eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › wykonanie barwnych cyfrowych obrazów fotogrametrycznych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy oraz pozyskanie danych przestrzennych metodą lotniczego skaningu laserowego (Lidar) dla obszaru miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42148

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: wykonanie barwnych cyfrowych obrazów fotogrametrycznych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy oraz pozyskanie danych przestrzennych metodą lotniczego skaningu laserowego (Lidar) dla obszaru miasta Ruda Śląska

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Grzegorz Ogórek, Anna Palka, Plac Wolności 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2488281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie barwnych cyfrowych obrazów fotogrametrycznych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy oraz pozyskanie danych przestrzennych metodą lotniczego skaningu laserowego (Lidar) dla obszaru miasta Ruda Śląska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje - Etap I : wykonanie usługi fotolotniczej polegającej na sfotografowaniu metodą cyfrową oraz na pozyskaniu danych przestrzennych poprzez skanowanie laserowe (Lidar) wysokości terenu miasta Ruda Śląska - termin wykonania prac do dnia 15.11.2005r; - Etap II: opracowanie na podstawie pozyskanych obrazów oraz danych przestrzennych-numerycznego modelu wysokościowego powierzchni terenu (DSM), cyfrowej, barwnej ortofotomapy oraz dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego wszystkich produktów na podstawie niniejszego zamówienia - termin wykonania prac do dnia 30.04.2006r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.42.00 - Usługi sporządzania map lotniczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.42.00 - Usługi sporządzania map lotniczych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający określone w SIWZ warunki oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej; prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych i kartograficznych, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja Prawo geodezyjne i kartograficzne; - posiadaja wdrożony System Zarządzania Jakością w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych, fotograficznych; zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień - wykaz wykonanych porównywalnych robót, poparty dokumentami (referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 3 latach minimum jednego projektu związanego z lotniczym skanowaniem laserowym (LiDAR) dla miasta powyżej 100.000 mieszkańców oraz zrealizowanie co najmniej jednego projektu w zakresie przetwarzania danych pozyskanych metodą skanowania laserowego dla obszarów miejskich o liczbie ludności powyżej 100.000; posiadają licencję (należy dołączyć kserokopię) na użytkowanie profesjonalnego oprogramowania z zakresu: wizualizacji trójwymiarowej oraz teksturowania trójwymiarowych danych przestrzennych, pełnego procesu przetwarzania danych pozyskanych metodą skanowania laserowego (LiDAR); - dysponują osobami do wykonywania zamówienia - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - w tym min. wykonawca musi wykazać, że zatrudnia co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym i uprawnieniami o których mowa w art. 43 ust. 6 i 7 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym, która będzie pełniła funkcje Kierownika Projektu, posiadającą wiedzę w zakresie zarządzania projektami, doswiadczeniem w zarządzaniu projektem związanym ze skanowaniem laserowym (LiDAR), z biegłą znajomością języka polskiego, kserokopię aktualnych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych; - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego i ZUS-u, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego oraz dowód wniesienia wadium; - oswiadczenie Wykonawy, że zapoznał się z warunkami zamówienia, z wzorem umowy, przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń; -wykaz osób i podmiotów wraz z ich zobowiązaniem uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.09.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 27.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.