Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Opole: Obsługa urządzeń piętrzących i konserwacja wybranych rzek na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 421220 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa urządzeń piętrzących i konserwacja wybranych rzek na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Kluczborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obsługa zbiornika Biskupice - Brzózki rzeka Pratwa, gm. Byczyna, 2. Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gmin: Byczyna, Kluczbork oraz konserwacja Kanału Miejskiego i rzeki Stobrawy L=2 870 mb, 3. Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gminy Kluczbork oraz konserwacja rzeki Stara Stobrawa L = 1 026 mb, 4. Obsługa urządzeń piętrzących gm. Namysłów oraz konserwacja rzeki Widawa + rozlewisko , L= 2 220mb, 5. Obsługa jazu w km 0+320 na rzece Młynówka Namysłowska, konserwacja rzeki Młynówki Namysłowskiej , L=2 500 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub zwolnień, odroczeń wystawione w miejscu poprzedzającym wyznaczony termin składania ofert. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - w celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów : - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz roku i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzając, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykonawcy realizujący roboty konserwacyjne w Oddz. Kluczbork przez ostatnie 5 lat są zwolnieni ze składania referencji. - uprawnienia budowlane w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno - budowlanej osoby, która będzie pełniła nadzór po stronie wykonawcy nad wykonywanymi robotami konserwacyjnymi (nie wymagany wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).Osoba powinna wykazać się dwuletnim doświadczeniem na stanowisku: kierownika, majstra przy realizacji robót, jak przedmiot zamówienia. Prosimy o dołączenie życiorysu zawodowego. Spełnia warunki dodatkowe. Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej jednego zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu i koszcie w ciągu ostatnich pięciu lat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
Oddział w Kluczborku,
Plac Gdacjusza 4,
46-200 Kluczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Kluczborku Plac Gdacjusza 4, 46-200 Kluczbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa zbiornika Biskupice - Brzózki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa zbiornika Biskupice - Brzózki rzeka Pratwa, gm. Byczyna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gmin: Byczyna, Kluczbork.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gmin: Byczyna, Kluczbork oraz konserwacja Kanału Miejskiego i rzeki Stobrawy L= 2 870 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gminy Kluczbork.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gminy Kluczbork oraz konserwacja rzeki Stara Stobrawa L = 1 026 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa urządzeń piętrzących gm. Namysłów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa urządzeń piętrzących gm. Namysłów oraz konserwacja rzeki Widawa + rozlewisko , L= 2 220mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa jazu w km 0+320 na rzece Młynówka Namysłowska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa jazu w km 0+320 na rzece Młynówka Namysłowska, konserwacja rzeki Młynówki Namysłowskiej , L=2 500 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich, Strzelcach Małych
- Odwiert studni głębinowych w miejscowościach Smolajny i Wichrowo oraz wyposażenie Stacji Uzdatniania Wody w Praslitach w nadziemny zbiornik retencyjny
- Renowacja zbiornika małej retencji w Regnowie
- Przebudowa zbiorników wodnych w Parczowie oraz Sędowie w Gminie Białaczów
- RENOWACJA STAWU "MOCZYDEŁ W MIEJSCOWOŚCI KOLONIA RĘCZNO
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.