eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Dostawa dwóch stacji meteorologicznych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Sopot: Dostawa dwóch stacji meteorologicznych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie
Numer ogłoszenia: 430046 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch stacji meteorologicznych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch stacji meteorologicznych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie (kod CPV: 38120000-2 - przyrządy meteorologiczne) zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 Pakiety: a) Pakiet I - dostawa autonomicznej stacji meteorologicznej, wraz z systemem sterowania pomiarami, systemem archiwizacji i transmisji danych, która będzie zainstalowana na pławie morskiej stanowiącej pływającą platformę dla autonomicznej stacji pomiarowej do okresowej kalibracji i oceny dokładności systemu SatBałtyk; b) Pakiet II - dostawa stacji meteorologicznej wraz z systemem akwizycji i przetwarzania danych z oprogramowaniem, przeznaczonej na statek naukowo-badawczy s/y Oceania. 3. Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Oferta w zakresie każdego z Pakietów musi być kompletna oraz musi obejmować wszystkie elementy. Oferta nie zawierająca chociażby jednego elementu zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SIWZ. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu I obejmuje następujące elementy: 1) Zestaw czujników: a) Czujnik temperatury i wilgotności powietrza, b) Ultradźwiękowy czujnik prędkości i kierunku wiatru, c) Czujnik natężenia promieniowania słonecznego, d) Czujnik natężenia promieniowania słonecznego w zakresie podczerwieni, e) Czujnik ciśnienia atmosferycznego. 2) Moduł centralny oparty na cyfrowym procesorze oraz przetworniku analogowo-cyfrowym z funkcją automatycznej kalibracji łączącym funkcje rejestracji sygnałów z czujników z wewnętrznymi funkcjami kontroli poprawności sygnałów pomiarowych zapewniającym najwyższą dokładność danych pomiarowych, Moduł centralny musi mieć możliwość przystosowania do podłączenia sygnału pomiarowego z następujących sond mierzących parametry jakości wody oraz rzeczywiste i pozorne właściwości optyczne wody morskiej: a) hyperspektralnych radiometrów firmy Satlantic Inc., Kanada, mierzących oświetlenie słoneczne nad powierzchnią morza oraz radiację oddolną i oświetlenie odgórne pod powierzchnią morza połączonych w zestaw pomiarowy za pomocą integratora danych Stor-X, firmy Satlantic Inc., Kanada, b) hyperspektralnego miernika absorpcji i osłabiania wiązki światła, c) wieloparametrowej sondy mierzącej: zasolenie, temperaturę, ciśnienie wody morskiej, stężenie rozpuszczonego tlenu w wodzie morskiej, stężenie chlorofilu a w wodzie morskiej, oraz współczynnik rozpraszania światła pod kątem 140 stopni, d) fluorymetru mierzącego fluorescencję rozpuszczonych w wodzie morskiej chromorforowych związków organicznych firmy Wet Labs Inc., USA, oraz e) optycznego miernika stężenia azotanów w wodzie morskiej połączonych firmy Satlantic Inc., Kanada, w zestaw pomiarowy poprzez integrator danych DH4 firmy Wet Labs Inc., USA, Moduł centralny musi mieć możliwość zasilenia wyżej wymienionych sond do pomiarów, podwodnych a także uwzględnienia danych pomiarowych z wyżej wymienionych sond w raportach i zestawieniach danych. 3) Oprogramowanie pozwalające na zbieranie i przetwarzanie danych uzyskanych z pomiarów, działające pod Windows. Pakiet I - Wybrany Wykonawca w uzgodnionym z Zamawiającym terminie musi dokonać instalacji i próbnego uruchomienia stacji wraz z wymaganymi czujnikami w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia wchodzącego w zakres Pakietu I są określone w SIWZ. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu II obejmuje szczegółowo następujące elementy: 1) zestaw czujników: a) czujnik temperatury powietrza, b) czujnik wilgotności powietrza, c) czujnik ciśnienia atmosferycznego, d) czujnik prędkości i kierunku wiatru. 2) system akwizycji i przetwarzania danych z odpowiednim oprogramowaniem. 7. Pakiet II - Parametry techniczne urządzenia i szczegółowe wymagania. 1) Stacja pomiarowa musi spełniać międzynarodowe standardy dotyczące zgodności elektromagnetycznej dla urządzeń nawigacji morskiej i radiokomunikacji IEC / EN:60945. 2) Temperatura powietrza (zakres pomiaru temperatury -40 do +60 oC, dokładność pomiaru temperatury 0,2 oC przy temperaturze +20oC), 3) Ciśnienie atmosferyczne powietrza (zakres pomiaru ciśnienia od 800 do 1100 hPa). 4) Wilgotność powietrza (zakres pomiaru RH od 0 do 100%, dokładność w zakresie od 0 do 90% - 2%, od 91% do 100% - 3%. 5) Prędkość i kierunek wiatru (czujnik bez części ruchomych musi pracować w zakresie temperatur -40oC do +60oC, zakres pomiaru prędkości wiatru od 0.01 do 50 m/s, dokładność pomiaru prędkości 0,2 m/s, zakres pomiaru kierunku wiatru od 0o do 360o, dokładność 1o). 6) System akwizycji powinien przechowywać dane przez jeden rok oraz stanowić element ethernetowej sieci statkowej 7) Oprogramowanie powinno spełniać następujące wymagania: a) oprogramowanie winno sczytywać dane ze wszystkich czujników co najmniej co 15 s. b) powinno w czasie rzeczywistym przeliczać kierunek wiatru pozornego na rzeczywisty kierunek wiatru c) powinno korzystać z danych nawigacyjnych dostępnych na statku (GPS, żyro). 8) Stacja meteo jak i system akwizycji powinny być zasilane z sieci statkowej 230 V 50 Hz 9) Wykonawca zainstaluje i próbnie uruchomi automatyczną stację meteo i system akwizycji wraz z oprogramowaniem na statku s/y Oceania. 10) Wykonawca przeszkoli wskazane osoby w zakresie prawidłowej eksploatacji stacji meteo. 11) Wykonawca udzieli 2-letniej gwarancji na automatyczną stację meteo i system akwizycji. 12) Wykonawca powinien uwzględnić warunki pracy stacji meteo, która instalowana będzie na statku, w związku z czym pracować będzie w powietrzu o dużej wilgotności i o dużej zawartości aerozolu morskiego, ponadto okresowo narażona będzie na przechyły o dużej amplitudzie (warunki sztormowe). 8. Wymagania odnośnie obu Pakietów. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, niebędący przedmiotem praw osób trzecich. 9. Oferowana stacja musi być rozwiązaniem dostępnym na rynku i być aktualnie w użyciu. Wymagany jest wykaz oferowanych stacji pracujących w warunkach morskich w Polsce lub na świecie. 10. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od dnia instalacji i próbnego uruchomienia. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył serwis gwarancyjny lub wskazał w ofercie punkt serwisu, który będzie realizował zobowiązania gwarancyjne Wykonawcy, a następnie będzie pełnił funkcję serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie dokładnej nazwy i adresu tego punktu serwisowego. 12. Do oferty należy dołączyć specyfikacje techniczne producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku odnośnie obu pakietów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: Pakiet I - w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw automatycznych stacji meteo o wartości co najmniej 70.000 zł (brutto) każda, Pakiet II - w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw automatycznych stacji meteo o wartości co najmniej 30.000 zł (brutto) każda, W przypadku składania oferty na oba Pakiety należy spełnić wymagania w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia postawione dla każdego z Pakietów. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie IV.1.1. i IV.1.2. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykaz wykonanych dostaw spełniających wymagania określone w SIWZ, odrębnie dla każdego z Pakietów - z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców i wartości - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy wykonane zostały należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zapewniającymi wykonanie zamówienia - dotyczy Pakietu I oraz Pakietu II. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dotyczy Pakietu I oraz Pakietu II. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej - zapewniającej wykonanie zamówienia - dotyczy Pakietu I oraz Pakietu II. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie IV.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu ww. warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełnione zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego zestawienie wymaganych parametrów technicznych i gwarancji - zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2A (Pakiet I) i 2C (Pakiet II) do SIWZ, 2) specyfikację techniczną producenta w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2B (Pakiet I) i 2D (Pakiet II) do SIWZ, 3) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie VI.1.2 (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. 4) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj. w zakresie terminu realizacji umowy, przedmiotu umowy, sposobu płatności lub komparycji umowy i których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z następujących okoliczności: a) służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) zmiana dotycząca przedmiotu zamówienia, jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia; d) zmiany dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy - w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; e) zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia - w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SIWZ, a zarazem korzystny dla Zamawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy; f) zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; g) zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; h) urzędowej zmiany, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT (także obniżka); i) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa, j) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/przetarg151/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 Sopot, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Instytut Oceanologii PAN ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 Sopot, pok. 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie Pakietu I jest finansowane w ramach projektu SATELITARNA KONTROLA ŚRODOWISKA MORZA BAŁTYCKIEGO (SatBałtyk) projekt nr POIG.01.01.02-22-011/09-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.