eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem telefonów stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Stargard Szczeciński: świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem telefonów stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 422128 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182043 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem telefonów stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - świadczenie usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem telefonów stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług telekomunikacyjnych, zapewnienie sprawności łączy z zakończeniem sieci oraz utrzymanie ich w gotowości do przekazywania komunikatów od/do użytkownika końcowego z wymaganą jakością za pośrednictwem telefonów stacjonarnych dla Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim przez okres 24 miesięcy. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia Zamawiający generuje ruch wychodzący, który w okresie ostatnich 12 m-cy kształtował się na średnim miesięcznym poziomie w minutach: połączenia lokalne i strefowe - 25.860 połączenia międzymiastowe - 1.020 połączenia międzynarodowe stacjonarne I strefa - 21 połączenia do sieci komórkowych - 1.440 połączenia do sieci komórkowych PLAY, Polsat Cyfrowy - 50 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) umowę zawiera się na okres 24 miesięcy, 2) Zakres świadczeń będzie obejmował: a. Usługi telekomunikacyjne: - abonamenty za linie telefoniczne analogowe POTS, - abonamenty za linie cyfrowe ISDN 2B+D, - połączenia lokalne, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci komórkowych, - połączenia międzynarodowe, - zapewnienie transmisji dla faksu, Połączenia pozostałe (połączenia do biura numerów 118913, teleinformatyczne, itp. generowanych z lokalizacji Zamawiającego). Inne dostępne usługi telekomunikacyjne: - połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 993, 992, 991, 986, 985, 984 itp. Usługi dodatkowe: - automatyczne serwisy informacyjne; infolinie 0-800;0-801;0-804; - linie informacyjne 91XX; 93XX; 95XX, - przekierowywanie połączeń, - prezentacja numeru itp., - bezpłatne blokady określonych grup połączeń. b. Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami firmy z wykorzystaniem numeracji skróconej. c. Sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń ze wszystkich numerów telefonów bez opłaty za inicjację połączenia. d. Zachowanie dotychczasowej numeracji telefonów. e. Zachowanie istniejącej numeracji skróconej wykorzystywanej do realizacji połączeń wewnątrz firmy. f. Bezpłatne ograniczanie połączeń (blokady). g. Bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń - biling szczegółowy dla wszystkich numerów. h. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: - bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek; - techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego, - bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klientów. i. Stałość cen w okresie obowiązywania umowy. j. Automatyczny wybór numeru prefiksu operatora. k. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek przeprowadzenia procedury związanej z przeniesieniem i zachowaniem numerów. l. Dopuszczalna przerwa łączności przy zmianie operatora /medium - do 5 minut. m. Czas usunięcia zgłoszonego uszkodzenia - 8 godz. od momentu zgłoszenia. n. Usługi nie mogą być realizowane przez Internet, technologią VOIP. Uwaga: 3) Obowiązująca obecnie umowa zawarta jest na czas określony do dnia 13.12.2009r 4) Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wykorzystaniem istniejącej sieci telefonicznej Zamawiającego. 5) Termin wykonania zamówienia. a. Realizacja zamówienia od dnia zawarcia umowy na okres 24 miesięcy. b. Uruchomienie usługi w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy - w sposób nie zakłócający łączności telefonicznej Urzędu Miejskiego w godzinach jego pracy. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 283200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multimedia Polska S.A., ul. Tadeusza Wendy 7/9, 81-341 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104 930,40
  • Oferta z najniższą ceną: 104 930,40 oferta z najwyższą ceną: 105 063,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.