eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Wykonywanie usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy na terenie Gminy Ornontowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Ornontowice: Wykonywanie usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy na terenie Gminy Ornontowice.
Numer ogłoszenia: 429362 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363510 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej, ul. Zwycięstwa 26, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3361233, faks 032 3361233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy na terenie Gminy Ornontowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych oraz prowadzenie dyżuru w okresie obowiązywania umowy na terenie Gminy Ornontowice. Przedmiotowe prace będą prowadzone z wykorzystaniem sprzętu własnego Wykonawcy i będą wykonywane w zależności od panujących warunków atmosferycznych bez dodatkowego polecenia Zamawiającego. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność 24 godziny na dobę, w sposób zapewniający stały kontakt telefoniczny z pracownikiem ZGKiW. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług związanych z odśnieżaniem w okresie od podpisania umowy do 30.04.2013r. oraz będzie w tym okresie pełnił dyżur. Po każdym przepracowanym dniu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić telefonicznie wyznaczonemu pracownikowi ZGKIW w celu odnotowania i potwierdzenia, na specjalnie przygotowanym druku, ilości faktycznie przepracowanych godzin. Szczególną uwagę należy zwrócić na opady nocne. Odśnieżanie ma się odbywać w godzinach nocnych, zapewniając przejezdność wszystkich dróg gminnych po godzinie 5.00 rano, a w ciągu dnia w miarę intensywności opadów. Parkingi oraz zatoki i przystanki autobusowe (miejsca dokładnie wskazane na załączniku graficznym) powinny być odśnieżone do godziny 6.00 rano, tj. przed porannym natężeniem ruchu (pojazdów oraz osób czekających na autobusy). Dodatkowo w godzinach popołudniowych należy zapewnić w sposób niekolidujący z ruchem usunięcie błota poślizgowego. Wykonawca sam decyduje, kiedy wyjeżdża odśnieżać, o czym powiadamia osobę odpowiedzialną z ramienia ZGKiW za przebieg Akcji Zima. Powiadomienie powinno nastąpić na nr 501 548 282 z telefonu komórkowego w postaci wysłania SMS-a. Brak reakcji na SMS-a jest potwierdzeniem uznania decyzji Wykonawcy o wyjeździe za właściwą. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wyjazd Wykonawcy, wówczas Wykonawca wstrzymuje wyjazd. Odśnieżanie ma przebiegać w określonym przez Wykonawcę harmonogramie, który Wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą zawarcia umowy. Ustalenia powyższe w kwestii samodzielnej decyzji wyjazdu na odśnieżanie nie dotyczą części 4 przetargu, w której zlecenie wyjazdu wskazuje każdorazowo telefonicznie Zamawiający. Czas dojazdu na miejsce odśnieżania od momentu otrzymania informacji nie może przekraczać 1 godziny. I. Część 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN. Ulice: Kolejowa, Kolejowa - Polna (łącznik), Marzankowice, Okrężna, Polna, Pośrednia. Przystanki autobusowe: Pętla, Myto, Dworcowa 1, Dworcowa 2. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione powyżej. II. Część 2. Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN. Ulice: Bankowa, Boczna, Cicha, Graniczna, Jasna, Krótka, Lipowa, Nowa, Ogrodowa, Słoneczna, Solarnia, Zachodnia, Kwiatowa, Myśliwska. Przystanek autobusowy Pośrednie, parking przy Przedszkolu, przy Urzędzie Gminy i przy Pawilonie Handlowym. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione powyżej. III. Część 3. Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Ornontowice. Szacunkowo 200 ROBOCZOGODZIN. Ulice: Działkowa, Grabowa, Bukowa, Cyprysowa, Hutnicza, Jarzębinowa, Klasztorna, Klonowa, Leśna, Łąkowa, Karola Miarki, Świerkowa, Tartaczna, Żabik, Droga do P2 i P3, Skośna, Akacjowa. Przystanki autobusowe przy ul. Orzeskiej, Bujakowskiej, Zamkowej i Żabik oraz parkingi przy ul. Akacjowej, Żabik, przy Ośrodku Zdrowia. Odśnieżaniem są również objęte inne, małe drogi (dojazdowe do posesji lub miejsca trudno dostępne) nie wymienione powyżej. IV. Część 4. Przedmiotem zamówienia są usługi odśnieżania, dróg i parkingów gminnych oraz przystanków autobusowych na terenie całej Gminy Ornontowice za pomocą specjalistycznego sprzętu podczas występowania bardzo trudnych warunków atmosferycznych. W szczególności posypywanie wskazanych odcinków solą(sól Wykonawcy), użycie: ładowarki, przyczepy samowyładowczej lub pługa wirnikowego na specjalne polecenie zamawiającego. SZACUNKOWA ILOŚĆ GODZIN PRACY LUB KM: ŁADOWARKA - 20 GODZIN, SAMOCHÓD SAMOWYŁADAWCZY- 20 GODZIN, PŁUG WIRNIKOWY - 20 GODZIN, POSYPYWARKA DROGOWA - 20 KM.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX s.c. Grzegorz Janik, Mirosław Michoń, ul. Stuska 5, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX s.c. Grzegorz Janik, Mirosław Michoń, ul. Stuska 5, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30024,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX s.c. Grzegorz Janik, Mirosław Michoń, ul. Stuska 5, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX s.c. Grzegorz Janik, Mirosław Michoń, ul. Stuska 5, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.