eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Olsztyn: Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych.
Numer ogłoszenia: 430660 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego , al. M. J. Piłsudskiego 7/9/354, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232247, faks 089 5272049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)przedmiot zamówienia obejmuje: a)dostawę paliw, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego poprzez sukcesywne tankowanie na stacjach paliw wybranego wykonawcy pojazdów służbowych zamawiającego, b)przewidywana dostawa paliwa do w/w pojazdów obejmuje łącznie 25000 litrów, w tym: -do 14000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95, -do 11000 litrów oleju napędowego, c)zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości w/w paliwa, d)rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez zamawiającego ilości paliwa w systemie kart paliwowych w sieci stacji paliw wykonawcy na terenie całego kraju, e)wykonawca będzie zobowiązany do przekazania zamawiającemu kart paliwowych na numer rejestracyjny każdego pojazdu wymienionego w pkt a w terminie 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, f)zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości samochodów dokonujących zakupu paliwa na stacjach wykonawcy w trakcie obowiązywania umowy, g)wykonawca wyda zamawiającemu karty paliwowe na własny koszt, h)karty paliwowe otrzymane od wykonawcy będą uwzględniać: -możliwość co najmniej dwukrotnego tankowania pojazdu w ciągu doby, -możliwość dobowego zakupu produktów na stacji wykonawcy do kwoty 500 złotych, i)wykonawca prowadzić będzie ewidencję tankowanego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem rodzaju i ilości tankowanego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, daty tankowania, miejsca tankowania za pomocą karty paliwowej, 4)zapłata wynagrodzenia za dostarczone paliwo odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur obejmujących okresy od 01 do 15 i od 16 do ostatniego dnia danego miesiąca, 5)wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdej faktury VAT zestawienie dokonanych w danym okresie rozliczeniowym transakcji, 6)w przypadku rozliczenia pobranego paliwa przez pojazdy obsługujące Delegaturę Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, Wykonawca będzie wystawiał oddzielne zestawienie pobranego paliwa, 7)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości do dokonywania zakupu paliwa 7 dni w tygodniu przez 24 godziny, 8)paliwo będące przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normą PN-EN 228:2008 oraz PN-EN 590:2008..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.: -posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, tj. dysponują siecią stacji benzynowych w każdym z miast na terenie Polski, którego liczba przekracza 50000 mieszkańców, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę, 3)wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, 2)w celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy wykaz (mapę) rozmieszczenia stacji na obszarze Polski, jakimi dysponuje wykonawca..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne_podporzakowane_wojewodzie/gospodarstwa_pomoc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój 346..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój 354..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.