eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Muszyna: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 42720 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: 1.Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik 2.Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w zakresie zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) 3. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: A. ZADANIE Nr 1 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik obejmującego min.: budowę ścieżki zdrowia z kostki brukowej - 188,10 m2,budowę ciągu pieszego z kostki brukowej - 1263,50 m2,budowę ścieżki rowerowej z asfaltu- remont ciągów pieszych (ułożenie kostki brukowej) - 1208,78 m2,budowę parkingu z kostki brukowej - 194,00 m2, budowę placu seniora - 1 kpl, dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, zestawy do ćwiczeń) - 86 elementów, budowę oświetlenia parkowego i ulicznego - 35 lamp, montaż opraw oświetleniowych najazdowych typu LED - 10 kpl, wykonanie boiska do gier zespołowych - 1 kpl, budowę altanek wypoczynkowych - 2 kpl, remont pijalni - 1 kpl, dostawę i montaż toalet publicznych - 2 kpl, wykonanie monitoringu - 1 kpl, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów - 485 szt, oraz inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót umieszczone jako załączniki do ogłoszenia, na stronie internetowej Zamawiającego. B. ZADANIE Nr 2 Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) obejmującego między innymi: - instalację oświetlenia parku, kanalizację teletechniczna i tv dozorową, zaopatrzenie w wodę, strumień z kaskadami, platformę widokową nr I, platformę widokową nr II z pochylnią dla niepełnosprawnych, mostek drewniany przez strumień, platformę widokową nr III, murki - podniesione rabaty nr I, murki - podniesione rabaty nr II, murki - podniesione rabaty nr III, pergolę nr I, pergolę nr II, pergolę nr III, zieleń urządzoną, elementy małej architektury, alejki spacerowe, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo - jezdne, zadaszenie przy ognisku, urządzenia sprawnościowe. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót oraz ogłoszenie o przetargu na roboty budowlane dotyczące ww. zadania umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. C. ZADANIE Nr 3 a)Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 20 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 17,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 15,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 1,40 m. Kosze siatkowo kamienne - 150,00 m3. b) Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 60 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 25,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 22,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 2,00 m. Kosze siatkowo kamienne - 175,00 m3. c) Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520. Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mostu - 20,50 m3. Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3. Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót oraz Programy Funkcjonalno - Użytkowe dotyczące ww. zadań umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. ZADANIE INWESTYCYJNE OKREŚLA: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności m.in.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dla robót budowlanych, z projektem budowlanym, przedmiarem robót zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, b) przekazanie placu budowy Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, c) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, uczestnictwo w końcowym odbiorze robót, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, d) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa, f) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych, potwierdzonych każdorazowo odpowiednim wpisem do dziennika budowy lub stosownym protokołem, g)sprawdzenie dokonania przez wykonawcę robót stosownych zgłoszeń, oraz uzyskania niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i odbiorów wynikających z uzgodnień , decyzji i opinii zawartych w projekcie budowlanym, oraz wynikających z technologii robót, h) nadzór nad realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach Wykonawcy w realizacji robót, i) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości w tym sprawdzania rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzania należytych im kwot, oraz kontrola prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót, j) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, k) przygotowywanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, l) poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, oraz przygotowanie stosownych wniosków do właściwego organu nadzoru budowlanego w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego, ł) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych po odbiorze ostatecznym robót, w okresie trwania gwarancji (przewiduje się 5 pobytów).. Ilość pobytów Inspektora nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót Zamawiający wymaga min 2 pobytów tygodniowo ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, tj. W zakresie Zadania Nr 1 i2; a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży drogowej, c) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, d) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, e) Inspektor nadzoru w branży zieleni W zakresie Zadania Nr 3: a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży drogowej i mostowej, d) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia spełniają co najmniej następujące wymagania: 1) w zakresie inspektów nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, mostowej, sanitarnej, elektrycznej mogą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone na podstawie art. 12. ust. 1 pkt 4, Prawa budowlanego w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia tj : posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej i mostowej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności nie krótszym niż okres realizacji zamówienia. 2) w zakresie inspektora nadzoru nad pracami przy zieleni - posiadający zaświadczenie o ukończeniu kursu inspektora nadzoru nad pracami przy zieleni np. NOT, SITO, PTCHD lub innej organizacji przeprowadzającej kursy i szkolenia w zakresie pielęgnacji terenów zielonych zakończonych egzaminem, na podstawie których wydają zaświadczenia kwalifikacyjne inspektora nadzoru terenów zielonych, Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę kilku wymienionych powyżej funkcji, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia oraz uprawnień. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 4 , do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Ocena zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia . 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a)zmiana terminu realizacji umowy związana z realizacją umowy na roboty budowlane dla poszczególnych zadań tj. przedłużenie lub skrócenie terminu wykonania zadania. 5. Pozostałe zmiany: a)zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c)inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców) b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; udzielenie zamówień dodatkowych i uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 7.W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego zostanie przeprowadzona następująca procedura: a)W ciągu 10 dni od chwili uświadomienia sobie, że może wystąpić opóźnienie Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania, do czego Wykonawca może uważać się upoważniony i następnie dostarczy Zamawiającemu tak szybko, jak to uzasadnione w danych okolicznościach - wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, aby mógł on być przeanalizowany w terminie. Zamawiający przyzna takie przedłużenie terminu wykonania, jakie może być uzasadnione, albo powiadomi Wykonawcę, że nie przysługuje mu prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy. 8. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 9. W przypadku takich zmian jak; adres, nr rachunku bankowego, czy personelu technicznego obsługi robót, wystarczy pisemne poinformowanie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33- 370 Muszyna. Pok. Nr 21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33- 370 Muszyna. Pok. Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Nr 1- w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik Zadanie Nr 2- w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w zakresie zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik obejmującego min.: budowę ścieżki zdrowia z kostki brukowej - 188,10 m2,budowę ciągu pieszego z kostki brukowej - 1263,50 m2,budowę ścieżki rowerowej z asfaltu- remont ciągów pieszych (ułożenie kostki brukowej) - 1208,78 m2,budowę parkingu z kostki brukowej - 194,00 m2, budowę placu seniora - 1 kpl, dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, zestawy do ćwiczeń) - 86 elementów, budowę oświetlenia parkowego i ulicznego - 35 lamp, montaż opraw oświetleniowych najazdowych typu LED - 10 kpl, wykonanie boiska do gier zespołowych - 1 kpl, budowę altanek wypoczynkowych - 2 kpl, remont pijalni - 1 kpl, dostawę i montaż toalet publicznych - 2 kpl, wykonanie monitoringu - 1 kpl, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów - 485 szt, oraz inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót umieszczone jako załączniki do ogłoszenia, na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) obejmującego między innymi: - instalację oświetlenia parku, kanalizację teletechniczna i tv dozorową, zaopatrzenie w wodę, strumień z kaskadami, platformę widokową nr I, platformę widokową nr II z pochylnią dla niepełnosprawnych, mostek drewniany przez strumień, platformę widokową nr III, murki - podniesione rabaty nr I, murki - podniesione rabaty nr II, murki - podniesione rabaty nr III, pergolę nr I, pergolę nr II, pergolę nr III, zieleń urządzoną, elementy małej architektury, alejki spacerowe, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo - jezdne, zadaszenie przy ognisku, urządzenia sprawnościowe. Szczegółowy opis i zakres robót określa ogłoszenie o przetargu na roboty budowlane dotyczące ww. zadania umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 20 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 17,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 15,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 1,40 m. Kosze siatkowo kamienne - 150,00 m3. b) Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 60 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 25,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 22,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 2,00 m. Kosze siatkowo kamienne - 175,00 m3. c) Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520. Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mostu - 20,50 m3. Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3. Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót oraz Programy Funkcjonalno - Użytkowe dotyczące ww. zadań umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.