eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek na antypoślizgowe oraz modernizacja sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w głównym budynku Zespołu Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Ełk: Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek na antypoślizgowe oraz modernizacja sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w głównym budynku Zespołu Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku.
Numer ogłoszenia: 421226 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja , ul. Kajki 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6106223, faks 087 6106223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6.elk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek na antypoślizgowe oraz modernizacja sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w głównym budynku Zespołu Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wymianę stolarki drzwiowej na parterze i piętrze głównego budynku szkoły, 2. wymianę posadzek na antypoślizgowe w holach na parterze i piętrze głównego budynku szkoły, 3. przebudowę sanitariatu na I piętrze budynku B -głównego budynku Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 2) w okresie ostatnich pięciu lat tj. od dnia ogłoszenia zamówienia. lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł każda, potwierdzone referencjami zawierającymi wskazanie zakresu wykonanych robót, wartości tych robót oraz podmiotu zamawiającego, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tyś złotych. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 7. Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia oraz aktualnej liczby osób będących w dyspozycji wykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 8. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która pełniła będzie funkcje kierownika budowy, 9. Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu pięciu ostatnich lat tj. od dnia ogłoszenia zamówienia lub z okresu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł każda, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 10. Wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych przez cały okres trwania zamówienia a jeżeli ten okres jest krótszy pisemne oświadczenie o przedłużeniu tego okresu do czasu zakończenia wykonywania zamówienia, 13. Zaświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada rachunek podstawowy lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś złotych lub, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6.elk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku ul. Kajki 4 19-300 Ełk od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku ul. Kajki 4 19-300 Ełk od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków PFRON..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.