eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż szaf i regałów metalowych, UM-ZP-262-114/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Lublin: Dostawa i montaż szaf i regałów metalowych, UM-ZP-262-114/11
Numer ogłoszenia: 415126 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315512 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szaf i regałów metalowych, UM-ZP-262-114/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na podstawie umowy sprzedaży szaf i regałów metalowych zwanych dalej przedmiotem zamówienia lub meblami wg zadań i konfiguracji określonej w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Oferowane przez Wykonawcę meble muszą spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dostawy mebli fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, niemodernizowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, posiadających certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta. 4. Meble musza być wykonane wg obowiązujących norm PN -EN. 5. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, rozpakowanie, zamontowanie, ustawienie oraz przekazanie do użytku. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w załączniku nr 6 do SIWZ oraz której parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w zał. 6 do SIWZ 8. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy mebli będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 11. Wykonawca dokona oglądu pomieszczeń Zamawiającego oraz dokona niezbędnych i szczegółowych pomiarów ( obmiaru z natury ) i uzgodni ostateczną lokalizację mebli przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli, i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych w szczególności drzwi i ościeżnic przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenie (obicia, zarysowania ścian oraz drzwi) powstałe w wyniku wykonywania czynności związanych z montażem Wykonawca usunie na własny koszt. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załącznikach nr 6 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niewykorzystany zakres ilościowo - asortymentowa nie może przekraczać niż 20% wartości umowy. 15. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru mebli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andzej Bakan ( Biuro Handlowe 20-484 Lublin ul. Inżynierska 5), ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6642,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30504,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan ( Biuro Handlowe 20-484 Lublin ul. Inżynierska 5), ul.Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32511,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20418,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40344,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa Sp.j. Paweł Filipiuk Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5999,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa Sp. j. Paweł Filipiuk Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2715,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2334,54

  • Oferta z najniższą ceną: 2334,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan ( Biuro Handlowe 20-484 Lublin ul. Inżynierska 5), ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5141,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5141,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5289,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżwoe Inter Office Andrzej Bakan ( Biuro Handlowe 20-484 Lublin ul. Inżynierska 5), ul. Szafirowa12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10505,43

  • Oferta z najniższą ceną: 10505,43 / Oferta z najwyższą ceną: 18819,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan ( Biuro Handlowe 20-484 Lublin ul. Inżynierska 5), ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4143,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5596,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5596,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa Sp.j. Paweł Filipiuk Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 563,34

  • Oferta z najniższą ceną: 563,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1107,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3773,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2091,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.