eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Ca³odobowa ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego w P³ocku wraz z przyleg³ym terenem, przy ul. Bielskiej 59 w P³ocku.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2009-12-04

P³ock: Ca³odobowa ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego w P³ocku wraz z przyleg³ym terenem, przy ul. Bielskiej 59 w P³ocku.
Numer og³oszenia: 417732 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 367838 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w P³ocku, ul. Bielska 59, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego w P³ocku wraz z przyleg³ym terenem, przy ul. Bielskiej 59 w P³ocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Ochrona osób i mienia realizowana bêdzie w formie: a)bezpo¶redniej ochrony fizycznej ca³ego obiektu oraz b)sta³ego dozoru sygna³ów przesy³owych gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych zabezpieczaj±cych Wydzia³ Komunikacji oraz O¶rodek Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej. W przypadku zadzia³ania systemu alarmowego wys³anie w ci±gu 5 - 7 minut na chroniony obiekt grupy interwencyjnej. II. Zadania dla pracowników ochrony 1.Zabezpieczenie obiektu przed w³amaniem, dewastacj±, po¿arem, zalaniem wod±, przedostaniem siê na teren obiektu osób nieupowa¿nionych oraz innych zdarzeñ maj±cych wp³yw na stan porz±dku i bezpieczeñstwa w obiekcie. 2.Przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeñ s³u¿bowych za pokwitowaniem oraz prowadzenie ewidencji. 3.Kontrolowanie ruchu osobowego i materia³owego oraz wymaganych przepustek, w tym zwracania szczególnej uwagi na osoby wchodz±ce do budynku i opuszczaj±ce budynek ze sprzêtem stanowi±cym w³asno¶æ Starostwa w godzinach i po godzinach pracy, a w przypadkach podejrzenia przestêpstwa podejmowanie odpowiednich dzia³añ maj±cych na celu zabezpieczenie mienia, b±d¼ ograniczenie jego strat. 4.Natychmiastowe sygnalizowanie o ewentualnej gro¼bie napadu, pod³o¿enia bomby, po¿aru, wypadku itp. zdarzeñ oraz postêpowanie zgodnie z wymogami okre¶lonymi w instrukcjach. 5.Powiadamianie w³adz Starostwa oraz w³a¶ciwych organów (Policja, Stra¿ Po¿arna, itp.) w przypadku zaistnienia niebezpieczeñstwa. 6.W sposób odpowiedzialny i kompletny informowanie interesantów o lokalizacji wydzia³ów Starostwa i innych jednostek organizacyjnych powiatu oraz o realizowanych przez nie zadaniach i posiadanych uprawnieniach. 7.Po opuszczeniu budynku przez pracowników, sprawdzanie czy w pomieszczeniach biurowych wygaszono ¶wiat³o, pozamykano drzwi, okna i wy³±czono urz±dzenia elektryczne i zakrêcono wodê w ³azienkach, a w przypadku stwierdzenia niedope³nienia tych obowi±zków przez pracowników, odnotowanie tego faktu w ksi±¿ce s³u¿by. 8.Realizowanie innych zadañ zawartych w planie ochrony Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz za³±czników do niego. 9.Od¶nie¿anie doj¶cia do budynku na szeroko¶æ i d³ugo¶æ umo¿liwiaj±c± swobodny dostêp do drzwi wej¶ciowych oraz posypywanie piaskiem w przypadku wyst±pienia go³oledzi. 10.Przyjmowanie i wydawanie okryæ wierzchnich pozostawionych w szatni przez interesantów. 11.Regulowanie ruchem pojazdów uprawnionych do wje¿d¿ania na parking przed wej¶ciem g³ównym, poprzez uruchomienie rogatki. 12.Obs³uga platformy dla niepe³nosprawnych oraz pomoc poruszaj±cym siê na wózkach inwalidzkich w przemieszczaniu siê po budynku Starostwa, w szczególno¶ci do Wydzia³u Komunikacji - Referat Rejestracji Pojazdów. 13.Utrzymanie lokalnego systemu alarmowego znajduj±cego siê w pomieszczeniach Wydzia³u Komunikacji oraz O¶rodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w P³ocku, ul. Bielska 59 w Alarmowym Centrum Odbiorczym z wykorzystaniem linii telefonicznej. 14.Konserwacja lokalnego systemu zainstalowanego w tych pomieszczeniach. 15.Ca³odobowe odbieranie, przez Alarmowe Centrum Odbiorcze, sygna³ów alarmowych i technicznych generowanych przez lokalny system alarmowy. 16.Natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w obiekcie chronionym na stanowiska kierowania policji, celem podjêcia interwencji. 17.Powiadamianie Zamawiaj±cego o ujawnionych uszkodzeniach linii telefonicznej s³u¿±cej do monitorowania. 18.Zapewnienie ca³odobowego technicznego nadzoru nad funkcjonowaniem urz±dzeñ systemu transmisji alarmów i wykonywanie ich konserwacji. 19.Powiadamianie Zamawiaj±cego lub upowa¿nione przez niego osoby o alarmie w obiekcie chronionym. 20.Po godzinach pracy przyjmowanie telefonicznych i faxowych informacji w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych sytuacji kryzysowych i przekazywanie ich do dy¿urnego Powiatowego Centrum Zarz±dzania Kryzysowego. W tym celu, pracownik ochrony, cyklicznie sprawdza nap³yw korespondencji na faxy znajduj±ce siê w pokoju 201 i w Kancelarii Ogólnej..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.34.11.40 - Us³ugi dozorowania .

II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 55100 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony Mienia i Osób ALBATROS, ul. Powstañców Warszawskich 9, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6,29 za 1 godzinê
  • Oferta z najni¿sz± cen±: 6,29 oferta z najwy¿sz± cen±: 12,36
  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.