eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Legnica: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 416050 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa , ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8506020, faks 076 8506468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony fizycznej obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa w zakresie fizycznej ochrony mienia w obiektach przeznaczonych do dozoru. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 odrębne zadania. 1.Wykaz obiektów przeznaczonych do całodobowej ochrony fizycznej: Przedmiot 1 Budynek biurowy (pałac) siedziby AZWRSP w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, wraz z parkiem zlokalizowane na działce nr 34/19: - budynek gospodarczy (garaż) Jaworzyńska 199 E oraz plac przyległy do budynku, - obiekt nie jest ogrodzony, - pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - budynki przeznaczone do ochrony są oświetlone, - ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. od 15:30 do 7:30 rano od poniedziałku do piątku (w dni wolne od pracy całodobowo), - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak) które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 2 Folwark -Tyńczyk 3, gm. Krotoszyce, Powiat Legnica: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt jest ogrodzony, - obiekt jest oświetlony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt stanowi zwartą zabudowę folwarczną w skład której wchodzą: budynek mieszkalny - Pałac, budynek hydroforni, dwie stodoły, stajnia-magazyn, garaże, wiata na maszyny, warsztat, budynek gospodarczy, waga wozowa, magazyn paliw, - budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - w budynku pałacu znajduje się pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 3 Obiekty byłej fermy zlokalizowane na działce nr 797 obręb Stara Rudna, Gmina Rudna Powiat Lubin: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt nie posiada pełnego ogrodzenia, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z następujących budynków: dwie stodoły, budynek administracyjny, cielętnik, budynek sztuk padłych, budynek wagi wozowej, - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 4 Obiekty byłej fermy trzody chlewnej w Nowej Wsi Legnickiej gm. Legnickie Pole. Obiekty zlokalizowane na działkach ewidencyjnych stanowiących jeden kompleks (dz. nr 84/4,84/2,95/1). - dozór obiektu całodobowy, - obiekt ogrodzony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z min. następujących budynków: magazyn suszu, dwie wiaty, budynek kwarantanny, wychowalnia loszek, 8 budynków chlewni, wieża ciśnień, budynek wielofunkcyjny, pomieszczenie socjalne, budynek kotłowni, przepompownia oleju, mieszalnia pasz, magazyn koncentratu, silosy paszowe 38 szt., 5 zbiorników paliwa, budynek uzdatniania komponentów, budynek mieszania komponentów. - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. 1.Wykonawca zamówienia we własnym zakresie zapewni łączność telefoniczną, warunki socjalno bytowe pracownikom dozoru. 2.Pracownicy ochrony pełnić będą służbę w mundurach z emblematami Wykonawcy, gwarantując, codzienny estetyczny wygląd. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i mogą otrzymywać od niego polecenia. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego współdziałania z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie realizacji zawartej umowy. Wykonawca na własny koszt zapewni środki oraz odzież zatrudnionym pracownikom w celu prawidłowego wykonywania poleconych obowiązków. 3.Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z terminem wypowiedzenia 30 dni w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu nabywcy lub w przypadku przekazania obiektów do dzierżawy. 4.Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dobór liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - koncesja określająca zakres formy prowadzenia usług ochrony mienia i osób udzielonej przez MSWiA. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona budynek biurowy (pałac) siedziby AZWRSP w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, wraz z parkiem zlokalizowane na działce nr 34/19: - budynek gospodarczy (garaż) Jaworzyńska 199 E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek biurowy (pałac) siedziby AZWRSP w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, wraz z parkiem zlokalizowane na działce nr 34/19: - budynek gospodarczy (garaż) Jaworzyńska 199 E oraz plac przyległy do budynku, - obiekt nie jest ogrodzony, - pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - budynki przeznaczone do ochrony są oświetlone, - ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. od 15:30 do 7:30 rano od poniedziałku do piątku (w dni wolne od pracy całodobowo), - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak) które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona Folwark -Tyńczyk 3, gm. Krotoszyce, Powiat Legnica:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folwark -Tyńczyk 3, gm. Krotoszyce, Powiat Legnica: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt jest ogrodzony, - obiekt jest oświetlony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt stanowi zwartą zabudowę folwarczną w skład której wchodzą: budynek mieszkalny - Pałac, budynek hydroforni, dwie stodoły, stajnia-magazyn, garaże, wiata na maszyny, warsztat, budynek gospodarczy, waga wozowa, magazyn paliw, - budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, - w budynku pałacu znajduje się pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochrona obiektów byłej fermy zlokalizowanych na działce nr 797 obręb Stara Rudna, Gmina Rudna Powiat Lubin:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekty byłej fermy zlokalizowane na działce nr 797 obręb Stara Rudna, Gmina Rudna Powiat Lubin: - dozór obiektu całodobowy, - obiekt nie posiada pełnego ogrodzenia, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z następujących budynków: dwie stodoły, budynek administracyjny, cielętnik, budynek sztuk padłych, budynek wagi wozowej, - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno- bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ochrona obiektów byłej fermy trzody chlewnej w Nowej Wsi Legnickiej gm. Legnickie Pole. Obiekty zlokalizowane na działkach ewidencyjnych stanowiących jeden kompleks (dz. nr 84/4,84/2,95/1)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekty byłej fermy trzody chlewnej w Nowej Wsi Legnickiej gm. Legnickie Pole. Obiekty zlokalizowane na działkach ewidencyjnych stanowiących jeden kompleks (dz. nr 84/4,84/2,95/1). - dozór obiektu całodobowy, - obiekt ogrodzony, - do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, - obiekt składa się z min. następujących budynków: magazyn suszu, dwie wiaty, budynek kwarantanny, wychowalnia loszek, 8 budynków chlewni, wieża ciśnień, budynek wielofunkcyjny, pomieszczenie socjalne, budynek kotłowni, przepompownia oleju, mieszalnia pasz, magazyn koncentratu, silosy paszowe 38 szt., 5 zbiorników paliwa, budynek uzdatniania komponentów, budynek mieszania komponentów. - Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.