eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych pn Ekonomia życia społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Kraków: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych pn Ekonomia życia społecznego
Numer ogłoszenia: 418314 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384502 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych pn Ekonomia życia społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Warsztaty odbędą się dla 150 osób uczestników projektu Pora na aktywność w tym : 113 dorosłych i 37 dzieci w wieku od 1,5-19 lat. Warsztaty odbędą się w dwóch grupach: 1) I grupa: 50 osób dorosłych i 20 dzieci, 2) II grupa: 63 osób dorosłych i 17 dzieci, 3) Dzieci w grupach wiekowych: a) 8 dzieci od 1,5-3 lat b) 12 dzieci od 4-6 lat c) 10 dzieci w wieku od 7-11 lat d) 7 dzieci w wieku od 13-19 lat Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział 2 osób ze strony Zamawiającego w każdej z grup warsztatowych. 2. Sposób organizacji zajęć: 1) warsztaty mogą być prowadzone dla dwóch grup, 2) warsztaty dla rodziców prowadzone będą w tym samym czasie dla 5 podgrup w jednej grupie, 3) zajęcia realizowane łącznie dla rodziców z dziećmi będą odbywać się w jednej grupie., 4) w czasie warsztatów dla rodziców dzieciom zostanie zapewniona opieka. 3. Program zajęć stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 4. Metody i techniki pracy z grupą: 1) przewaga form aktywnych co najmniej 70% ( ćwiczenia, wchodzenie w role, drama), 2) uczestnik wykonuje osobiście zadanie, w oparciu o które zdobywa wiedzę o danym zjawisku, a następnie uzyskuje profesjonalny komentarz merytoryczny odnośnie ćwiczonego tematu pogłębiający jego wiedzę i zrozumienie zjawiska. 5. Opieka nad dziećmi beneficjentów podczas zajęć rodziców: Łączny czas opieki nad dziećmi 30 godzin. Harmonogram opieki nad dziećmi ma być równoległy do harmonogramu zajęć rodziców, w każdej grupie dzieci wymagany jest 1 opiekun na 10 dzieci. Zajęcia winny być dostosowane do warunków pogodowych oraz możliwości dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla dzieci materiałów plastycznych, dydaktycznych, gier, sprzętu sportowego. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia warsztatów i zalecane materiały szkoleniowe, 2) pokrycie kosztów opłat parkingowych, 3) opłatę klimatyczną, 4) ubezpieczenie NNW oraz kosztów leczenia na kwotę min.10000zł/os, 5) dojazd uczestnikom warsztatów z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób. Autokary mają posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien Obowiązkiem przewoźnika jest posiadanie wymaganych przepisami dokumentów m.in. licencji przewoźnika oraz podstawienie autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentacje gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży, 6) posiłki - zgodnie z menu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 7) właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 8) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, pomieszczeń w których odbywać się będą zajęcia itp., zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL, zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx, 9) wydanie po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z w/w wytycznymi, 10) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatów w tym: a) plan zajęć, b) długopis metalowy typu zenit, c) blok biurowy 60 stron kratka A4, d) ilustrowany skrypt( co najmniej 20 stron A4) zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady, e) materiały do zajęć wspólnych, 11) opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala, 12) dokumentację fotograficzną usługi i przekazania jej na zakończenie całej usługi do Zamawiającego, 13) pobyt rezydenta podczas trwania warsztatów. 8. Pozostałe postanowienie: 1) Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin , b) potwierdzenia przez beneficjentów odbioru materiałów szkoleniowych , wyżywienia oraz skryptu, 2) Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć, oraz skrypt do akceptacji Zamawiającego terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych, 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 2 dni przed terminem wyjazdu, 5) Koszt pobytu pracowników Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty, 6) Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego, 7) W pomieszczeniach, w których będą odbywać się zajęcia będzie panować temperatura pokojowa, 8) .Pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka, 9) Wykonawca zorganizuje w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia usługi w zasobach lokalowych Zamawiającego spotkania podsumowującego, podczas którego przekaże Zamawiającemu zgromadzoną dokumentację tj: listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych, skryptu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji usługi, przedstawi ocenę skuteczności podjętych działań w odniesieniu do założonych celów. III. Miejsce realizacji ....................................................................................................................................................... (podać nazwę i adres ośrodka) 1. Pensjonat/ośrodek wypoczynkowy, ośrodek szkoleniowy w odległości do 150 km od Krakowa ( poza terenem gminy miejskiej Kraków), w miejscowości charakterze turystyczno-wypoczynkowym, dysponujący dla jednej grupy : 1) co najmniej 5 salami do zajęć grupowych , na minimum 12 osób, sale stanowiące oddzielne pomieszczenie, z układem umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów tj. dowolne przestawianie i ułożenie krzeseł - np. w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe w tym 2 sale wyposażone w sprzęt audio-video, 2) salą do zajęć grupowych dla dzieci, na co najmniej 20 osób wraz z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe i materiały plastyczne, sprzęt dla dzieci dostosowany do różnego wieku dzieci, 3) 1 salą przystosowaną dla dzieci w wieku od 1,5-6 lat wyposażoną w wykładzinę dywanową, 2 kojce, przewijak, łóżeczka do spania z pościelą, zabawki dostosowane do wieku dzieci, 4) stołówką mieszczącą się w budynku zakwaterowania, 5) pokojami 1, 2, 3, 4 osobowymi, z łazienkami, pokoje winny być wyposażone w łóżka jednoosobowe wraz z kompletem pościeli, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika, 6) sale do zajęć powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny (telewizor, video, DVD, z możliwością podłączenia laptopa, rzutnik multimedialny z ekranem, flipczart z pisakami 4 x czarny, 2x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony oraz papierem), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć. III. Termin realizacji Od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2011r. Warsztaty będą trwały 5 dni z weekendem włącznie. PLAN ZAJĘĆ I. Program zajęć dzień I (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka-dzieci ): 1. Zabawy integracyjne ukierunkowane na odkrywanie wspólnych celów życiowych członków grupy i mocnych stron (1 godz. 15 min). 2. System wartości, a cele życiowe - omówienie wartości uznawanych za ważne w naszym społeczeństwie, przeprowadzenie ćwiczenia na odkrywanie wartości ułatwiających i utrudniających współdziałanie z innymi, omówienie wyników ćwiczenia - 1godz. 45 min, 3. Moje potrzeby i realne możliwości ich zaspokojenia - ćwiczenia - 1 godz. 4. Moje potrzeby, a potrzeby pracodawcy, potrzeby wspólne, konflikt potrzeb - 1 godz. 5. Autoprezentacja - wprowadzenia - zajęcia z kamerą wideo - 1 godz. dzień II (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3,5 godziny zajęć wspólnych): 1. Autoprezentacja w sytuacjach społecznych i zawodowych. Dobre maniery jako ważny element autoprezentacji- odgrywanie ról, omówienie ( 2 godz. 15 min), 2. Więzi interpersonalne jako wartość ( 2 godz. 15 min) 1) Grupa, a poczucie bezpieczeństwa -korzystanie ze wsparcia i współdziałanie w grupie zawodowej, rodzinnej, społecznej - ćwiczenie, omówienie znaczenia wsparcia grupowego dla jednostki. 2) Grupa jako przyjaciel, decydent i sędzia- ćwiczenie, omówienie znaczenia jakie ma podejmowanie decyzji w sprawach codziennych i niecodziennych przy posiadaniu zaplecza osób o podobnych doświadczeniach. 3. Komunikacja jak narzędzie budowania więzi interpersonalnych - ćwiczenia, scenki sytuacyjne, (1 godz. 30 min) 1) Wyrażanie opinii, 2) Proszenie o pomoc, 3) Asertywne odmawianie 4) Słuchanie jako sposób budowania zaufania. 4. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - warsztaty kompetencji życiowych: spotkania z kulturą regionu (3,5 godz.): 1) pogadanka dot. zwyczajów regionalnych, legend regionalnych, ważnych wydarzeń historycznych w regionie, możliwy koncert muzyki ludowej i pokaz tańców regionalnych z omówieniem i zaangażowaniem uczestników, 2) konkurs wiedzy regionalnej, 3) degustacja potraw regionalnych ( nie mniej niż 450g na osobę, nie mniej niż 2 potrawy regionalne, do wyboru 2 rodzaje napojów gorących i 2 rodzaje napojów zimnych - propozycja wykonawcy). dzień III (6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3,5 godziny zajęć wspólnych): 1. Motywacja innych i automotywacja (2 godz.) 1) Motywatory-demotywatory w działaniach zawodowych- gra dydaktyczna zakończona podsumowaniem wykonanym przez uczestników przy wsparciu prowadzącego 2) Przykładowe ćwiczenia automotywacyjne 2. Radzenie sobie ze stresem pojawiającym się przy przeszkodach, przeciążeniu, stracie (2 godz.), 3. Domowa ekonomia czy ekologia: zajęcia poświęcone sposobowi gospodarowania w codziennym życiu zgodnym z zasadą zrównoważonego rozwoju. Pozwalają uświadomić sobie ogromne znaczenie sposobu życia każdego z nas dla stanu środowiska (oszczędność wody, ekologiczny transport, gospodarowanie odpadami, dbałość o otoczenie miejsca zamieszkania, odpowiedzialność za miejsce zamieszkania)(2 godz.). 4. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - warsztaty kompetencji życiowych: organizacja życia codziennego, nadchodzących świąt (3 godz.), 1) pogadanka - rola świąt w życiu człowieka z uwzględnieniem nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, 2) organizacja świąt - konkursy indywidualne i grupowe (na najpiękniej ubrana choinkę, najpiękniej przyozdobiony stół świąteczny, najbardziej pomysłowe ozdoby choinkowe z materiałów recyklingowych), 3) savoir-vivre podczas świąt na wesoło, filmy instruktażowe scenki rodzajowe. dzień IV ((6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci i 3 godziny zajęć wspólnych): 1. Kupuj odpowiedzialnie: planowanie zakupów z głową, czyli co i jak kupować, aby nie zostać posiadaczem całej masy zbędnych, szkodliwych dla środowiska i dla zdrowia rzeczy, a z zakupów wrócić zadowolonym i z towarami wysokiej jakości, dostosowanymi do naszych możliwości finansowych (3,5 godz.). 1) lista zakupów, 2) jak weryfikować jakość towarów i ceny (skład produktów, pochodzenie składników), 3) ekoetykietowanie, 4) chwyty marketingowe sprzedawców - (ułożenie i rozkład towaru, wyprzedaże, promocje, muzyka, zapachy itp.) i obrona przed nimi. 2. Styl życia: ja, zdrowie środowisko. Człowiek i jego najbliższe środowisko. Odpowiedzialność za własne życie i za otoczenie. Zajęcia winny kreować pozytywny wizerunek swojego życia, ze szczególnym uwzględnieniem pozytywnego myślenia o sobie dzisiaj. Podkreślenie potrzeby myślenia, twórczości, zaradności a przede wszystkim pogodnego i przyjaznego stosunku do ludzi i przyrody. Zajęcia obejmują zabawy plastyczne, parateatralne, dyskusję, prowadzone są z wykorzystaniem technik twórczego myślenia. Wprowadzają ideę wymiany usług i rozwiązań recyklingowych( 2godz. 30 min). 3. Zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników: warsztaty kompetencji życiowych, kalambury dotyczące. życia codziennego i pracy, w tym przysłowia, powiedzenia ( 3 godz.). dzień V ( 6 godzin zegarowych zajęć w podziale: zajęcia-dorośli/opieka -dzieci:): 1. Domowa ekonomia II: Energia dawniej i dziś (1,5 godz.) Wiedza na temat. odnawialnych i nieodnawialnych źródeł energii elektrycznej oraz wpływu różnych sposobów produkcji energii na środowisko. Uczestnicy uświadomią sobie konieczność oszczędzania energii i poznają proste, beznakładowe sposoby aby zużywać mniej prądu w codziennym życiu. 2. Moje zdrowie, jakość życia, a procesy globalne (3 godz.) 1) globalne ocieplenie, 2) skutki globalnego ocieplenia, 3) miejskie wyspy ciepła, 4) rośliny i zwierzęta w mieście, 5) niskonakładowe sposoby dbania o zdrowie, 3. Zajęcia podsumowujące: integracja, utrwalenie pozytywnych więzi zadzierżgniętych podczas wspólnych zajęć (1,5 godz.). Zajęcia wprowadzają do zagadnień związanych ze zmianami klimatu, wyjaśniają podstawowe pojęcia i procesy. Podczas zajęć uczestnicy poznają przyczyny oraz skutki zmian klimatu oraz zastanowią się nad tym jak każdy z nas może chronić klimat. Poszczególne moduły szkolenia podzielone przerwami 10 minutowymi. II. Cel zajęć: Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji społecznych beneficjentów oraz rozwinięcie ich umiejętności kluczowych na rynku pracy poprzez. 1. Integracja beneficjentów o podobnym problemie (bezrobocia), 2. Wzrost kompetencji w zakresie korzystania z wsparcia społecznego, 3. Poszerzenie wiedzy dot. planowania kariery zawodowej i budowania motywacji do osiągnięć, 4. Nabycie wiedzy dot. ekonomiki życia codziennego. III. Efekty szkolenia: 1. Uczestnik potrafi : 1) wykorzystać kontakty społeczne do rozwiązywania problemów indywidualnych, zawodowych i problemów dnia codziennego, 2) budować prawidłowe relacje społeczne, zawodowe, indywidualne, 3) racjonalnie gospodarować posiadanymi zasobami, zarówno materialnymi jak i psychicznymi oraz społecznymi, 4) planować swoją przyszłość zawodową i sprawnie poruszać się po współczesnym rynku pracy JADŁOSPIS ZGODNIE Z MENU NA OSOBĘ serwis kawowy na zajęcia : kawa - 250 ml herbata - 250ml woda mineralna - butelka 0,5l soki owocowe100% (jabłkowy, pomarańczowy)w dzbankach 250 ml na osobę ciasteczka konferencyjne - 150g na osobę Posiłek dla dzieci w trakcie trwania warsztatów dla rodziców: drożdżówka - 1 szt. serek homogenizowany 150g sok owocowy 1005 w zakręcanej butelce 330ml woda mineralna 500ml owoc -1 szt. ( jabłko lub banan) ŚNIADANIA ( na wszystkie 4 dni) herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, musli 50g, mleko 300 ml, g, dżem 10g, ser żółty 30g , masło 5g, pomidor i ogórek świeży 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, szynka tyrolska 50g, twarożek śmietankowy 75g, OBIADY: Dzień pierwszy: zupa pomidorowa z makaronem 400 ml, kotlet mielony, 150g, ziemniaki 200g, marchewka zasmażana 150g, banan - 1 sztuka, kompot śliwkowy- 250 ml Dzień drugi: zupa jarzynowa 400 ml, zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 200 g, ziemniaki 200g, surówka z warzyw mieszanych, 150 g, jabłko 1 szt., sok wieloowocowy - 250 ml Dzień trzeci: barszcz z ziemniakami 400 ml, surówka z pomidora, cebuli i śmietany 150g, filet z kurczaka pieczony 200g (opcjonalnie dla wegetarian faszerowana papryka (farsz z ryżu, warzyw i sera) 200g, ziemniaki z wody 150g, kompot 200 ml, deser: winogrona 100g, Dzień czwarty: barszcz biały z 1 jajkiem i ziemniakami 400 ml, gulasz wołowy - 200 g, kasza jęczmienna - 150g, ogórek małosolny 150 g, ciasto -piernik - 150 g, kompot - 250 ml. Dzień piąty: krupnik z zieleniną 400 ml, kotlet rybny 200 g, ziemniaki 200g, surówka z kapusty i marchwi, 150 g, jabłko - 1szt, butelka wody mineralnej 500 ml KOLACJE Do każdej kolacji: herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g Dzień pierwszy: mięsa grillowanie: karczek wieprzowy- 0,1kg, mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa - 0,1 kg, Sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, surówka z warzyw - 0,15 kg, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml Dzień drugi: dwie potrawy regionalne nie mniej niż 450g - propozycja Wykonawcy Dzień trzeci: barszcz z uszkami 300 ml, pierogi z kapustą i grzybami - 8 szt., ryba panierowana 150g , surówka z kapusty czerwonej 150g kompot z suszu - 200ml, Dzień czwarty:4. bigos - 400 ml , ser żółty-50 g, masło -50g, blok szynkowy -50g, dżem -50g, miód -20 g, pomidor 1 sztuka, Dzień piąty: kiełbaski na gorąco - 200 g, sosy( musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 50g, ser żółty - 50 g , szynka pieczona- 50 g, masło- 50 g, dżem- 10g. Serwis kawowy poza godzinami zajęć w formie udostępnienia czajnika oraz produktów do przygotowania samodzielnie przez beneficjenta herbaty lub kawy. Dla najmłodszych dzieci zostanie zapewnione menu opracowane dla ich wieku ( kaszki, kleiki, potrawy delikatnie przyprawione i rozdrobnione)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program operacyjny Kapitał Ludzki projekt Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma WI-TRAVEL Wiesław Gibała, ul. Kazimierza Wlk. 27, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119024,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.