Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Nowa Sól: Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 435818 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli , ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, faks 068 4585330.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzd-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem pojazdów do zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sprzętu wraz z operatorem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w obrębie Nowa Sól - Miasto oraz Gmina Bytom Odrzański polegającym na odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości, za pomocą n/w wymienionego sprzętu z podziałem na 4 zadania. Zadanie nr 1 Wynajem nośników do piaskarek (wraz z kierowcą) w ilości 1 szt. wraz z zamontowaniem pługów odśnieżających oraz piaskarek pracujących na drogach powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2013/2014 (piaskarki i pługi Zamawiającego) Zadanie nr 2 Wynajem nośników do piaskarek (wraz z kierowcą) w ilości 1 szt. wraz z zamontowaniem pługów odśnieżających oraz piaskarek pracujących na drogach powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2013/2014 (piaskarki i pługi Zamawiającego) Zadanie nr 3 Wynajem ładowarki (wraz z operatorem) w ilości 1 szt. do załadunku mieszanki piaskowo-solnej. Zadanie nr 4 Wynajem równiarki (wraz z operatorem) w ilości 1 szt. do odśnieżania zawianych dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego w sezonie zimowym 2013/2014. 2. Do realizacji w/w zakresu czynności występuje zapotrzebowanie na następujący sprzęt: a) samochód ciężarowy jako nośnik pod piaskarkę o napędzie na dwie osie i ładowności od 12 do 24 ton - szt. 2, b) ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej - szt. 1, c) równiarka do odśnieżania zawianych dróg - szt. 1 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg (odśnieżania i usuwania śliskości) od dnia 15.11.2013r. do dnia 15.04.2014 r. 4. Wynajęty sprzęt do zimowego utrzymania dróg będzie przeznaczony do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej polegającej na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 roku nr 230, poz. 1960) oraz usłudze sprzętowej polegającej na załadunku mieszanki piasku z solą przy pomocy ładowarki na sprzęt posypujący (piaskarki, materiał posypujący Zamawiającego).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdyby po rozstrzygnięciu przetargu pozostała rezerwa finansowa lub gdyby zamawiający mógł przeznaczyć dodatkowe środki finansowe umożliwiające rozszerzenie zakresu zimowego utrzymania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana na podstawie wykazu sprzętu stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami-sprzętem tak, aby realizacja usługi związana z zimowym utrzymaniem dróg przebiegała sprawnie. W tym przypadku Wykonawca musi mieć dostępny w minimalnym zakresie zestaw sprzętu do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg (usuwania śliskości): a) samochód ciężarowy jako nośnik pod piaskarkę oraz pług o napędzie na dwie osie i ładowności od 12 do 24 ton - 1 sztuki b) samochód ciężarowy jako nośnik pod piaskarkę oraz pług o napędzie na dwie osie i ładowności od 12 do 24 ton - 1 sztuki b) ładowarkę do załadunku mieszanki piaskowo-solnej - 1 sztukę c) równiarkę do odśnieżania zawianych dróg - 1 sztukę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysonowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zostanie dokonana na podstawie wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym osoby odpowiedzialnej za prowadzenie akcji zimowej. Osoby, które uczestniczą w realizacji zamówienia powinny dysponować odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia operatora zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Dz. U. nr 24 poz.215 z dnia 21.01.2004r ze zmianami w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien złożyć, oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wskazane w wykazie osób, mają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy dokonana zostanie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisą OC, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Podstawą zmian zapisu umowy będzie: - zmiana terminu oraz zakresu realizacji przedmiotu zamówienia - zmiana osób do nadzorowania zadania oraz bezpośredniego wykonywania zadania - zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
ul. Wojska Polskiego 100 b
67 - 100 Nowa Sól.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ul. Wojska Polskiego 100 b 67 - 100 Nowa Sól.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzatorów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - ETAP I.
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- oczyszczanie dróg w Gdańsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.