eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › Budowa modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu -budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Ślemień: Budowa modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu -budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I
Numer ogłoszenia: 420254 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień , Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu -budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa, modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu -budowa budynku szatniowo gospodarczego w Ślemieniu etap I w oparciu o dokumentację projektową, w tym : Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek szatni roboty przygotowawcze placu budowy roboty ziemne, roboty betoniarskie, roboty murarskie, roboty tynkarskie, roboty posadzkowe, roboty instalacyjne wod.- kan, roboty instalacyjne c.o., roboty instalacyjne gazowe roboty instalacyjne elektryczne roboty nawierzchniowe Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej załącznik nr 2 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 2 do SIWZ do i ST załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, nr Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040 z informacją na przelewie wadium przetargowe na zadanie Budowa, modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu - budowa budynku szatniowo - gospodarczego w Ślemieniu etap I. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginały dokumentów należy złożyć w siedzibie zamawiającego pok. nr 11, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.12.2009 r. do godz. 10 00. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: Sytuacja finansowa Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 300 000,00 zł, udokumentowane jak w pkt. IV 1.2.8. 1.2. Posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 2 000 000,00 zł potwierdzony jak w pkt. IV 1.2.7. 2. Potencjał kadrowy: Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń 1 osoba, do pełnienia funkcji kierownika budowy, elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 1 osoba, instalacyjno sanitarnej woda, kanalizacja, centralne ogrzewanie, gaz, wentylacja 1 osoba, drogowej 1 osoba wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, co należy udokumentować, jak w pkt. 1.2.4 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.6, oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.6 potwierdzających zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych o wartości całkowitej min. 800 000,00 zł, polegających na budowie obiektu kubaturowego, wraz z branżami instalacji wod - kan, co. gazową, elektryczną, w tym co najmniej jedno zadanie obejmujące również roboty drogowe drogi, parkingi, chodniki. Jako referencje inne dokumenty dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: rusztowanie, samochody ciężarowe 5 - 10 t. - 2 szt., w tym wywrotka, dźwig, elektronarzędzia i narzędzia do robót wykończeniowych, sprzęt do robót dekarskich, kop.- ładowarka o poj. łyżki 0,25 m3 - 1szt., płyta wibracyjna do zagęszczeń podłoża i gruntu, co należy udokumentować jak w pkt. IV.1.2.5. 5. Gwarancja: Wykonawca musi zaoferować minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem sieci i instalacji, gdzie gwarancja musi wynosić min. 3 lata oraz robót wykończeniowych, gdzie gwarancja musi wynosić min. 2 lata. 6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. IV.1. po uprzednim wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 oraz art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: 1Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2, na załączniku nr II. 5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2 referencji innych dokumentów od poprzednich zamawiających inwestorów zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV. 7 Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentowane jak w pkt III - 1.2 8 Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III - 1.1 1.3. Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty. 1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym, zawierający zestawienie kosztów elementów robót brutto. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów częściowych zgodnie z umową. Zamawiający dopuszcza wyodrębnienie w ramach tych elementów rozliczeniowych, nie więcej jak 6 pozycji stanowiących skończone elementy robót budowlanych umożliwiające ich odbiór i fakturowanie. Harmonogram winien uwzględniać termin realizacji, o którym mowa w pkt II.1. 1.5. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę osoby upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 pow.żywiecki woj.śląskie pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 pow.żywiecki woj.śląskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie infrastruktury turystycznej w Gminie Ślemień realizowany zgodnie z projektem pn Rozwój infrastruktury turystycznej w Gminie Ślemień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet III Turystyka. Działanie 3.2 Infrastruktura okołoturystyczna , poddziałanie 3.2.2 Infrastruktura okołoturystyczna , podmioty publiczne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.