eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych drogowych w 2013 roku etap 1 - nadzór inwestorski i archeologiczny nad przebudową dróg i budową oświetlenia ulicznego we wsi Szymanowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Rawicz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych drogowych w 2013 roku etap 1 - nadzór inwestorski i archeologiczny nad przebudową dróg i budową oświetlenia ulicznego we wsi Szymanowo
Numer ogłoszenia: 43465 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25975 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych drogowych w 2013 roku etap 1 - nadzór inwestorski i archeologiczny nad przebudową dróg i budową oświetlenia ulicznego we wsi Szymanowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru archeologicznego nad realizacją zadania inwestycyjnego w zakresie przebudowy dróg gminnych o długości 692m oraz budowy oświetlenia ulicznego - 9 słupów, we wsi Szymanowo w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi we wsi Szymanowo (w kierunku Sarnowy oraz ul. Platanowej). Zakres zamówienia inwestycji do nadzorowania obejmuje w szczególności: 1) budowa nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 4.265 m2, 2) budowa chodników oraz zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 1.483m2, 3) wbudowanie nowych krawężników, obrzeży oraz wykonanie ścieku z kostki, 4) regulacja istniejących urządzeń, wymiana studzienek wpustowych, 5) budowa oświetlenia ulicznego - montaż linii kablowej oraz postawienie 9 słupów oświetleniowych wraz z oprawami, 6) wykonanie oznakowania drogowego, 7) inne prace towarzyszące w realizacji inwestycji. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia nadzór inwestorski w pełnym zakresie we wszystkich występujących branżach, w tym w szczególności: drogowa, kanalizacyjna - odwodnienie oraz elektryczna. Ponadto Wykonawca zapewnia i sprawuje również nadzór archeologiczny nad całą inwestycją. Podczas prac ziemnych związanych z niniejszą inwestycją wymagane jest przeprowadzenie archeologicznych prac dokumentacyjno - zabezpieczających zakończone sprawozdaniem, gdyż inwestycja przebiega w strefie ochrony stanowisk archeologicznych, objętych ochroną konserwatorską. W przypadku odkrycia obiektów archeologicznych należy przeprowadzić badania interwencyjne. Wobec tego należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatury w Lesznie z dnia 19 listopada 2012 roku nr Le.5183.3135.3.2012. 2. Szczegółowy opis robót przewidziany do nadzorowania wynika z przedmiaru robót stanowiący załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Osoba (osoby) pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie branży drogowej oraz zapewnić (jeżeli nie posiada tych uprawnień) dodatkowo sprawowanie nadzoru przez osoby posiadające uprawnienia w innych występujących branżach (kanalizacyjna-odwodnienie, elektryczna itd. ) oraz uprawnienia archeologiczne niezbędne do prowadzenia nadzoru archeologicznego. W przypadku gdy dla każdej ze specjalności będzie to inna osoba głównym inspektorem nadzoru (KOORDYNATOREM) będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży drogowej. 4. Wykonawca pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami ) w szczególności: 1) reprezentuje Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami i pozwoleniami na budowę, aktualną wiedzą techniczną, przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie w szczególności Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz umową o realizację inwestycji w ścisłym porozumieniu z inwestorem, 2) sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części (etapów) jak również bierze udział w przekazywaniu ich do użytkowania, 4) potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad, a także, na żądanie inwestora, kontroluje rozliczenie budowy. 5) wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robot lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robot budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 6) żąda od kierownika budowy lub kierowników robot budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7) Oprócz wyżej wymienionych obowiązków na Wykonawcy ciąży : a) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy, b) przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; c) ustalanie postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie, d) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robot, e) sprawdzanie w terminie 7 dni od dnia przekazania faktur częściowych i końcowej wraz z protokołami odbioru wykonanych robót w danym okresie przedkładanych przez wykonawcę robót, f) sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych i zamiennych oraz obmiary robót przedkładanych przez Wykonawcę robót, g) podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, h) monitorowanie budowy oraz realizacji umowy zgodnie z harmonogramem finansowo - rzeczowym (jeżeli będzie wymagany harmonogram) i) zgłaszanie Zamawiającemu konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, j) ocenianie konieczności zmian i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającemu, a po uzyskaniu pisemnej aprobaty Zamawiającego i podpisaniu stosownej umowy, wydawanie poleceń wykonania robót zamiennych i dodatkowych, k) w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie wynagrodzenia za roboty zamienne i dodatkowe z Wykonawcą robót, których wynik musi być akceptowany na piśmie przez Zamawiającego, l) przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu ewentualnego wydłużania czasu trwania umowy oraz ewentualnego zwiększenia ceny robót, m) egzekwowanie od Wykonawcy robót dokumentów wymaganych w umowie (atesty, inwentaryzacje itd.) n) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, o) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji, p) potwierdzenie wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia, q) udział w odbiorze końcowym, sprawdzanie przekazywanej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz umowy, r) nadzór na robotami dodatkowymi i uzupełniającymi do wysokości 10% wartości robót s) udział w przeglądzie pogwarancyjnym i po okresie rękojmi zgodnie z warunkami i terminami określonymi w umowie na realizację robót, w szczególności Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie. 8) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowego nadzoru nad całością robót w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz archeologicznego poprzez zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego personelu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Osoby wyznaczone do pełnienia czynności inspektora nadzoru w poszczególnych wymaganych branżach muszą posiadać uprawnienia budowlane w danej specjalności oraz być członkami właściwych izb samorządu zawodowego (aktualne zaświadczenie o wpisie) natomiast osoba wyznaczona do nadzoru archeologicznego musi posiadać uprawnienia archeologiczne. 9) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach budowlanym dla wymienionego zadania oraz wynikają z Polskich Norm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONY spółka z o.o., ul. Bonin 28/20, 60-658 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10924,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.