eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przygotowanie posiłków na potrzeby projektów MOPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Kraków: Przygotowanie posiłków na potrzeby projektów MOPS
Numer ogłoszenia: 426956 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400648 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie posiłków na potrzeby projektów MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I część zamówienia 1. Organizacja imprezy plenerowej - Piknik na Jeziorku w ramach budowania kompetencji społecznych uczestników projektu PAL Razem Zmieniamy, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu, 2) Wykonawca zapewnia: a) posiłek, b) 3 stoły, c) namiot lub pawilon wraz z oświetleniem, d) bemar lub kocioł warzelny lub termos, e) sprzęt do przygotowania kawy i herbaty - minimum 2 warniki lub termosy, 3) menu: a) chleb krojony - 250 kromek, b) bigos 350g x 100 porcji, c) ciepła kawa rozpuszczalna 200ml x 100szt, d) ciepła herbata czarna 200ml x 100szt, e) ciasteczka do kawy 20g x 100szt, f) cukier w paluszkach 5g x 300szt, 4) zastawa: a) łyżki i miseczki plastikowe - komplet x 100szt, b) serwetki jednorazowe - 200szt, c) kubki plastikowe x 300szt, d) łyżeczki plastikowe x 300szt, 5) Wykonawca dostarczy posiłek wraz ze sprzętem, stołami, namiotem i oświetleniem własnym transportem na ul. Jeziorko 42 w miejsce określone przez Zamawiającego. 3. Liczba osób: 100. 4. Miejsce realizacji: ul. Jeziorko 42 w Krakowie. 5. Termin realizacji: 17.12.2011r w godz. 11.00-14.00 II część zamówienia 1. Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 1 Klub seniora, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu, 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, bieliznę stołową, wystrój stołów, serwis kelnerski, 3) menu dla 1 osoby: a) barszcz czerwony z uszkami lub zupa grzybowa z płatkami - 300g, b) ziemniaki 150g, c) surówka wigilijna z kapusty kiszonej i groszku - 150g, d) ryba panierowana - 150g, e) pierogi z kapustą i grzybami - 150g, f) kapusta z grochem lub krokiet z kapustą - 200g, g) karp w galarecie - 150, h) owoce w paterach na stole - 150g, i) kompot z suszu owocowego - 200ml, j) kawa, herbata, cytryna, mleko, cukier - bez ograniczeń, k) opłatki wigilijne. 2. Liczba uczestników: 40 3. Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych nr 1, ul. Rzeźnicza 4. 4. Termin realizacji: 20.12.2011 w godz. 13.30-17.00 i III część zamówienia 1. Organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Filii 2 Eko Senior zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu . 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, bieliznę stołową, serwis kelnerski. 3) menu dla 1 osoby: a) kanapka z szynką i pastą paprykową - 40g , b) kanapka z łososiem i pastą ziołową - 40g, c) kanapka z polędwicą z indyka i pastą jajeczną - 40g, d) koreczki z kabanosem i oliwką - 25g, e) koreczki z serem, oliwką i wiśnią - 25g, f) jabłecznik - 100g, g) duet serowo-makowy - 100g, h) sok owocowy - 250ml, i) woda mineralna z limonką i pomarańczą - 250ml, 2. Ilość osób: 40. 3. Miejsce realizacji: w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego: Klub Kultury Mydlniki ul. Balicka 289 4. Termin realizacji: 15.12.2011 w godz. 14.00-16.00 i V część zamówienia 1. Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu Filii 4 Wigilia dla emerytów i rencistów dzielnicy XVIII, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, serwis kelnerski. 3) menu dla 1 osoby: a) barszcz czerwony 250ml, b) ryba 120g, c) surówka 150g, d) pieczywo 100g, e) ciasto jogurtowe 100g, 2. Miejsce i termin realizacji oraz liczba osób: 1) os. Górali 4 - 19.12.2011 w godz. 11.30-13.30 dla 90 osób, 2) os. Szkolne 5 - 20.12.2011 w godz. 12.00-14.00 dla 30 osób, 3) os. Zgody 1 - 15.12.2011 w godz. 16.30-18.30 dla 50osób, 4) os. Centrum A6a - 20.12.2011 w godz. 16.00-18.00 dla 40 osób, 5) Branice, ul. Tokarzewskiego 29 - 21.12.2011 w godz. 14.00-16.00 dla 80 osób. i VI część zamówienia 1. Organizacja spotkania na potrzeby Programów Aktywności Lokalnej , zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu, 2) Wykonawca zapewnia: a) naczynia jednorazowe w ilości umożliwiającej spożycie poszczególnych potraw (nie mniej niż 160 kompletów ), b) stoły umożliwiające serwowanie zamówionych posiłków wraz z ich estetycznym nakryciem, c) podgrzewacze, termosy i inne wyposażenie zapewniające właściwą temperaturę serwowanych potraw, d) miłą i kompetentną obsługę - minimum 2 osoby podczas trwania warsztatów (4godz), e) minimum 4 kosze na śmieci (worki na stojakach) o pojemności minimum 120l, f) uprzątnięcie miejsca wydawania posiłków po zakończeniu warsztatów, 3) menu: a) papryka nadziewana mięsem i ryżem 400g x 30szt, b) gołąbki z mięsem i ryżem 400gx40szt, c) pomidory nadziewane pieczarkami i ryżem 400g x 30szt, d) zapiekanka ziemniaczana z brokułami 400g x 30szt, e) naleśniki z serem 400g x 30szt, f) ciepła kawa rozpuszczalna 200ml x 120szt, g) ciepła herbata czarna 200ml x 160szt, h) soki owocowe w dzbankach (pomarańczowy, jabłkowy) 200ml x 160szt, i) woda mineralna gazowana/niegazowana 0,5l x 80szt, j) cukier w paluszkach 5g x 400szt, k) mleko do kawy 20ml x 120szt, l) kanapeczki dekoracyjne porcja 4szt (waga 1 kanapki min.30g) x 160porcji, m) ciasteczka koktajlowe 200g x 160porcji, n) owoce (jabłka, banany) x 60szt, 2. Liczba uczestników: 160 3. Miejsce realizacji: Ptaszyckiego 6 w Krakowie 4. Termin realizacji 16.12.2011 w godz. 16.00-20.00 i VII część zamówienia 1. Organizacja spotkania podsumowującego projekt PAL Sikorki, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, serwis kelnerski, obrusy na 10stołów, 3) menu : a) barszcz czerwony 250ml + pasztecik 150g x 56 porcji, b) filet rybny panierowany 150g x 56porcji, c) chleb krojony - kromka x 100szt, d) ciepła kawa rozpuszczalna 200ml x 50szt, e) ciepła herbata czarna 200ml x 50szt, f) cukier w paluszkach 5g x 100szt, g) sok jabłkowy w kartoniku 200ml x 20szt, h) butelka wody mineralnej niegazowanej 0,5l x 25szt, i) butelka wody mineralnej gazowanej 0,5l x 25szt, 2. liczba osób: 56 3. Miejsce realizacji: zapewnione przez Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 156 w Krakowie ul. Centralna 39. 4. Termin realizacji: 20.12.2011 w godz. 17.00-20.00 VIII część zamówienia 1. Organizacja spotkania wyjazdowego na potrzeby projektu PAL Sikorki, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczestników wyjazdu, 2) Wykonawca dostarczy żywność zapakowana w zestawy dla każdej osoby, 3) menu dla 1 osoby: a) bułka z szynką, sałatą, pomidorem, ogórkiem konserwowym, masłem i majonezem x 2szt, b) bułka z serem żółtym, masłem, pomidorem x 2szt, c) serwetki jednorazowe 5szt, d) sok w kartoniku jabłkowy 200ml, e) sok w kartoniku pomarańczowy 200ml, f) butelka wody mineralnej gazowanej 0,5l , g) butelka wody mineralnej niegazowanej 0,5l, h) batonik typu Grześki w czekoladzie x 3szt, i) mieszanka orzechów 150g, j) drożdżówka z serem , k) drożdżówka z dżemem, l) banan, m) zielone jabłko, 2. Ilość osób - 8 3. Miejsce realizacji: przed blokiem mieszkalnym ul. Sikorki 15 4. Termin realizacji: 12.12.2011 godz. 8.00 i IX część zamówienia 1. Organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu PAL Stworzyć miejsce do życia, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu, 2) Wykonawca zapewnia posiłek, zastawę stołową, serwis kelnerski, 3) menu dla 1 osoby: a) filet z dorsza na duszonych warzywach 50g, b) szaszłyki rybne z suszoną śliwka i ananasem 50g, c) misa śledzi w śmietanie z jabłkiem 100g/os, d) misa śledzi z zasmażana cebulką 100g/os, e) tatar z łososia na chlebowych gwiazdkach 50g, f) śledzie z sałatką jarzynową po wiejsku 100g, g) zawijarce z grzybami i kapustą w cieście drożdżowym 80g, h) babeczki z pastą z tuńczyka 50g, i) różyczki z pstrąga w cieście francuskim 50g, j) talerz świątecznych wypieków (makowiec, sernik, piernik) 100g/os, 2. liczba osób: 40 3. Miejsce realizacji: zapewnione przez Zamawiającego, tj. Rynek Podgórski 12/33a w Krakowie 4. Termin realizacji: 19.12.2011 godz. 16.00-19.00 X część zamówienia 1. Organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Filii3 Cicha noc: zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu, 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, bieliznę stołową i dekorację stołów oraz serwis kelnerski, 3) menu dla 1 osoby: a) zupa grzybowa z makaronem 300ml b) barszcz wigilijny 250ml z uszkami 40g c) filet z dorsza 150g d) śliwki duszone na maśle z serowymi kluseczkami 100g e) pierogi z kapustą i grzybami - 200g f) kompot z suszu 200ml g) surówka z kapusty kiszonej z marchewką, jabłkiem i cebulką 150g h) sałatka śledziowa 100g i) piernik staropolski 50g j) sernik krakowski 50g k) makowiec 50g l) herbata z cytryną 200ml m) kawa z mlekiem 200ml n) pieczywo 50g o) chałka do ryby 50g 2. liczba osób: 30 3. Miejsce realizacji: zapewnione przez Zamawiającego ul. Powstańców Wielkopolskich 3 4. Termin realizacji: 20.12.2011 w godz. 16.00-19.00 XI część zamówienia 1. Organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Filii 9 Radość życia: zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) usługa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania projektu posiłków dla uczestników projektu 2) Wykonawca zapewnia posiłek, ceramiczną zastawę stołową, bieliznę stołową i dekorację stołów oraz serwis kelnerski, 3) menu dla 1 osoby: a) zupa borowikowa z makaronem łazankowym 400ml, b) karp panierowany 150g, c) ziemniaki puree 150g, d) gołąbek w sosie grzybowym 150g, e) surówka z kapusty kiszonej z jabłkiem, marchewką i cebulką 150g, f) pierogi z kapustą i grzybami 8szt, g) kluski z makaronem 150g, h) śledź w salsie 150g, i) sałatka ziemniaczano-śledziowa 200g, j) piernik staropolski z bakaliami 100g, k) strucla z makiem 150g, l) cwibak 150g, m) ciastka w czekoladzie typu delicje 150g, n) pomarańcze lub inne owoce południowe 300g, o) sałatka pieczarkowa 200g, p) kapusta z grzybami 150g, q) kulebiak z kapustą i grzybami 70g, r) czekoladki - 50g, s) kawa, herbata, kompot z suszu - bez ograniczeń, t) soki owocowe, woda mineralna - bez ograniczeń, u) pieczywo - bez ograniczeń, v) cukier - bez ograniczeń, 2. liczba osób: 110 3. Termin realizacji: 20.12.2011 4. Miejsce realizacji: zapewnione przez Zamawiającego, w tym: 1) Koło Emerytów i Rencistów os. Na Stoku 50, w godz. 14.00-16.00 dla 65 osób 2) Ośrodek Kultury ul. Wańkowicza 17 godz. 15.30-17.00 dla 45 osób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: organizacja imprezy plenerowej - Piknik na Jeziorku w ramach bidowania kompetencji społecznych uczestników PAL Razem zmieniamy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa JiR s.c. A.Piekarczyk, D.Nazaruk, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3888,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1695,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1695,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1695,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu socjalnego Filii 1 Klub seniora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAL Catering, os. Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Flii 2 Eko senior

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAL Catering, os. Kazimierzowskie 29/21,, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1316,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Organziacja spotkania Wigilijnego na potrzeby projaktu Filii 4 Wigilia dla emerytów i rencistów dzielnicy XVIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAL Catering, os.Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5715,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4785,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: organizacja spotkania na potrzeby Prgramów aktywności lokalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAl Catering, os. Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9759,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3859,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Organiacja spotkania podsumowującego projet PAL Sikorki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAL Catering, os.Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1047,2

  • Oferta z najniższą ceną: 1047,2 / Oferta z najwyższą ceną: 1240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: organizacja spotkania wyjazdowego na potrzeby projektu PAL Sikorki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa JiR s.c. A.Piekarczyk, D.Nazaruk, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276,00

  • Oferta z najniższą ceną: 276,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438,4

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: organizacja spotkania wigilijnego na potrzeby projektu PAL Stworzyc miejsce do zycia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa JiR A.Piekarczyk, D.Nazaruk, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Filii 3 Cicha Noc

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUT MAR-POL, ul. Radzikowskiego 66/2, 31-315 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2083,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1509,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Organizacja spotkania na potrzeby projektu socjalnego Filii 9 Radość życia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU GRAAL Catering, os.Kazimierzowskie 29/21, 31-843 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4785,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8734,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.