eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-19

POZYCJA 42644

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Pani Marzenna Niecikowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: dzial-tz@zbk-mokotow.polbox.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM: Slużewiec, Madalińskiego, Konodukorska oraz DOM: Wiśniowa, Polkowska, Wierzbno. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi mają być świadczone w budynkach na terenie ADM Służewiec, Madalińskiego, Konduktorska oraz DOM: Wiśniowa, Polkowska, Wierzbno. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość wg grupowania: powyżej 130.000 euro, przy czym rzeczywista wartość zamówienia: 111.706,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: część I - 580,00 PLN, część II - 660,00 PLN, część III - 750,00 PLN, część IV - 250,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą dokonywane w ciągu 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji, tj.: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 usługę - polegającą na wykonywaniu okresowych kontroli przewodów kominowych w minimum 70-ciu budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej w jednym z tych lat. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego zał. do wzoru formularza oferty częściowej i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot z ilością budynków, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 2.Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 50.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, in. dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę odpowiednią ilość personelu, zapewniającą równoczesne wykonywanie umowy we wszystkich ADM-ach lub w DOM-u dla których Wykonawca będzie składał oferty częściowe, mającego kwalifikacje dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. Wykaz personelu należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia - na zał. do wzoru formularza oferty częściowej. Wykonawca który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do umowy konserwacyjnej ważne uprawnienia osób wskazanych do wykonania zamówienia oraz do wglądu ich umowy o pracę, 4. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace o których mowa w specyfikacji na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie przez Wykonawcę oferowanego okresu gwarancji w formularzu oferty częściowej, sporządzonym wg wzoru formularza oferty częściowej. 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonywane raz w roku całoroczne kontrole przewodów kominowych w każdym z budynków w przeliczeniu na 1 mb długości komina nie może przekraczać 0,70PLN. W cenie tej uwzględnione musi być sprawdzenie drożności przewodów kominowych oraz wszystkich podłączeń. 6. Wykonawca musi zobowiązać się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę zobowiązania na zał. do wzoru oferty częściowej. 7. Wykonawca musi posiadać polisę lub in. dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej aktualnej polisy lub in. dokumentu ubezpieczenia oraz wypełnienie zobowiązania zgodnego w treści z zał. do formularza oferty częściowej, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000PLN. 8. Wykonawca musi wypełnić i podpisać na każdej stronie wykaz budynków, zgodny w treści ze wzorem załączonym do SIWZ. 9. Wykonawca musi spełniać pozostałe warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych: - oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert częściowych); - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie jest zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku, poświadczające osiągnięcie obrotów nie niższych niż 50.000PLN; - . aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert częściowych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz personelu wraz z uprawnieniami osób, które będą wykonywać zamówienie oraz oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/III/19/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za specyfikację należy uiścić w kasie w siedzibie Zamawiającego: ul. Irysowa 19, Warszawa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.10.2005, godzina 10:10, Sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego: ul. Irysowa 19, Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721. 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie polegające na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Służewiec. 3) Zakres lub wartość: 28.961 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721. 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie polegające na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Madalińskiego. 3) Zakres lub wartość: 33.150PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721. 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie polegające na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie ADM Konduktorska. 3) Zakres lub wartość: 37.412PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86721. 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie polegające na okresowych kontrolach przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy znajdujących się na terenie DPOM Wiśniowa, Polkowska, Wierzbno. 3) Zakres lub wartość: 12.181PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.