eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/136/2013 Dostawa anatomicznych protez/expanderów, protez i implantów stosowanych w neurochirurgii oraz protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Łódź: ZP/136/2013 Dostawa anatomicznych protez/expanderów, protez i implantów stosowanych w neurochirurgii oraz protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 424208 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/136/2013 Dostawa anatomicznych protez/expanderów, protez i implantów stosowanych w neurochirurgii oraz protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa anatomicznych protez/expanderów, protez i implantów stosowanych w neurochirurgii oraz protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii dla Instytutu CZMP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.18.42.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o podwykonawstwie jeżeli Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679:
CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane. o dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
1.Instrukcja użytkowania w języku polskim
2. Aktualne ulotki, katalogi producenta potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej.
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
6. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Uwaga!!!
Zmianie uległy numery kontaktowe do Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych:
fax. 042 271 17 50
tel.Magdalena Kierzek - 042 271 17 54.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Anatomiczne protezy / expandery (zgodnie z ZWP) 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 105mm, szer. 60mm, wys. krzyw. 10mm, szt. 5 szt.
    2. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 130mm, szer. 125mm, wys. krzyw. 24mm, szt. 5 szt.
    3. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 134mm, szer. 110mm, wys. krzyw. 19mm, szt. 5 szt.
    4. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 57mm, wys. krzyw. 12mm, szt. 5 szt.
    5. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 75mm, wys. krzyw. 12mm, szt. 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Łata sercowo-naczyniowa PTFE trójwarstwowa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,5 mm, szer. 5 cm, dł. 7,5 cm, szt. 5 szt.
    2. Łata sercowo-naczyniowa PTFE, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,4 mm, szer. 3 cm, dł. 6 cm, szt. 6 szt.
    3. Łata sercowo-naczyniowa PTFE, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,6 mm, szer. 5 cm, dł. 15 cm, szt 4 szt.
    4. Proteza naczyniowa PTFE, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 20 mm, dł. 40 cm, szt 7 szt.
    5. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 10 mm, dł. 80 cm, szt. 2 szt.
    6. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 5 mm, dł. 70 cm, szt. 6 szt.
    7. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 6 mm, dł. 90 cm, szt. 4 szt.
    8. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 3,5 mm, dł. 10 cm, szt. 8 szt.
    9. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 4 mm, dł. 70 cm, szt. 4 szt.
    10. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 5 mm, dł. 80 cm, szt. 4 szt.
    11. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 6 mm, dł. 80 cm, szt. 2 szt.
    12. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 7 mm, dł. 80 cm, szt. 2 szt.
    13. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 8 mm, dł. 80 cm, szt. 2 szt.
    14. Proteza naczyniowa PTFE, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 18 mm, dł. 40 cm, szt 8 szt.
    15. Substytut błony osierdziowej PTFE z możliwością 3-krotnej resterylizacji 12 cmx12 cm, szt. 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.