eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Dokończenie robót budowlanych przy termomodernizacji budynkówmieszkalnego Dom Łaźnia, mieszkalnego Dom Szoferów, mieszkalnego Dom Stajnia, mieszkalnego Dom Zarządu i administracyjno-mieszkalno-gospodarczego Dom Marszałkowski w Parku Pałacowym w Białowieży w formule ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Białowieża: Dokończenie robót budowlanych przy termomodernizacji budynków: mieszkalnego Dom Łaźnia, mieszkalnego Dom Szoferów, mieszkalnego Dom Stajnia, mieszkalnego Dom Zarządu i administracyjno-mieszkalno-gospodarczego Dom Marszałkowski w Parku Pałacowym w Białowieży w formule ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 422758 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy , ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 85 682 97 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie robót budowlanych przy termomodernizacji budynków: mieszkalnego Dom Łaźnia, mieszkalnego Dom Szoferów, mieszkalnego Dom Stajnia, mieszkalnego Dom Zarządu i administracyjno-mieszkalno-gospodarczego Dom Marszałkowski w Parku Pałacowym w Białowieży w formule ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych i branżowych przy termomodernizację budynków: administracyjno - mieszkalno-gospodarczy Dom Marszałkowski, mieszkalny Dom Łaźnia, mieszkalny Dom Stajnia, mieszkalny Dom Szoferów, mieszkalny Dom Zarządu w Parku Pałacowym w Białowieży. Na zakres zamówienia składają się roboty: a)projektowe w zakresie projektu systemu wizualizacji pracy urządzeń OZE (kolektory słoneczne i fotoelektryczne) zamontowanych na wyżej wymienionych budynkach, na wskazanych komputerach w siedzibie Zamawiającego. System wizualizacji powinien zapewniać: a.transmisje danych z urządzeń OZE, b.wizualizację w siedzibie Zamawiającego w interfejsie WWW danych dotyczących: urządzenia OZE (kolektory) oraz inne urządzenia (np. wodomierze, ciepłomierze) i ich schematyczne rozmieszczenie, stan urządzeń (np.: praca, wyłączenie itp., parametry czynnika roboczego, napięcia, temperatury zasilania i powrotu, ilość wyprodukowanej lub zużytej energii, stany awaryjne, bilanse itp.), c.zdalne ustawienie parametrów o ile przyjęta technologia to umożliwia, d.wizualizacja powinna uwzględniać dane z urządzeń kotłowni centralnej (olejowa i biomasowa). Projekt winien być oparty o: założenia wynikające z programu funkcjonalno użytkowego, wykonaną dokumentację branżową (c. o., kolektory słoneczne i fotowoltaiczne), dotychczas wbudowane urządzenia OZE, wskazania Zamawiającego. Projekt winien uwzględniać montaż dwóch ciepłomierzy na zasilaniu z komunikacją radiową do zdalnego odczytu w budynkach Dom Łaźnia i Dom Szoferów. b)projektowe w zakresie sporządzenia dokumentacji powykonawczej obejmującą roboty budowlane i branżowe wykonane przez poprzedniego Wykonawcę. c)dokończenie robót budowlanych i branżowych w wymienionych budynkach, w których stan zaawansowania dotychczas wykonanych robót, a tym samym zakres pozostający do realizacji, oszacowano następująco: DOM MARSZAŁKOWSKI ok. 40 % Szacowany stan zaawansowania robót branży budowlanej ok. 60% - część administracyjna: a) Wymiana pokrycia dachu b) Ocieplenie stropu poddasza - warstwy stropowe z wełny mineralnej i płyt OSB zostały zalane wodą opadową, należy w kalkulacji ceny ofertowej uwzględnić usunięcie skutków zalania stropu i pomieszczeń poniżej stropu (pomieszczenia od strony północnej piętra i klatka schodowa). c) Elewacje - naprawa i zabezpieczenie d) Wymiana stolarki okiennej e) Izolacja przeciwwilgociowa ścian i podłóg - sutereny - część mieszkalna: a) Wymiana pokrycia dachu b) Ocieplenie stropu poddasza - warstwy stropowe z wełny mineralnej i płyt OSB zostały zalane wodą opadową, należy w kalkulacji ceny ofertowej uwzględnić usunięcie skutków zalania stropu i pomieszczeń poniżej stropu (mieszkania nr 3, 5, 6 i klatka schodowa). c) Elewacje - naprawa i zabezpieczenie d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej e) Izolacje ścian - sutereny f) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg w suterenie Szacowany stan zaawansowania robót branży elektrycznej ok. 65%: - część administracyjna: a) Wykonanie instalacji kolektorów b) Wykonanie instalacji z odzyskiem ciepła c) Wykonanie instalacji modułów fotowoltaicznych - instalacja wymaga uruchomienia d) Instalacja oświetleniowa e) Instalacja odgromowa f) Wykonanie systemu gromadzenia i przesyłania danych z ich wizualizacją - część mieszkalna: a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych b) Wykonanie instalacji z odzyskiem ciepła c) Wykonanie instalacji modułów fotowoltaicznych - instalacja wymaga uruchomienia d) Instalacja oświetleniowa e) Instalacja odgromowa f) Wykonanie systemu gromadzenia i przesyłania danych z ich wizualizacją Szacowany stan zaawansowania robót branży sanitarnej ok. 60% - część administracyjna: a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych - instalacja wymaga uruchomienia b) Wykonanie instalacji z odzyskiem ciepła c) Wymiana instalacji c.w.u. i z.w. d) Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. e) Remont instalacji kanalizacyjnej - część mieszkalna: a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych b) Wykonanie instalacji z odzyskiem ciepła c) Wymiana instalacji c.w.u. i z.w. d) Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. e) Remont instalacji kanalizacyjnej DOM ŁAŹNIA - ok. 60% Szacowany stan zaawansowania robót branży budowlanej ok. 45% a) Ocieplenie dachu i stropu poddasza, prace remontowe b) Wymiana okien oraz drzwi wejściowych Szacowany stan zaawansowania robót branży sanitarnej ok. 93% a) Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. b) Modernizacja instalacji c.w.u. i zimnej wody c) Remont instalacji kanalizacyjnej DOM STAJNIA - ok. 95% Szacowany stan zaawansowania robót branży budowlanej ok. 99% a) Remont dachu, ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Szacowany stan zaawansowania robót branży elektrycznej ok. 13% a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych b) Wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła c) Wykonanie systemu gromadzenia i przesy ania danych z ich wizualizacją Szacowany stan zaawansowania robót branży sanitarnej ok. 98% a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych - instalacja wymaga uruchomienia b) Wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła - instalacja wymaga uruchomienia c) Modernizacja instalacji c.w.u. i zimnej wody DOM SZOFERÓW - ok. 25% Szacowany stan zaawansowania robót branży budowlanej ok. 12% a) Ocieplenie dachu i stropu poddasza, prace naprawcze b) Wymiana okien i drzwi wej ciowych Szacowany stan zaawansowania robót branży sanitarnej ok. 45% a) Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. b) Modernizacja instalacji cwu i zimnej wody c) Remont instalacji kanalizacyjnej DOM ZARZĄDU - ok. 93% Szacowany stan zaawansowania robót branży budowlanej ok. 97% a) Remont dachu i ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego b) Ocieplenie ścian od wewnątrz wraz z ich remontem (ELEWACJE - naprawa i zabezpieczenie) c) Wymiana stolarki Szacowany stan zaawansowania robót branży elektrycznej ok. 8% a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych b) Wykonanie wentylacji z odzyskiem ciepła c) Automatyczne sterowanie z wizualizacji systemu Szacowany stan zaawansowania robót branży sanitarnej ok. 99% a) Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych - instalacja wymaga uruchomienia b) Wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła c) Modernizacja instalacji c.w.u. i zimnej wody Wykonawca powinien wykonać roboty budowlane i branżowe na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej lub w przypadku stwierdzenia nieścisłości, braków w istniejącej dokumentacji wykonać dokumentację projektową umożliwiającą dokończenie przedmiotowych robót budowlanych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania w pierwszej kolejności następujących robót: -związanych z ukończeniem instalacji c.o. we wszystkich budynkach, -zakończenia wymiany pokrycia dachu wraz z obróbkami budynku Marszałkowskiego w części mieszkalnej, -usunięcia skutków zalania ocieplenia stropu w części administracyjnej i mieszkalnej budynku Dom Marszałkowski oraz pomieszczeń poniżej stropu w części administracyjnej (pomieszczenia strony północnej piętra i klatka schodowa) i mieszkalnej (mieszkania nr 3, 5, 6 i klatka schodowa). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane i branżowe wykonane przez poprzedniego Wykonawcę oraz wykonane przez siebie. Roboty budowlane i branżowe, które pozostały do wykonania zostały opisane w załącznikach C, D do SIWZ Wykonawca przed podaniem oferty cenowej zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń budynków i terenu budowy, szczegółowego zapoznania się z wykonanymi robotami, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1.dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik A do SIWZ), 2.program funkcjonalno-użytkowy (załącznik B do SIWZ). 3.roboty budowlane i branżowe do wykonania (załącznik C do SIWZ). 4.zakres robót do naprawy i uzupełnienia (załącznik D do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy ustanawia wadium przetargowe w wysokości 5000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem i rodzajem m. in. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie i wykończenie przegród budowlanych budynków, wykonanie instalacji mechanicznej wentylacji z odzyskiem ciepła, instalacji c. o., instalacji c. w. u. o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda ; - co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem i rodzajem m. in. wykonanie pokrycia dachu z blachy płaskiej o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a)kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadający uprawnienia do prowadzenia robót przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; b)projektanta o specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 tys. PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium. 2. Informacje dotyczące podwykonawców 3. Oświadczenie, iż Wykonawca akceptuje treść umowy 4. Pisemne zobowiązanie w formie oryginału, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ (udostępnione przez podmiot trzeci) są pracownikami podmiotu trzeciego czy też będą zatrudnione na podstawie umów cywilno-prawnych. W przypadku osób nie będących pracownikami wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tej osoby do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia w sytuacji, gdy wykonawca podpisze umowę z zamawiającym. 5. Pisemne oświadczenie składane wyłącznie przez Wykonawcę, polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu: a) z powodu zaistnienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie losowe bądź serię zdarzeń losowych, niezależne od Wykonawcy, wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec działając z należytą starannością, a szczególności powódź, pożar, opady deszczu, śniegu itp., które uniemożliwiają w całości lub części wykonywanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy, b) z powodu wad dokumentacji projektowej wymagających poprawek lub uzupełnień, jeżeli wadliwość dokumentacji uniemożliwia lub wstrzymuje wykonanie umowy, c) z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (niebędących siła wyższą) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, jeżeli konieczność wykonania robót w tym okresie nie jest zawiniona przez Wykonawcę. Przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, przedłoży Zamawiającemu wniosek o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem. Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, w terminie 7 dni może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu wykonania o czas uzgodniony przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białowieski Park Narodowy Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Białowieskiego Parku Narodowego, pokój nr 1 Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.