktury telekomunikacyjnej w ramach, której wybudowano kanalizację teletechniczną o łącznej długości min. 10 km (nie kilometrootworów) i łącznej wartości robót budowlanych, dostaw i usług minimum 2 mln zł brutto. 2) co najmniej jedną zakończoną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC - PROJEKTUJ I BUDUJ, dla inwestycji w ramach której wybudowano infrastrukturę telekomunikacyjną, 3) co najmniej jedną zakończoną usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości nie niższej niż 200 tysięcy zł brutto, która w swoim zakresie obejmowała nadzór, weryfikację i akceptację prac projektowych Wykonawcy w formule Zaprojektuj i Wybuduj dla inwestycji polegającej na budowie infrastruktury telekomunikacyjnej w ramach której zaprojektowano kanalizację teletechniczną o łącznej długości nie mniejszej niż 10 km (nie kilometrootworów) a projekt w swoim zakresie zawierał rozwiązania obejmujące zasady konfiguracji i dobór aktywnych urządzeń operatorskich klasy enterprises z obsługą MPLS, VPLS i urządzeń bezprzewodowych WiFi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, któremu zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na następujących stanowiskach oraz spełniających poszczególne wymogi: I) Inżynier Rezydent - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta dla inwestycji realizowanych wg warunków kontraktowych FIDIC (lub równoważne), w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta dla inwestycji współfinansowanej ze środków unijnych, polegającej na budowie infrastruktury telekomunikacyjnej realizowanej wg warunków kontraktowych FIDIC (lub równoważne). - doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta dla inwestycji współfinansowanej ze środków unijnych, realizowanej wg warunków kontraktowych FIDIC - PROJEKTUJ I BUDUJ (lub równoważne). II) Inspektor Nadzoru specjalności sieci telekomunikacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie robót teletechnicznych, - minimum 2 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót prowadzonych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej (przewodowej i bezprzewodowej) bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. III) Inspektor Nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie robót konstrukcyjnych, - minimum 2 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót prowadzonych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. IV) Inspektor Nadzoru specjalności sanitarnej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie robót kanalizacyjnych, - minimum 2 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót prowadzonych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. V) Inspektor Nadzoru specjalności elektroenergetycznej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie robót elektroenergetycznych, - minimum 2 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót prowadzonych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), - posiada uprawnienia budowlane w specjalności uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. VI) Inspektor Nadzoru specjalności drogowej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru) w zakresie robót drogowych, - minimum 2 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót prowadzonych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. VII) Specjalista ds. nadzoru konfiguracji urządzeń aktywnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 3 lata jako specjalista akceptacji rozwiązań projektowych i konfiguracji urządzeń aktywnych przy minimum jednej zakończonej inwestycji budowy sieci szerokopasmowej która swoim zakresem obejmowała budowę optycznych tras w ziemi (więcej niż 10 km) włączając w to układanie kabla optycznego, dostawę urządzeń sieci bezprzewodowej, dostawę operatorskich aktywnych urządzeń z obsługą MPLS, VPLS .na terenach miejskich lub podmiejskich, - posiada aktualny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia wydany przez producenta urządzeń sieciowych który to jest wytwórcą szkieletowych przełączników sieciowych klasy enterprise posiadających certyfikację MEF lub równoważną. Dokument ten powinien potwierdzać ukończenie szkolenia w zakresie uzyskania specjalistycznej wiedzy teoretycznej i praktycznej na poziomie eksperta w trzech specjalizacjach: Routing and Switching, Security, Service Provider. VIII) Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeniowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe jako samodzielny rozliczeniowiec lub księgowy, w tym min. 3 lata przy pełnieniu samodzielnych funkcji rozliczeniowych w zakresie prowadzenia inwestycji telekomunikacyjnych lub budowlanych. Zespół ds. nadzoru nad realizacją prac projektowych: IX) Specjalista ds. sieci telekomunikacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (projektanta) w zakresie projektów branży teletechnicznej, - posiada uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. X) Specjalista ds. konstrukcyjno-budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (projektanta) w zakresie projektów branży konstrukcyjnej, - posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. XI) Specjalista ds. sieci i instalacji elektroenergetycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (projektanta) w zakresie projektów branży elektroenergetycznej, - posiada uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. XII) Specjalista ds. sieci i instalacji sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (projektanta) w zakresie projektów branży sanitarnej, - posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. XIII) Specjalista ds. akceptacji rozwiązań projektowych i konfiguracji urządzeń aktywnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 3 lata jako specjalista akceptacji rozwiązań projektowych i konfiguracji urządzeń aktywnych przy minimum jednej zakończonej inwestycji budowy sieci szerokopasmowej która swoim zakresem obejmowała budowę optycznych tras w ziemi (więcej niż 10 km) włączając w to układanie kabla optycznego, dostawę urządzeń sieci bezprzewodowej, dostawę operatorskich aktywnych urządzeń z obsługą MPLS, VPLS .na terenach miejskich lub podmiejskich, - powinna posiadać aktualny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia wydany przez producenta urządzeń sieciowych który to jest wytwórcą szkieletowych przełączników sieciowych klasy enterprise posiadających certyfikację MEF lub równoważną. Dokument ten powinien potwierdzać ukończenie szkolenia w zakresie uzyskania specjalistycznej wiedzy teoretycznej i praktycznej na poziomie eksperta w trzech specjalizacjach: Routing and Switching, Security, Service Provider, W przypadku obywatela państwa członkowskiego* Unii Europejskiej posiadającego kwalifikacje zawodowe architekta lub inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym kraju niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim dopuszcza się zastąpić wymagane dokumenty w zakresie uprawnień, dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. * Przez obywatela państwa członkowskiego należy rozumieć obywatela Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a także członków ich rodzin w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 lipca 2006r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz.U. Nr 144, poz. 1043 oraz z 2007 r. Nr 120, poz. 818) oraz obywateli państw trzecich posiadających zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o cudzoziemcach (Dz.U. z 2006r. Nr 234, poz. 1649, z późn.zm.). Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować tej samej osoby do pełnienia różnych funkcji wymienionych w pozycjach I do XIII, za wyjątkiem pozycji IV i XII; V i XI ; VII i XIII oraz III i X Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii uprawnień, aktualnych wpisów do izb, zaświadczeń o odbytych szkoleniach personelu kluczowego, w zakresie który został wymieniony pkt. 5.2 b) SIWZ pozycja I do XIII, przed podpisaniem umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 tys. zł. 2) Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oraz podwykonawców - dokumenty opisane w p. 7, 8, 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: w zakresie terminu jej wykonania: - w przypadku zaistnienia zdarzeń (np. niesprzyjających warunków pogodowych) uniemożliwiających wykonanie umowy na roboty budowlane, w terminie o którym mowa w § 3 z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych, jednakże pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie terminu realizacji zadania ze strony Instytucji Zarządzającej RPO WSL; - gdy zajdzie konieczność wykonania robót/zamówień dodatkowych w ramach umowy na roboty budowlane, w szczególności w sytuacjach nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, po sporządzeniu protokołu konieczności, jednakże pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie terminu realizacji zadania ze strony Instytucji Zarządzającej RPO WSL, - w razie konieczności przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót budowlanych jednakże pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie terminu realizacji zadania ze strony Instytucji Zarządzającej RPO WSL, - w razie konieczności przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Operatora infrastruktury, pod warunkiem uzyskania zgody IZ RPO WSL na przedłużenie terminu realizacji zadania, w okolicznościach, kiedy przedmiotowa zgoda będzie wymagana. w zakresie zmiany osoby uprawnionej do wykonywania funkcji Inżyniera Rezydenta - Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest zgłosić potrzebę zmiany zamawiającemu na piśmie wraz z uzasadnieniem podając jednocześnie osobę legitymującą się uprawnieniami spełniającymi wymogi określone w pkt. 5.2.b pkt I) SIWZ, Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Żywiec, 34-300 Żywiec, Rynek 2, pok. 205 bud. A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miasto Żywiec, 34-300 Żywiec, Rynek 2, Biuro podawcze bud. A - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.