eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Przebudowa ul. Wschodniej w Świdnicy - etap I i II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Świdnica: Przebudowa ul. Wschodniej w Świdnicy - etap I i II.
Numer ogłoszenia: 426840 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361812 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wschodniej w Świdnicy - etap I i II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest przebudowa drogi gminnej, tj. ul. Wschodniej w Świdnicy na odcinku od skrzyżowania z ul. Główną do skrzyżowania z ul. Niecałą wraz z obszarem tego skrzyżowania, przy czym: - etap I obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul Główną do wjazdu na pętlę autobusową przy ul. Lompy, - etap II obejmuje odcinek od wjazdu na pętlę autobusową przy ul. Lompy do skrzyżowania z ul. Niecałą wraz z obszarem tego skrzyżowania. Przebudowa obejmuje uregulowanie geometrii krawędzi jezdni, korektę nienormatywnych parametrów przebiegu trasy, dostosowanie konstrukcji jezdni do wymaganej nośności dla prognozowanego dla niej ruchu, a także odnowę istniejących odcinków chodników oraz opaski bezpieczeństwa dla pieszych wzdłuż jezdni, przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych oraz poprawę geometrii wlotów ulic poprzecznych. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: 3.2.1. projekcie budowlanym pn. Przebudowa ul. Wschodniej w Świdnicy, autorstwa firmy Usługi Projektowe mgr inż. Robert Szczepanek, z siedzibą: 58-100 Świdnica; ul. Boduena 2-1 3.2.2. szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót autorstwa firmy j.w. 3.2.3. niniejszym SIWZ Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3.2.1. i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt. 3.2.2. stanowią załącznik I do SIWZ i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 313. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny oferenta. Uwaga Przebudowa ul. Wschodniej realizowana jest w porozumieniu z gestorami infrastruktury podziemnej tj. - Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o. o., Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych z siedzibą: 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 1 (dalej Zakład Gazowniczy), z którą Gmina Miasto Świdnica podpisała porozumienie (zał. nr 5 do projektu umowy) o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia, i która będzie jednym z płatników przedmiotu zamówienia, - Świdnickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej ŚPWiK), TAURON Energia Polska S.A. (dalej TAURON), - Telekomunikacją Polska TP S.A. (dalej TP S.A.) które będą prowadziły swoje inwestycje na odcinku ulicy, objętym przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek: - koordynować realizację przedmiotu zamówienia z wymienionymi gestorami sieci oraz Zamawiającym przed rozpoczęciem każdego elementu robót drogowych, - udostępnienia placu budowy gestorom infrastruktury podziemnej w celu wykonania przez nich niezbędnych robót budowlanych, związanych z przebudową sieci. Uwaga Roboty budowlane prowadzone będą w III fazach - faza I - wykonanie robót w obszarze jezdni w stopniu umożliwiającym w okresie zimy przejezdność pojazdów komunikacji miejskiej, służb komunalnych oraz mieszkańców ul. Wschodniej, - faza II - wykonanie jezdni wraz z krawężnikami, - faza III - wykonanie chodników. Terminy wykonania poszczególnych faz robót podane są w rozdz. 4 Wykonanie chodników w późniejszym terminie związane jest z planowanymi robotami instalacyjnymi przewidzianymi do wykonania przez TAURON, TP S.A. oraz wykonawcę oświetlenia ulicznego. Roboty drogowe w zakresie przebudowy chodników będą możliwe do wykonania po zakończeniu prac przez wymienione podmioty.. 3.3 Charakterystyka robót 3.3.1 stan istniejący Ulica w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną. Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym. Występują liczne nierówności i wykruszenia nawierzchni oraz krawędzi drogi. Odwodnienie odbywa się za pomocą kanalizacji deszczowej. W zakresie opracowania występuje uzbrojenie nadziemne i podziemne. Istniejące uzbrojenie w pasie drogowym: - sieć wodociągowa, - kanalizacja sanitarna, - kanalizacja deszczowa, - sieć gazowa, - kable energetyczne, - kable teletechniczne, 3.3.2 Założenia projektowe Zaproponowany sposób przebudowy bazuje na wynikach wykonanych badań geologicznych. Planuje się wykonanie nowej konstrukcji jezdni dla kategorii ruchu KR2 wraz z warstwa wzmacniającą ze stabilizacją cementem Rm=2,5-5,0 MPa, grubości 15 cm. Dla wyznaczonej kategorii ruchu KR2, po uwzględnieniu założonych warunków technologicznych i materiałowych oraz warunków gruntowo - wodnych, wybrano następujące konstrukcje : - warstwa ścieralna AC 11 S 50-70 wg WT-2 (2010) - 4 cm - warstwa wiążąca AC 11 W 50-70 wg WT-2 (2010) - 6 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20cm - podłoże gruntowe G1 - warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 15 cm - podłoże gruntowe G3 Opracowanie przewiduje zmiany trasy oraz korekty łuków poziomych w planie. Szerokość jezdni zostaje miejscami bez zmian zaś od km 0+330,00 przyjęto szerokość jezdni 5,7 m. Przebudowywane zostaną chodniki, przykrawężnikowa opaska bezpieczeństwa oraz zjazdy indywidualne których konstrukcję zaprojektowano następująco: Dla chodników i opaski bezpieczeństwa: - kostka betonowa gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=1,5-2,5 MPa gr. 10 cm. Dla zjazdów: - kostka betonowa gr. 8 cm - podsypka piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5-5,0 MPa gr. 10 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=1,5-2,5 MPa, gr. 10 cm. Ponadto zaprojektowano: - Obramowania za pomocą obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej z oporem. - Zamknięcia zjazdów - krawężnik betonowy na płask na ławie betonowej C12-15. - Wszystkie urządzenia zlokalizowane w chodnikach (skrzynki zasuw, pokrywy studni teletechnicznych) należy wynieść równo z nawierzchnią chodnika i jezdni. - Spadki poprzeczne na chodniku 2 % w kierunku jezdni . 3.4. Zakres robót 3.4.1 CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 3.4.2 Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.2.1 roboty budowlane opisane w projekcie budowlanym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 3.4.2.2 Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: - dokonanie wizji lokalnej w terenie, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - sporządzenie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z jego wdrożeniem - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów, - wywóz i składowanie materiałów użytecznych na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świdnicy, - uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3.5. Warunki wykonania robót - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski, - Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. - Za prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. - Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. - Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. - Niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. - Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. - Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. Ww koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Wykonawca obowiązany jest do wykonania, we własnym zakresie i na koszt własny, badań wskaźników zagęszczenia gruntu w miejscach prowadzonych prac instalacyjnych. - Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne koszty (np. obsługi geodezyjnej, inwentaryzacji powykonawczej, utylizacji odpadów, itp. ) niestanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ww koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców , (m. in: Zakład Gazowniczy, ŚPWiK, TAURON, TP S.A., wykonawca oświetlenia ulicznego itp.), a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć. - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ładu i porządku na terenie pasa drogi w rejonie prowadzonych prac. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów nie nadających się do użycia. - Wykonawca zobowiązany jest do składowania materiałów użytecznych, pochodzących z rozbiórek, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Świdnicy. - Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, którą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach, z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienie powierzchni wykonanej nawierzchni. - Roboty należy prowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. - Wykonawca ma obowiązek sporządzenia we własnym zakresie i na własny koszt projektu zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania swoich prac wraz z jego wdrożeniem. - Wykonawca ma obowiązek koordynować swoje prace drogowe z gestorami sieci, o których mowa w pkt. 3.2, Za koordynację robót ze strony Wykonawcy odpowiadać będzie kierownik budowy. 3.6. Warunki odbioru robót - Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. - Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót. W odbiorach częściowych uczestniczą: kierownik budowy oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. - Przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy z wpisem kierownika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. Niekompletna dokumentacja odbiorowa spowoduje odmowę przystąpienia do czynności odbiorowych przez Zamawiającego - Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót, z zastrzeżeniem jw. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. - Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół odbioru robót podpisany przez strony, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru robót, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. - Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 3.7. Warunki rozliczenia robót - Za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ na podstawie dokumentacji technicznej, ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy. - Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej specyfikacji, w tym opisanych w rozdziale 3 SIWZ i projekcie umowy. - Przedmiot umowy zostanie rozliczony trzema fakturami, po wykonaniu poszczególnych faz robót, o których mowa w pkt. 3.2. - Pierwsza faktura częściowa zostanie wystawiona przez Wykonawcę na Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o. o., Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych, z siedzibą: 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 1, po wykonaniu robót na kwotę co najmniej 175.501,00 zł brutto. Jest to kwota partycypacji Zakładu Gazowniczego w kosztach realizacji przedmiotu zamówienia, ustalona z Zamawiającym na mocy porozumienia, stanowiącego załącznik nr 5 do projektu umowy. Uwaga: W przypadku nie wypełnienia przez Zakład Gazowniczy warunków przyjętych w porozumieniu z Zamawiającym o współfinansowaniu zadania (tj. nie zapłaceniu Wykonawcy za roboty objęte pierwszą fakturą) Zamawiający przejmie zobowiązanie płatnicze na siebie. - Druga faktura częściowa zostanie wystawiona na Zamawiającego po zakończeniu II fazy robót (jezdnia i krawężniki) na kwotę nieprzekraczającą 75 % kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do zaawansowania rzeczowego elementów robót. Podstawą wystawienia faktury częściowej są stosowne protokoły odbioru elementów wykonanych robót rozliczonych fakturą częściową, podpisane przez kierownika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. - Faktura końcowa zostanie wystawiona przez Wykonawcę na Zamawiającego po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu. - Terminy płatności faktur ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu.. 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o, Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 605906,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 749312,72

  • Oferta z najniższą ceną: 749312,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1004450,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.