eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób i zakup 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg



Ogłoszenie z dnia 2005-08-22

POZYCJA 42804

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób i zakup 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Joanna Koral, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6234526, fax 022 642 80 86, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Zamówień Publicznych - Budynek "LIPSK", pok. 510, Joanna Koral, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6234510, fax 022 642 80 86, www.zus.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Zamówień Publicznych - Budynek "LIPSK", pok. 510, Joanna Koral, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6234510, fax 022 642 80 86, www.zus.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Zamówień Publicznych - Budynek "LIPSK", pok. 525 (sekretariat), Monika Brzeszczyńska, Ewa Kalinowska, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 022 6234525, fax 022 642 80 86, www.zus.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób i zakup 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób i zakup 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w powyższym przedmiocie zamówienia tj.: Część A": 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2005 roku, spełniających warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, Część B": 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2005 roku, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wykonawca dostarczy samochody, o których mowa w części "A" i "B" do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, spośród załączonego do oferty wykazu Autoryzowanych Stacji Obsługi Samochodów danej marki, na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część A": 20 szt. samochodów ciężarowych typu furgon z możliwością przewozu 6 osób, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2005 roku, spełniających warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, 1. Wymagane co najmniej następujące parametry: 1) z nadwoziem zamkniętym typu furgon o ładowności min. 1000 kg z możliwością przewozu 6 osób (łącznie z kierowcą) w dwóch rzędach 2) dopuszczalna masa całkowita nie przekraczająca 3500 kg, 3) drugi rząd siedzeń z możliwością szybkiego demontażu 4) kratka lub przegroda oddzielająca część pasażerską od ładunkowej z możliwością przemieszczenia do przodu po zdemontowaniu drugiego rzędu siedzeń 5) drzwi boczne przesuwne 6) drzwi tyłu nadwozia dwuskrzydłowe przeszklone 7) wykładzina podłogi z tworzywa sztucznego, antypoślizgowa na całej przestrzeni ładunkowej 8) na całych ścianach bocznych wykładzina tapicerowana zapewniająca izolację termiczną i akustyczną 9) poduszki gazowe przednie min. 2 szt 10) lusterka wsteczne sterowane elektrycznie, 11) klimatyzacja z nawiewem na przód i tył, 12) dodatkowa nagrzewnica wodna dla części tylnej usytuowana przy ścianie lewej, 13) szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie, 14) wspomaganie układu kierowniczego, 15) ABS, 16) autoalarm z zamkiem centralnym wszystkich drzwi, 17) immobiliser, 18) radioodtwarzacz z CD 19) lakier nadwozia metalizowany lub niemetalizowany w jednym kolorze wskazanym przez Zamawiającego spośród minimum 4 kolorów zaoferowanych przez Wykonawcę, 20) silnik wysokoprężny o mocy min. 110 KM. 21) przebieg międzyprzeglądowy min. 15 000 km. 22) Podstawowe wymiary [w mm]: wysokość przestrzeni ładunkowej min. 1450, rozstaw osi min. 2900, średni rozstaw kół na osi min. 1700. 2. Każdy z samochodów powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim. Część B": 1 szt. samochodu ciężarowego o ładowności min. 6.000 kg, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2005 roku, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, 1. Wymagane co najmniej następujące parametry: 1) dopuszczalna masa całkowita nie przekraczająca 12 000 kg, 2) kabina dwumiejscowa, przedłużona z możliwością spania, 3) kontener towarowy lekki z uchwytami wewnętrznymi w podłodze do mocowania ładunków, 4) w ścianie kontenera po stronie prawej w części przedniej drzwi wejściowe jednoskrzydłowe; 5) wymiary wewnętrzne kontenera: (długość x szerokość x wysokość): 6500 - 6700 x min. 2450 x 2300 - 2500 [mm], 6) z tyłu kontenera winda towarowa z podłogą aluminiową o udźwigu min. 1000 KG, 7) owiewka kontenera zamontowana na dachu kabiny kierowcy, 8) klimatyzacja, 9) ogrzewanie postojowe (niezależne), 10) tachograf, 11) lusterka wsteczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem, 12) szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie, 13) wspomaganie układu kierowniczego, 14) ABS, 15) tempomat, 16) autoalarm z zamkiem centralnym drzwi kabiny kierowcy, 17) immobiliser, 18) radioodtwarzacz z CD, 19) lakier kabiny kierowcy metalizowany lub niemetalizowany, w jednym kolorze wskazanym przez Zamawiającego spośród minimum 2 kolorów zaoferowanych przez Wykonawcę 20) silnik wysokoprężny o mocy min. 220 KM, 21) pojemność zbiornika paliwa min. 300 l, 22) resorowanie osi przedniej: resory paraboliczne, 23) resorowanie osi tylnej: poduszki powietrzne, 24) przebieg międzyprzeglądowy min. 20 000 km. 2. Samochód powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienie w części "A" i "B" musi być wykonane w terminie do 12 tygodni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: Część "A" - 36 000,00 zł, Część "B" - 5 500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktur VAT wystawionych na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez strony umowy protokołu przekazania/odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004, nr 19, poz. 177 ze zm.) i przedłożą oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 cytowanej ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzająca czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1 ppkt 1,3,4,5 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alb że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/390/64/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.10.2005, godzina 11:00, duża sala konferencyjna I piętro w budynku "LIPSK".

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.