eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna mienia połączona z funkcją portiera w siedzibie Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Warszawa: Ochrona fizyczna mienia połączona z funkcją portiera w siedzibie Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 422554 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia połączona z funkcją portiera w siedzibie Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW Wykonawcy w czasie świadczenia usługi ochrony fizycznej mienia, połączonej z funkcją portiera w siedzibie Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, połączonej z funkcją portiera w siedzibie Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej mieszczącej się w części budynku biurowego w Warszawie przy ul. Chełmżyńskiej 1. Ochrona fizyczna mienia, połączona z funkcją portiera zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA). 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia, a także wskazał, iż osoby nadzorujące i kontrolujące pracę osób bezpośrednio realizujących zamówienie posiadają niezbędne do tego uprawnienia - licencję drugiego stopnia. 3. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 7 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, systemem monitoringu, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania usługi ochrony. 5. Zamawiający zastrzega sobie aby pracownik ochrony posiadał aktywny telefon komórkowy. 6. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 1. Zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania. 2. Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu. 3. Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Oddziale. 4. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 5. Dokonywanie obchodów wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia. 6. Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie Oddziału regulaminów, instrukcji porządkowych, bhp, przeciwpożarowych oraz innych instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego. 7. Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Oddziału w celu załatwienia spraw. 8. W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców i powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych i osób funkcyjnych Zamawiającego. 9. Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu. 10. Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. 11. Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 12. Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 13. Każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii należy powiadomić firmę obsługującą budynek oraz właściwego Kierownika. Nadzorować prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonać odnotowania usunięcia awarii. 14. Przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek. 15. Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 16. Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli. 17. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych. 18. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 19. W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony. 20. Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 21. Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym. 22. Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 145 poz. 1222 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony gdy wykonawca wykaże się minimum 1 usługą w zakresie ochrony jednostek sektora finansów publicznych w ostatnich 3 latach przez ciągły okres minimum 12 miesięcy. Za jednostkę sektora finansów publicznych Zamawiający uzna organy władzy publicznej i podlegające im jednostki organizacyjne oraz państwowe osoby prawne oraz inne państwowe jednostki organizacyjne nie objęte KRS, których działalność jest finansowana ze środków publicznych w całości lub w części, z wyjątkiem: - przedsiębiorstw państwowych - banków państwowych - spółek prawa handlowego Sektor finansów publicznych dzieli się na: 1. sektor rządowy 2. sektor samorządowy, obejmujący jednostki samorządu terytorialnego i ich organy oraz podległe tym organom jednostki organizacyjne Warunek ten jest jednocześnie kryterium oceny ofert, o którym mowa w części XIII ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej drugiego stopnia- w celu nadzorowania sposobu prowadzenia ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00.zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość ochranianych jednostek sektora finansów publicznych w ostatnich 3 latach przez ciągły okres minimum 12 miesięcy - 25
  • 3 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 10
  • 4 - Rekomendacja Polskiej Izby Ochrony Osób i Mienia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie lub zbycie w trakcie trwania umowy obiektu objętego umową innemu podmiotowi. W razie przekazania lub zbycia obiektu, o których mowa w ustępie 1 strony zgodnie ustalają, że Zamawiający w drodze pisemnego zawiadomienia przesłanego Wykonawcy jednostronnie zmodyfikuje niniejszą umowę, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli, w wyznaczonym przez siebie terminie, bez obowiązku uzyskania zgody Wykonawcy, zmiany godzin wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy oraz ich ilości. Wykonawca zrzeka się roszczeń wynikających ze zmniejszenia przedmiotu umowy. O wystąpieniu powyższych okoliczności Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Wykonawcę pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chełmżyńska 1 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie, Ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.