eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Dostawa chromatografu gazowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-10-15

P³ock: Dostawa chromatografu gazowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku
Numer og³oszenia: 419478 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku , ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 36 72 221, faks 24 36 72 221.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa chromatografu gazowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa chromatografu gazowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w pkt. 7 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w pkt. 7 SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w pkt. 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w pkt. 7 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku. Ocena spe³niania powy¿szego warunku zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia, na podstawie tre¶ci z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w pkt. 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz Oferta stanowi±cy za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SIWZ wraz ze Specyfikacj± techniczn± oferowanego urz±dzenia wype³nione i podpisane przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pe³nomocnictwo do pe³nienia tej funkcji podpisane byæ musi przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców i winno byæ do³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Zobowi±zanie innych podmiotów na podstawie art.26 ust.2b Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do Rozdzia³u II SIWZ - je¿eli dotyczy! 4. Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art.24 ust 2 pkt.5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do Rozdzia³u II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Warunki zmiany tre¶ci umowy: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy - zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, za zgod± obu stron. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wykonanie zamówienia w okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego; 2) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie; 3) wprowadzenie urzêdowej zmiany stawki podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, które maj± wp³yw na realizacjê Umowy; 4) konieczno¶æ przesuniêcia terminów umownych, je¶li konieczno¶æ ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 5) gdy zaistnieje potrzeba zmiany sposobu ¶wiadczenia - na skutek niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub pojawienia siê na rynku materia³ów nowej generacji albo nowych technologii - zmiana na równowa¿n± lub o lepszych parametrach za cenê nie wy¿sz± ni¿ podana w ofercie; 6) inne ni¿ wymieniona si³a wy¿sza zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i do zapobie¿enia uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) czy zmiany danych teleadresowych. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przed³o¿enie przez jedn± ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzaj±cym zasadno¶æ dokonania tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl, www.pw.plock.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock pok. nr 5; fax. (24) 36-72-221..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Warszawska Filia w P³ocku ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock pok. nr 5..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.