eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › obsługa strefy płatnego parkowania - określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42361

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: obsługa strefy płatnego parkowania - określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 638-49-58, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa strefy płatnego parkowania - określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Pobieranie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w wysokościach określonych w Uchwale Nr XXII/299/03 Rady Miejskiej w Łodzi lub innych aktach prawa miejscowego, obowiązujących w okresie ważności umowy, z wyłączeniem opłat abonamentowych miesięcznych i rocznych - realizowanych w formie sprzedaży biletów parkingowych, 2. Prowadzenie kontroli w zakresie właściwego uiszczania opłat parkingowych oraz doręczanie lub pozostawianie, w widocznym miejscu na samochodzie, dokumentu wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej, wystawionego zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej, a także dostarczanie do Zarządu Dróg i Transportu w terminie do 3-ch dni wypełnionych duplikatów wezwań, 3. Bieżące utrzymanie terenu płatnego parkowania w zakresie dotyczącym chodnika w pasie drogowym, polegające na uprzątaniu błota i innych zanieczyszczeń, 4. Utrzymania porządku parkujących samochodów odpowiedniego do istniejącej organizacji ruchu, 5. Informowania zamawiającego o stwierdzonych kradzieżach bądź uszkodzeniach oznakowania parkingu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź - Strefa Płatnego Parkowania. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.40.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. Zamawiający wprowadza podział przedmiotu zamówienia na 10 części - zwanych "rejonami". Szczegółowy opis rejonów znajduje się w załącznikach Nr 1 i 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolnie wybrane rejony. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres wykonywanych usług został opisany w pkt II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 650,00 zł na każdy rejon. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiada doświadczenie w zakresie obsługi stref płatnego parkowania - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i o wartości, co najmniej 50 000,00 zł 3. posiada ubezpieczenie O.C. z tytułu prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego, pokój 308.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.