Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: wykonanie barwnych cyfrowych obrazów fotogrametrycznych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy oraz pozyskanie danych przestrzennych metodą lotniczego skaningu laserowego (Lidar) dla obszaru miasta Ruda Śląska
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Grzegorz Ogórek, Anna Palka, Plac Wolności 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2488281, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie barwnych cyfrowych obrazów fotogrametrycznych, opracowanie cyfrowej ortofotomapy oraz pozyskanie danych przestrzennych metodą lotniczego skaningu laserowego (Lidar) dla obszaru miasta Ruda Śląska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje - Etap I : wykonanie usługi fotolotniczej polegającej na sfotografowaniu metodą cyfrową oraz na pozyskaniu danych przestrzennych poprzez skanowanie laserowe (Lidar) wysokości terenu miasta Ruda Śląska - termin wykonania prac do dnia 15.11.2005r; - Etap II: opracowanie na podstawie pozyskanych obrazów oraz danych przestrzennych-numerycznego modelu wysokościowego powierzchni terenu (DSM), cyfrowej, barwnej ortofotomapy oraz dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego wszystkich produktów na podstawie niniejszego zamówienia - termin wykonania prac do dnia 30.04.2006r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.42.00 - Usługi sporządzania map lotniczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.42.00 - Usługi sporządzania map lotniczych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający określone w SIWZ warunki oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej; prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych i kartograficznych, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja Prawo geodezyjne i kartograficzne; - posiadaja wdrożony System Zarządzania Jakością w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych, fotograficznych; zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień - wykaz wykonanych porównywalnych robót, poparty dokumentami (referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 3 latach minimum jednego projektu związanego z lotniczym skanowaniem laserowym (LiDAR) dla miasta powyżej 100.000 mieszkańców oraz zrealizowanie co najmniej jednego projektu w zakresie przetwarzania danych pozyskanych metodą skanowania laserowego dla obszarów miejskich o liczbie ludności powyżej 100.000; posiadają licencję (należy dołączyć kserokopię) na użytkowanie profesjonalnego oprogramowania z zakresu: wizualizacji trójwymiarowej oraz teksturowania trójwymiarowych danych przestrzennych, pełnego procesu przetwarzania danych pozyskanych metodą skanowania laserowego (LiDAR); - dysponują osobami do wykonywania zamówienia - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - w tym min. wykonawca musi wykazać, że zatrudnia co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym i uprawnieniami o których mowa w art. 43 ust. 6 i 7 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym, która będzie pełniła funkcje Kierownika Projektu, posiadającą wiedzę w zakresie zarządzania projektami, doswiadczeniem w zarządzaniu projektem związanym ze skanowaniem laserowym (LiDAR), z biegłą znajomością języka polskiego, kserokopię aktualnych dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych; - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego i ZUS-u, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego oraz dowód wniesienia wadium; - oswiadczenie Wykonawy, że zapoznał się z warunkami zamówienia, z wzorem umowy, przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń; -wykaz osób i podmiotów wraz z ich zobowiązaniem uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.09.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 27.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala 211.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.