Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Szczecin: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 424586 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego w następujących komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie: ZADANIE NR 1: Komórki organizacyjne Urzędu Celnego w Szczecinie i Izby Celnej ZADANIE NR 2: Komórki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie 2)Szczegółowy zakres usługi obejmujący lokalizacje, charakter pomieszczeń, ich wielkość, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie zakresu usługi zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja usług. 3)Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zastrzega się, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej w dniu poprzedzającym otwarcie ofert. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje możliwości odbycia wizji, jeżeli nie zostanie ona zgłoszona najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że on lub podmiot trzeci - w sytuacji, o której mowa w art. 26 pkt. 2b ustawy p.z.p., w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje minimum 2 umowy o świadczenie usługi utrzymania czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego o wartości nie mniejszej niż: - w Zadaniu Nr 1: 250.000 zł każda z nich - w Zadaniu Nr 2: 40.000 zł każda z nich przy czym w sytuacji, gdy w ramach jednej umowy świadczona była jedynie usługa utrzymania czystości pomieszczeń bądź utrzymania czystości terenu zewnętrznego wykonawca może zamiennie (dla warunku każdej z dwóch umów) wykazać , że wykonał lub wykonuje umowy: - w Zadaniu Nr 1: utrzymania czystości pomieszczeń na kwotę 200.000 zł oraz utrzymania czystości terenu zewnętrznego na kwotę minimum 50.000,00 zł - w Zadaniu Nr 2: utrzymania czystości pomieszczeń na kwotę 35.000 zł oraz utrzymania czystości terenu zewnętrznego na kwotę minimum 5.000,00 zł Wykonawca może wykazać, zgodnie ze swoim wyborem, umowę wykonaną lub/i wykonywaną przy czym: - pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną), przy czym jej wartością jest kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do dnia jej zakończenia, - pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywana) przy czym jej wartością jest kwota wynikająca ze świadczenia usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert do dnia upływu tego terminu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie wielkość powierzchni lokalowej lub powierzchni terenu zewnętrznego, wykorzystywanej przez Zamawiającego do realizacji jego zadań i celów ustawowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - pokój nr 22, w godzinach urzędowania - dni robocze od 7:30 do 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - pokój nr 21 (Kancelaria Izby Celnej).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komórki organizacyjne Urzędu Celnego w Szczecinie i Izby Celnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego w następujących komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie: 1.Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a)powierzchnia pomieszczeń - 3981 m2 b)teren zewnętrzny: drogi wewnętrzne i parkingi, schody zewnętrzne podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 4800 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok.150 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok.260 m2 oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: mechaniczne doczyszczanie posadzek - 1.465 m2, mycie okien i przeszklonych drzwi wejściowych - 438 m2, koszenie trawnika - ok. 2.250 m2, 2.Komórki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie: Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a)budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń: 1381 m2 b)budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń: 639 m2 c)budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń: 191 m2 d)teren zewnętrzny: utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - 1.275 m2, rampa przy Budynku nr 5 - 450 m2, oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: mechaniczne doczyszczanie posadzek - 1.894 m2, mycie okien i przeszklonych drzwi wejściowych - 285 m2, koszenie trawnika - ok. 2.500 m2, 3.Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a)powierzchnia pomieszczeń: 265m2 b)teren zewnętrzny - schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych: 85 m2 4.Sekcja Kontroli w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń: 257 m2 5.Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 Usługi na zlecenie Zamawiającego: a)mechaniczne doczyszczanie posadzek Izby Celej w Szczecinie - 1295 m2 b)mycie okien na korytarzach i klatkach schodowych Izby Celej w Szczecinie - 211 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komórki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego w następujących komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie: 1.Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a)powierzchnia pomieszczeń: 947 m2 b)teren zewnętrzny: miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2 , tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2 oraz usługi na zlecenie Zamawiającego: mechaniczne doczyszczanie posadzek - 318 m2, mycie okien i przeszklonych drzwi wejściowych - 99 m2 2.Oddział Celny w Szczecinku przy ul. Łukasiewicza 1 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości a)powierzchnia pomieszczeń: 311 m2 b)teren zewnętrzny - plac odpraw: 500 m2 3.Sekcja Dozoru w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 Usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń: 80 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.